و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

گفتی برگرد! ما هم میگیم چشم!

اسمش را میگذاریم؛

دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته

خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذارد برایم

، وقت میگذارم برایش . .

نگرانش میشوم

دلتنگش میشوم

وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود

مطمئن میشوم که حقیقی ست . .-

همه شما دوستانم در دنیای مجازی رو دوست دارم.

http://banoyeabi.persiangig.com/lovely/149759_123247747735881_100001519695154_152935_2224720_n.jpg

تقدیم به همه دوستای خوب مجازیم که با اینکه ندیدمشون اما بهشون فکر می کنم و با خنده هاشون می خندم و با گریه هاشون بغض می کنم و الان بی حد شرمنده شون هستم..  

پی نوشت: .  

خب شما اینقدر مهربونید که ادم کم میاره... 

بارونی جونم

خانوم معلمی جونم

ابجی فاطمه جونم  

ستاره مهتابی جون

پرستوجون و کوثر عزیز  

و البته سیما جون

ممنون که هستید شمردم شدن 5 6تا 

خب آخه آدم تو یه گوشه دنج نتونه این چندتا قلب مهربونم برا خودش نگه داره که دیگه واقعا تو این دنیای پر از دغدغه و هیاهو کم میاره.. 

ببخشید اگه یه وقتایی عجولانه تصمیم میگیرم و دوستای عزیزممممم رو ناراحت میکنم 

  

2. عمو قاصدکممممممممممم که اگه یه ثانیه از مهربونیهاش محرومم کنه دق میکنم.. 

خب الان کلی ازدستم ناراحت شده ومگه میشه رو حرفشون حرف زد... 

عمو قاصی که نمیدونه ما چقدر دوستش داریم...  

  

3. قرار بودیه دفتر خاطراتم برا ثبت این روزهام بسازم ایشالله اولین فرصت ..   

۴. میلاد حضرت علی اکبر و روزجوان به خب همه دوستای من جوون هستند دیگه.. 

از آجی محیا وآجی فاطمه شروع میکنیم و.. 

پرستوجون  

کوثرعزیز  

بارونی جون 

عموقاصدکم 

خانوم معلمی  

ستاره مهتابی

مبارککککککککککککککککککککککککککککککک 

البته خودم و همسرمم هستیم هااااااا 

بارون جون ممنون از اس ام اس ت که هردومون رو خوشحال کرد 

بغلقلبماچ 

با اجازه سیما جون

"من زنم"
دست خودت نیست ، زن که باشی
گاهی دوست داری
تکیه بدهی ، پناه ببری ، ضعیف باشی
دست ِ خودت نیست ، زن که باشی
گهگهاه حریصانه بو میکنی دستهایت را..شاید عطر ِ تلخ و گس ِ مردانه اش
لا به لای انگشتانت باقی مانده باشد !
دست خودت نیست ، زن که باشی
گاهی رهایش می کنی و پشت ِ سرش آب می ریزی
و قناعت می کنی به رویای حضورش
به این امید که او خوشبخت باشد
دست ِخودت نیست ، زن که باشی
همه ی دیوانگی های عالم را بلدی
من زنـــــــــم
نگاه به صـــــــدا و بدن ظریفــــم نکن
اگــــــــــر بخواهم
تمـــــــام هویت مردانه ات را به آتش خواهم کشـــــــــــید

کنارم هستی و انگار همین نزدیکاست دریا!

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه
خودت می دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه
کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم
میگم وای ....چقدر سرده میام دستاتو میگیرم
یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم
از این جا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم
فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن با هم
محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم
می دونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم
روزاییکه حواسم نیست بگم(( خیلی دوستت دارم))

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری
تو هم از بس منو می خوای یه جورایی خود آزاری
کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاس دریا
مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا
قشنگه رد پای عشق بیا بی چتر زیر برف
اگه حال منو داری می فهمی یعنی چی این حرف 

برای همه زندگیم مینویسم ،دوستت دارم  

این روزها رفت و آمدم شده مثل یه شبح! ساکت و بی صدا.. کسی منو نمی بینه...کسی منو نمی شنوه...و همه ی زندگی من توی گوشی یه تلفن کوچیک خلاصه شده که توش صدای تو می پیچه و تو میشی صدای من ... این روزها هیچ کس متوجه ی تغیرهای خیلی گنده  من نشده. هیچ کس نمی بینه یه دل می خواد از تو یه سینه بپره بیرون و تو دستهات غرق بشه...هیچ کس حواسش نیست چقد حساس تر و لوس تر و بهونه گیر تر شدم...شاید همه این ها به خاطر تو باشه .همه ی دنیام شده چند تا عکس کوچیک بی کیفیت از یه شب به یاد موندنی و تموم شده...این روزها خیلی  دلم میخاد برم به  دورترین جای دنیا .. .... و فقط من بمونم و همون گوشی کوچیک تلفن که صدای تو می پیچه توش و اونوقت دور ترین جای دنیا چقدر شبیه بهشت میشه!

...چقدر آدم های دور و برم غریبه اند و من نمی دونستم! چقدر تو آشنا بودی و نفهمیده بودم ... و حالا چقدر بوی آشنای بهشت اینجا ، توی اتاق من پیچیده.....

آخیش! دلم ترکید از بس ننوشتم! خنک شدم! سبک شدم!

چه خبر؟ خوبین؟ .... این ورا خبری نیست...مهم ترینش این بود که میرم سرکارم و برمیگردم و دیگه این بار جدی جدی تصمیم گرفتم درس بخونم  

دیگه اینکه تازه فهمیدم مامان و بابام چقد دوستم داشتن و من 

ولی واقعاحس خوبیه  

پی نوشت: 

ببخشید اگه دیر به دیر سرمیزنم خب من نت ندارم اما همش ممنون از دوستای عزیزم که بهم سر میزنند و فراموشم نکردند...