و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

منو با خودت ببر من حریص رفتنم/عاشق فتح افق دشمن برگشتنم

4l5tioclhu5c8qzda85y.jpg
تو از کدوم قصه ای که خواستنت عادته
نبودنت فاجعه بودنت امنیته
تو از کدوم سرزمین تو از کدوم هوایی
که از قبیله ی من یه آسمون جدایی

اهل هر جا که باشی قاصد شکفتنی
توی بهت و دغدغه ناجی قلب منی
پاکی آبی یا ابر نه خدایا شبنمی
قد آغوش منی نه زیادی نه کمی

منو با خودت ببر ای تو تکیه گاه من

خوبه مثل تن تو با تو همسفر شدن
منو با خودت ببر من به رفتن قانعم
خواستنی هر چی که هست
تو بخوای من قانعم  
 

نمیدونم چرا مردم کازرون اخلاقشون اینجوریه...هر جا میرم دنبال نی نی می گردن  

 

خیلی دلم میخاد ای دی اس ال بگیرم بذارم تو خونه همش سر بزنم به همه ولی میگن اگه خط تلفن عوض شد باید پورت رو خالی کنی دوباره از اول وصل کنی دیگه گذاشتم ایشالله برا خونه خودمون...    

 چقدر این ترانه با صدای گوگوش تو این هوای بارونی می چسبه  

نمیدونم دیگه با چه زبونی خدارو شکر کنم برا داشتن امیرم  و همه چی. 

چقدر خوشحالم اینجوری برگشتم!!

خیلی لذت بخشه که بعد از گذروندن کلی سختی و بعد از مدتها بیای نت و به دوستای عزیزت سربزنی  

واقعااااااااااااااااااااا تو این هوای پاییزی؛ زمستونی میچسبه  خیلی دلم براتون تنگ شده بود. 

باورکنید فکرنمیکردم دوباره اینقده سرحال بشم که بتونم خیلی شادتر و با حوصله تر از قبل برگردم نت...

چقدر خوبه وقتی خدا هواتو داشته باشه و هر چی بخوای بعد از یه خورده بالا و پایین پریدن بهت بده

 خدایا شکرت که منو خوشبخت کردی و حالا هم داری تکمیلش میکنی...  

یه خونه خوشگل همونی که دلمون میخاست خریدیم... بیشتر مثل یه معجزه می موند تو این شرایط و اوضاع...

کارمن و همسرجان هم درست شد....

دیگه یه چند تا مشکل دیگه هم بود که همه شون خداراشکر حل شد.. ایشالله خدا به همه جوونها کمک کنه..بااین وضع  

 

 

دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که دستت را رها ساخته و در دلــــتنگی هـــا گم شــــوم

آموخته ام که این فاصله ی کوتاه، بین لبخند و اشک ،  نامش  " زندگیست "

نگاهت با من است ....   "حال من خوب است "   ....  خوب خوب ....