و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

کنارم هستی و انگار همین نزدیکاست دریا!

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه
خودت می دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه
کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم
میگم وای ....چقدر سرده میام دستاتو میگیرم
یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم
از این جا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم
فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن با هم
محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم
می دونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم
روزاییکه حواسم نیست بگم(( خیلی دوستت دارم))

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری
تو هم از بس منو می خوای یه جورایی خود آزاری
کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاس دریا
مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا
قشنگه رد پای عشق بیا بی چتر زیر برف
اگه حال منو داری می فهمی یعنی چی این حرف 

برای همه زندگیم مینویسم ،دوستت دارم  

این روزها رفت و آمدم شده مثل یه شبح! ساکت و بی صدا.. کسی منو نمی بینه...کسی منو نمی شنوه...و همه ی زندگی من توی گوشی یه تلفن کوچیک خلاصه شده که توش صدای تو می پیچه و تو میشی صدای من ... این روزها هیچ کس متوجه ی تغیرهای خیلی گنده  من نشده. هیچ کس نمی بینه یه دل می خواد از تو یه سینه بپره بیرون و تو دستهات غرق بشه...هیچ کس حواسش نیست چقد حساس تر و لوس تر و بهونه گیر تر شدم...شاید همه این ها به خاطر تو باشه .همه ی دنیام شده چند تا عکس کوچیک بی کیفیت از یه شب به یاد موندنی و تموم شده...این روزها خیلی  دلم میخاد برم به  دورترین جای دنیا .. .... و فقط من بمونم و همون گوشی کوچیک تلفن که صدای تو می پیچه توش و اونوقت دور ترین جای دنیا چقدر شبیه بهشت میشه!

...چقدر آدم های دور و برم غریبه اند و من نمی دونستم! چقدر تو آشنا بودی و نفهمیده بودم ... و حالا چقدر بوی آشنای بهشت اینجا ، توی اتاق من پیچیده.....

آخیش! دلم ترکید از بس ننوشتم! خنک شدم! سبک شدم!

چه خبر؟ خوبین؟ .... این ورا خبری نیست...مهم ترینش این بود که میرم سرکارم و برمیگردم و دیگه این بار جدی جدی تصمیم گرفتم درس بخونم  

دیگه اینکه تازه فهمیدم مامان و بابام چقد دوستم داشتن و من 

ولی واقعاحس خوبیه  

پی نوشت: 

ببخشید اگه دیر به دیر سرمیزنم خب من نت ندارم اما همش ممنون از دوستای عزیزم که بهم سر میزنند و فراموشم نکردند...

نظرات 18 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

اوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل


سلام مهتابی جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

مهتاب چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام عزیز دلم

شعری که نوشتی چقدر قشنگ و عشقولانه است و با احساس

آرزوی خوشبختی برات دارم تا همیشه
و آرزوی اینکه همیشه این احساس را داشته باشی

سلام ستاره مهتابی جون
ممنون چشاتون خوشگل میبینه
منم برا شما شادی و سلامتی
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
کاشکی

مهتاب چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

احساست را خیلی قشنگ بیان کردی

خدا را شکر که نوشتی و سبک شدی

قدر پدر و مادرت را بدون و همیشه بهشون محبت بکن

امیدوارم تو درس و کار و زندگی ات موفق باشی و ممنون که بهم سر زدی

ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
کاشکی همیشه آدم با نوشتن اینا سبک شه
چشممممممممممممممممممممممممممممممممم
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
قدرشون رو میدونم ... محبت بدون چشمداشت و توقع تو دنیا تنهاااااااا مال پدر و مادراست و بسسسسسسسسسس
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
شما همیشه
ممنون که اومدی مهتابی

کوثر پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ



از بودنت خوشحالم
همونقدر که از نبودنت دلگیرم

ممنون کوثرجان
ما هم دلمون میخاد سر بزنیم ولی خب دستمون کوتاه ست..

کوثر پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

دووووووووووووووووووم
خانم معلم کجایین؟؟؟
ط
ن
ب

من

کوثرجان من خیلی وقته میخاستم بگم کلا این جمله اشکال داره..
آخه نفر اول فقط ط
نفر دوم فقط ن نفرسومم فقط ب
اون وخت این ط ن ب چه صیغه اییه ایششششششششش
[:S004:
عزیزم شما اولید. برا ما..] به قول عمو قاصی مهم حضورتون و اینکه من رو با اومدنتون خوشحال کردین

مسیر عشق پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ق.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
این عید بر شما وهم خانواده مبارک باد
من سعی میکنم به دوستان وبزرگوارانی که همراه هستند سر بزنم اگر دیر کردم شرمنده ترافیک بود
راستی سرت چرا شلوغ بود/؟

سلام ممنون حاج آقاااااا
خب شما اصلا وقع ننهادین هاااا...
خب مثلا رفتیم زندگی مشترک تشکیل دادیم و اینا
ممنونننننننننننننننننننننننن
که با ترافیکتون اومدین

مریم پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام
عید شما مبارک
وااااااااااااااای چقدر قلب قلبی شدم !
حوش به حال اونی که بوی بهشت می ده و تو براش خودتو لووووووووس می کنی .
راستشو بگو این نیمکته رو از کجا پیدا کردی ؟ خیییییییییییلی باحاله !
دست خطش چقدر شبیه دست خط توست !
... سمانه جان اتفاقا هفته ی پیش می خواستم ازت بپرسم سر کار می ری یا نه ؟ چه خوبه که هر جا می ری برات کار هست
...خدا رو شکر که فهمیدی مامان و بابات چقدر دوستت دارند .... فهمیدی که امیر عزیز بین غریبه ها چقدر آشنا بوده و از همه مهمتر اینکه فهمیدی ما چقدر دوستت داریم

سلام خانوم معلمی جونم
منم با اومدنتون قلب قلبکی شدم کلی

ایشششششششششش
خب خودتونم که از اینا دارین
وای مگه شما هم میدونید من خطم
خانوم معلمیییییییییییییییییییییییییییی
انگاری بین المللی آبروم رفته
آره خانوم معلمی من همون روزای آخر که نزدیکا عروسیم بود کار پیدا کردم و تا اومدم اینجا مشغول شدم...
الانم حسابی درگیرم...
خب ازاین کارا برا همه هست...ایشش خب فقط بهش میگن کارخداراشکر...مایه و اینا ش خیلی کمه نسبت به قبل
منم همش دوستون دارممممممممممممممممممممممممم
خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اینقده که همش اومدم خونه امیر رو تنها تنها میفرستم این ور اون ور..

مریم پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام دوستان عزیز
عید همگی مبارک
کوثر جان ، دلبندم ! وقتی تو دوووووووووووم شدی دیگه ط یعنی مدال طلا مال تو نیست !
تو می تونی مدال نقره و برنز رو صاحب بشی
به قول دختروووووووووووووووووووووووو مباکررررررررررررررررررره !

سلام مجدد خانوم معلمی
عید شما هم مبارک

مباکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مریم پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

چقدر جای قاصدک عزیز خالیه
دخترووووووووووووووووی دل شکسته غصه نخور اون ماجرایی که نوشتم مال سالیان سال پیشه !
الان اوضاع امن و امانه و من سخت از امانتی که بهم سپردی مراقبت می کنم .

واااااااااای چه شکلکهای اجق وجقی ! من بالاخره نفهمیدم از هر شکلک کجا باید استفاده کنم !

خیلییییییییییییییییییییییییییییی دلم برا عمو قاصی قلبکیم تنگ شده

بمیرم این سیستمم هی اذیتش میکنه
خداراشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خب میدونستم به کی بسپارم دیگه
میدونم مثل دسته گل تحویل دادم مثل دسته گلم تحویل نمگیرم امانیم رو

دلتون میاد خانوم معلمییییییییییییییی

ستاره پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://ashnayemahjoor.blogfa.com

سلام دختروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

من تازه فهمیدم تو با امیر خان در شهر دیگری زندگی میکنی

الان کجا ساکنی

عید مبعث به تو و همسرت مبارک

سلام مهتابی جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
جای دوری نیست همون یه ساعتی شیرازم
عید مبعث به شما هم مبارک

ستاره پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://ashnayemahjoor.blogfa.com

عزیز دلم

بمناسبت عید مبعث به روزم و منتظر حضور سبز و شادت

چشممممممممممممممممممممممم
پریدم بیام خدمتتون

فاطمه پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام نامردا من اخر شدم

خوبی ابجی نازم؟خوبه که همیشه دلت نمی تنگه وگرنه ما رو هم میترکونی

سلام آجی طلام تو اولیییییییییییییییییییییییییییییییی
اصلا مهم اینه که اومدی پیش آبجیت
ممنون آبجی خانوم یتو خوبی..
البته این روزاااااااااا تو بهتریااااا شیطون
آره والله

فاطمه پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

نه خدایش شعر قشنگی گذاشتی!چیه همه از دوست داشتن میگن ما که قلب قلبی نداریم چکار کنیم؟
میگیرم از اون قلب گنده هاشم میگیرم حالا ببینید

عیدتم مباررررررررررک اجی

ایششششششششششششششششششششالله
ازاون گنده ها که به گردتم نرسیم هاااااا
عید تو هم مبارک آجی مهربونم

فاطمه پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

داشتن پدر ومادر یه نعمته حالا که ازشون دوری فهمیدی؟ای یکیوت منو کشته بخدا

الانه دیگه کنار امیر اقا میتونی دوست داشتن واقعی رو حس بکنی!

خب آبجی وختی پیششون بودم قدرشون رو نمیدونستم
ایشالله قسمت خودت کنا رهمونننننننننننننننننننننننن
ممنون که اومدی آجی

sima شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

سلام عزیزم
بابت اون ها هم خیلی ممنون
خیلی جیگری
تازه بعد ازدواج آدم متوجه این همه علاقه میشه
خدا سایه شون رو از سرمون کم نکنه
کارت هم مبارک باشه ایشالله

کوثر یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

کوثر یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
خب مریم جون من این وننوشتم که طلا بکیرم
من سه نوع مدال گذاشتم تا هر کدوم وخواستن خودشون بندازن گردنم

فاطمه سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام اجی خوبی؟
اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک میگم عزیزکم

روزای خوبی رو ژیش رو داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد