و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

گفتی برگرد! ما هم میگیم چشم!

اسمش را میگذاریم؛

دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته

خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذارد برایم

، وقت میگذارم برایش . .

نگرانش میشوم

دلتنگش میشوم

وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود

مطمئن میشوم که حقیقی ست . .-

همه شما دوستانم در دنیای مجازی رو دوست دارم.

http://banoyeabi.persiangig.com/lovely/149759_123247747735881_100001519695154_152935_2224720_n.jpg

تقدیم به همه دوستای خوب مجازیم که با اینکه ندیدمشون اما بهشون فکر می کنم و با خنده هاشون می خندم و با گریه هاشون بغض می کنم و الان بی حد شرمنده شون هستم..  

پی نوشت: .  

خب شما اینقدر مهربونید که ادم کم میاره... 

بارونی جونم

خانوم معلمی جونم

ابجی فاطمه جونم  

ستاره مهتابی جون

پرستوجون و کوثر عزیز  

و البته سیما جون

ممنون که هستید شمردم شدن 5 6تا 

خب آخه آدم تو یه گوشه دنج نتونه این چندتا قلب مهربونم برا خودش نگه داره که دیگه واقعا تو این دنیای پر از دغدغه و هیاهو کم میاره.. 

ببخشید اگه یه وقتایی عجولانه تصمیم میگیرم و دوستای عزیزممممم رو ناراحت میکنم 

  

2. عمو قاصدکممممممممممم که اگه یه ثانیه از مهربونیهاش محرومم کنه دق میکنم.. 

خب الان کلی ازدستم ناراحت شده ومگه میشه رو حرفشون حرف زد... 

عمو قاصی که نمیدونه ما چقدر دوستش داریم...  

  

3. قرار بودیه دفتر خاطراتم برا ثبت این روزهام بسازم ایشالله اولین فرصت ..   

۴. میلاد حضرت علی اکبر و روزجوان به خب همه دوستای من جوون هستند دیگه.. 

از آجی محیا وآجی فاطمه شروع میکنیم و.. 

پرستوجون  

کوثرعزیز  

بارونی جون 

عموقاصدکم 

خانوم معلمی  

ستاره مهتابی

مبارککککککککککککککککککککککککککککککک 

البته خودم و همسرمم هستیم هااااااا 

بارون جون ممنون از اس ام اس ت که هردومون رو خوشحال کرد 

بغلقلبماچ 

با اجازه سیما جون

"من زنم"
دست خودت نیست ، زن که باشی
گاهی دوست داری
تکیه بدهی ، پناه ببری ، ضعیف باشی
دست ِ خودت نیست ، زن که باشی
گهگهاه حریصانه بو میکنی دستهایت را..شاید عطر ِ تلخ و گس ِ مردانه اش
لا به لای انگشتانت باقی مانده باشد !
دست خودت نیست ، زن که باشی
گاهی رهایش می کنی و پشت ِ سرش آب می ریزی
و قناعت می کنی به رویای حضورش
به این امید که او خوشبخت باشد
دست ِخودت نیست ، زن که باشی
همه ی دیوانگی های عالم را بلدی
من زنـــــــــم
نگاه به صـــــــدا و بدن ظریفــــم نکن
اگــــــــــر بخواهم
تمـــــــام هویت مردانه ات را به آتش خواهم کشـــــــــــید

نظرات 55 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
ط.ن .ب
به به ! چه کیفی داره تو این پست آدم اول بشه و همه ی مدالها رو درو کنه !

مریم پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

دخترووووووووووووووووی عزیز خوشحالم که روی دوستانت رو زمین نینداختی و دوباره برگشتی
آقربون دخترووووووووووووووووووی عزیز
منم مجددا میلاد حضرت علی اکبر [ع] و روز جوان رو به خودت و همسرت تبریک می گم
مباکررررررررررررررررررررررررررررررررر باشه
راستی چرا برای تبریک روز جوان منو آخر همه نوشتی ؟
مگه نمی دونی جوون هم جوونای قدیم ! ببم جان دود از کنده بلند می شه ها !

مریم پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

دلنوشته ی " من زنم " خیلی زیبا بود ... ممنون از سیمای عزیز
راستی سمانه جان ، چه خبر از عمو قاصی ؟
آبجی ارشدت هم یکی دو روزه خیلی کمرنگ شده ! ...نیامد روز جوان رو به من تبریک بگه !
شماها چرا اینجوریید ؟
مث ماه هی می رید پشت ابر !

قاصدک پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز.دخترووووی آدم عصبی کُن

این شد یه چیزی

خوشحالم که تهدیدات کارگر افتاد و برگشتی

آخه راستش درسته که گفته بودم تا برنگردی محاله دیگه بیام اینجا و اون کامنت پست قبلی آخرین کامنتم بوده اما بین خودمون بمونه هاااایواش یواش میخواستم از تصمیمم عدول کنم و باز بیام کامنت بدم که برگردددد اما هی باخودم گفتم قاصدک که حرفش دوتا نمیشه!!! سه تا شاید بشه اما دوتا هرگزززز

قاصدک پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

اما بعد: همین اول بگم که خانوم معلم.اینجا دیگه وب خودتون و دوستاتون نیست که هرکی سه تا کامنت اول بده هرسه مقام و رتبه اول تا سوم مال اونه و بگید:ط.ن.ب!!پس با بزرگواری مون ! مقام اولی را دادیم به شما اما یه کم موازین را رعایت کنید چون خودمم دوم شدم

قاصدک پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

اما بعدتر!
خب حق باخانوم معلمه..دخترووووو.چرا اسم منم برا روز جوان یکی مونده به آخر نوشتی؟؟!!
اصلا خانوم معلم.از پایین به بالا بخونیم تبریک دخترووو را اینطوری شما اولین نفری برا تبریک و خودمم دوم
درضمنشم.دخترووو.ستاره خانوم مهتابی را هم جا انداختی برا تبریک روز جوان
ستاره خانوم.من از طرف خودم و سمانه بهتون تبریک میگم

قاصدک پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ

در آخر.بازم ممنون که حرف گوش کردی و برگشتی
الانم باورکن علیرغم حجم عظیم کارهام! فقط و فقط بخاطر خودت اومدم کامنت دادم وگرنه دوروزه وقت نکردم برم خدمت خانوم معلم.ستاره خانوم.باران عزیز و غیره
راستش دارم برا آپ های ماه رمضان یه چیزایی آماده میکنم(بغیراز کارهای روزمره که کلی کارررر دارم)
اما امشب حتی شده در حد یک سلام هم شده میرم خدمت دوستان.(خانوم معلم.مژده: منتظر باشید که ماه داره میاد تو دیارتون بتابه!!)
همیشه شاد و سلامت و برقرار باشی
اینم بگم که باورکن این بار بری و برگردی میشینم یه تصمیم درست حسابی و (بقول بهرام شفیع) اسطوخس دار میگیرم هاااا
خب اصلا باید بشینم یه آپ درست کنم برا شماهایی که فرت و فرت یا وب حذف میکنید و یا خداحافظی تندتند میکنید
اما خداحافظیه این بارت چون همونطورکه گفتم خمیرمایه ش! و اون ته ته هاش یه رگه هایی از برگشت داشت را حساب نمیکنم و بازم میگم خوش اومدی
شب و روزت خوش.تابعدیاعلی مدد

قاصدک پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ

راستیییییییییییییییییییییییییییییییییی!!

نمیدونم چرا خانوم معلم گفته اون شعر زن خیلی قشنگ بود؟!!! اما من با خوندنش رعشه به بدنم افتاد
نگاه به صــــدا و بدن ظریفــــم نکن اگــــر بخواهم
تمـــــــام هویت مردانه ات را به آتش خواهم کشــــــــــید

چقدر خشانت داشت این شعره؟!!!!
نه به اون ظرافت و نه به این آتش کشیدن؟!!!!
حیلی خیلی شعرش مخوف بود و هراسناک! و البته فمنیستی

روز جوان هم بر آتش فشانان گرامی مبارک

مسیر عشق پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
دنیایی که مجازی باشد برای دیندار نیست چون همه جا خدا با انسان هست
خدا را شکر که چنین دوستان خوب ومهربونی دارید
امیدوارم کانون خانواده با قلب پر از عشق شما گرم وگرمتر بشود

ستاره پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام دخترووووووووووووووووووووووو

آخیش حالا یه نفس راحت کشیدم البته واژگونه

نمیدونی وقتی کامنت عموییت را بعد از روزها تاخیر خواندم و آخرش با تهدید و ارعاب و خشاشت به یار دلنواز سر زدند و دیدم نوشتند که تو آپ کردی چقدر ذوقیدم

خوشحالم که برگشتی عروس خانم

ستاره پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

در ضمن از قاصدک عزیز و مهربون که اینجا هم به یادم بود و روز جوان را بهم تبریک گفت .... سپاسگزارم

فاطمه پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااام اجی خوفی؟

چطوری دلنازکفقط خواستی بیلن ونازتو بکشن

خو.شحالک که برگشتی وبه یه اتفاق نظر رسیدیم که باید با همه دوست باشیمدلنازکیو بذاریم کنار..

ببینید من چقده جسارت گفتن دارم ازم یاد بگیرین

فاطمه پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

قربون اون چشمم گفتن..از الانه بگم دفعه ی دیگه رفتی دیگه رفتیهر لحظه وهر ساعت دل ما رو میشکونی چیه تو رو خدااااااااااااااااااااا

قلبمون ضعیفه

فاطمه پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

ای خدا خفت کنه با این وبلاگتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

همگی چشاتونو درویش کنید تا اجیم بیاد و حذفش کنهههههههههههههه

فاطمه پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

اخیششششششش اومدم واسه سوتیم دستت درد نکنه!من چطوری خصوصی بدم اخههههههههه

بابت تبریکتم ممنون من که دیگه جوون نیستم!پیر شدم رفت پی کارش

کوثر پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام سمانه خانم عزیز
خوشحالم که هستی
اینطوری همه شادترند
خودت خوب میدونی نباشی کمبودت خیلی احساس میشه
رااااااااااااااااااااستی
داری من و؟؟؟؟؟

این روزهای مبارک وبهتونننننننننن تبریک میگم
حالا که جفتین همه چیز مطمئنم قشنگتره!!!!
روزتون مبارک
آقاااااااااااا امیر شماهم شنیدین
باشماهم بودماااااااااااا
هوای دختروی مارو داشته باش
یه موقع به شما زورش نمیرسه میاد مارو حرص میده وخداحافظی میکنه

پیشاپیش نیمه ی شعبان مبارک
شادباش وشادزی
منتظرت میمونم

باران پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

اییییییییییی جاااااااااااااااانننننننننن جیگرتووووووووو

سلام بر سمانه خانوم و اون دل مهربون وبا محبتش! بوسسسسسسسس چه معنی داره اینجا شکلک بوسسسسسسس نداره ؟؟ دههههه ! اما حال میکنم همه جااین شکلک رو داره

سمانه جون نازنینم شیرین عسلم (مریم جون یادش بخیر به ستایش میگفتم شیرین عسل بعد از رفتنش شیرین عسل شد سمانه فاطمه جون هم شیرین گلم و حلوای ترم هست )
دوستانی رو که ازشون اسم بردی دیگه عمرا مجازی باشن اینو همگی میدونیم پس ننه اینقده مارو حرص نده و دق مرگمون نکن دیییییی ولی از حالا میگم اگه هزار بار دیگه هم بری (بریم و برگردیم) نازکش داری هوارتا پس به قول خودم دل قوی دار گلمخریدار داری خیلی بسیار زیاد یه عالمه تا

باران پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

راستی ببخش دیر اومدم اخه شارژ نتمون تموم شده بود و تازه وصل شد وفکرشم نمیکردم که آپ کرده باشی خلاصه عذر تقصیر اینطوری بهتره تا مثل بهضی ها هی بگن میام و میتابم و اما زیر آبی باشه!هاهاهاها

عزیز دل خوشحالم که باعث شادیتون شدم

عمو قاصیت خیلی هم خوب میدونه که چه همه یارو یاور داره

منتظر دفتر خاطراتت هستیم !! راستی مگه دفتر و هم میسازن؟

ممنون که روز جوان رو بهمون تبریک گفتی

عجب شعری بود خدایی ! یاد فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه افتادم

خب فعلا برم عجله بود نمیدونم چی نوشتم ؟!!

باران پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

ئه آوارتام رو باید عوض کنم اخیییییییییی یادش بخیر شاپرککککک حالا باید بارونیش کنم

کوثر پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام مجدد
پیداست زیاد وقت نداشتی وزودی رفتی
اگه همش ومیخوندی میدیدی که همونجوره که گفتی!!!
فقط پست آخری اینجوری شد

مریم جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام دخترووووووووووووووووو

چقذر عصر به کامنتهات خندیدم مخصوصا این قسمتها :
دلتم که خوب شد خببببببببببببببببب بخلم کن خانوم معلمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

******
خب خانوم معلمی یه آپی چیزی بفرما منم از بخلتون میام پایین دستون وا شه...
سمانه ! خیلی بامزه نوشتی !
ببم جان ! کامنتهات منحصر به فرده ! دستت درد نکنه

مریم جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

جناب قاصدک ! این جمله ای که شما نوشتید یعـــــــــــــــنی چه :
" همین اول بگم که خانوم معلم.اینجا دیگه وب خودتون و دوستاتون نیست که هرکی سه تا کامنت اول بده هرسه مقام و رتبه اول تا سوم مال اونه و بگید:ط.ن.ب!!"

قاصدک خان ! اینجا وب من نیست ...بعله شما درست می گید !
اما اینکه نوشتید وب دوستاتون نیست یعنی چی ؟
یعنی سمانه دوست من نیست ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک سوال دیگه :
شما این وسط چه کاره اید ؟! نکنه نصف این وبلاگ به نام شما سند خورده !
دلمون خوشه که همشهری داریم و متحد داریم و .... هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی !

شیطونه می گه با قاصدک قهر کنم !

ستاره جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://ashnayemahjoor.blogfa.com/

خوشگل خانمی

بخاطر گل روی شما الان با دلنوشته ای آپ کردم برای میلاد نور و عشق

منتظرت می مانم هر وقت که بیایی حسابی ذوقزده ام میکنی

پرستو جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام بلا می سر لوس قهر ناز نازووووووووووو

خوبیییییییییییییییییی ؟
وااااااااااااای
چه شعر زیبایی بود دهترووووووووو خوشگلوووووووووو

انصافاً بسی بسیار لذت بردیم، از تک تک واژه هایش

حالا
بپر تو بغلم ببینم

بعد بپر خصوصی

فاطمه شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

سلااااااااااااام ابجی..

عیدت مبارررررررررررررک

به امید ظهور اقامون

کوثر شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام عروس خانم گل
عیدتون مبارک
شاد باشی
التماس دعا

باران شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام عروسکم سلام ملوسکم

عیدت مبارک عزیز نازنینم

حتما برای عید نیمه شعبان وتبریکش میایی شیراز ؟
پس امیدوار باشیم که سری هم به نت میرنی اما جون من محکم نزنی ها میوفتی رو دست امیر اقامون و ....

شادیت ارزومه

مریم یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ


صدای بال ملایک ز دور می‌آید
مسافری مگر از شهر نور می‌آید؟
دوباره عطر مناجات با فضا آمیخت
مگر که موسی عمران ز طور می‌آید؟

سلام دختروووووووووووووووووی عزیزم
ولادت مبارک و فرخنده ی امام زمان (ع) رو به تو و امیر عزیز تبریک تهنیت می گم .

کوثر یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ق.ظ

بوی گلها عالمی را مست وحیران میکند
دیدن "مهدی"هزاران درد درمان میکند
مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار
من گلی دارم که عالم را گلستان میکند

میلاد گل نرگس مبارک

باران یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام

سرت چطوره؟؟؟

انشالله که در این روز فرخنده و مبارک در کنار خانواده و همسرت روز شاد و خوشی داشته باشی

ستاره یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://ashnayemahjoor.blogfa.com/

سلام عروس خوشگلم

عیدت مبارک و منتظر روی ماهت هستم

فاطمه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ



باران سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام شیرین عسل

سمانه جون گفتی خونه ی مامان اینا پلاسی!! دختر مگه تو کارو زندگی نداری؟؟
نکنه حالت بده؟؟ چیزی شده؟ جسارتا حالت تهوع و سر گیجه نداری؟؟

عزیزم من برای دیدن روی ماهت لحظه شماری میکنم ولی ترو خدا گیر نده به امیر اقا ییهوووو دیدی لج کرد و گفت نه!!!گرچه میدونم بنده خدا جرات نداره اما خب کار از محکم کاری عیب نمیکنه

به خانواده ی عزیزت سلام مخصوص برسون

مهتاب سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام دختروووووووووووووووووو

بخاطر گل رویت ، سریع السیر با دلنوشته ای آپ کردم

خودتو برسون

باران چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام سمانه جون

امانننننننننن از دست این شیطونه که میره تو جلد ادممممممم

خوشششش باشییییی

مریم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ


سلام
مدیونید اگه از این به بعد سوتی بدید و منو خبر نکنید

باران چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

اییییییییییی جاننننننننننن مریم جونمممممم

نگو نگو نگو که خدا نصیب گرگ بیابون نکنه این حواسسسسسسسس پرتی رووووووو

باران پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام سمانه جون جونیییییی

چون کامنتت تاییدی نیست اومدم ببینم اوتار جدیدم درست شده و کار میکنه ؟
پس 1 دو 3 امتحان میکنیم
الو
الو
بارون میاد؟؟

باران پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

اخیییییییی
درست شد بالاخره

نظرتون چیه دوستان ؟

راستی خیلی وقت بود میخواستم به مریم جون بگم که اوراتارش خیلی بامزه و هماهنگه با خانوم معلمیش

شاد باشید همگیییی

باران پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

توی هر دو کامنتم آواتار رو اشتباه نوشتم شرمنده

آواتار

آواتار

اینم جرمش!

Alnilam پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام عروس!
چطوری؟ خوش میگذره؟!
اخ انقذه حال میده تو حس فضولی دارییییی
ابجی خیلی شعر زیبایی نوشتی اخر ژستت هرچند یه ذره حرص دراره!!
هرچند عشق جنسیت نمیشناسه...
مراقب خودت باش...

alnilam پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

آبجی؟!!! حالت تهوع داری؟! داری متحول میشی؟!
ابجی سرگیجه؟ بوی پیازداغ حالتوبدمیکنه نه؟!؟!؟!:دی

مریم پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام
دختروووووووووووووووووو هووووووووووووووووووو !
چرا اینقدر کمرنگی ؟! دلمون خیلی برات تنگیده .
باران جان خیلی آواتارت قشنگه . بهترین انتخاب برای آواتارت همین بوده

مهتاب پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://parande-man.blogsky.com

سلام عروس خانم

دلم برات تنگیده ، خوب چرا نمیایی خونه ستاره مهتابی

مواظب خودت باش و همسر جونت

باران جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام ملوسک

سرگیجه و حالت تهوع و کم اشتهاییت بهتر شده؟

خب حتما یه چی هست که محیا جونم هم متوجه شده دیگهههههه

مریم جون ممنون پس دیگه دنبال عکس نگردم خیالمو راحت کردی

لحظه هاتون شاد و پرنشاط...

فاطمه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام ابجی غایب از نظرها

خوش میگذره که ماها رو نمیبینی؟

هر جا هستی سلامت باشی جیگری من

ستاره یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ http://ashnayemahjoor.blogfa.com/

سلام عروس خانم

چرا اینقدر کم پیدا شدی ؟ حالت خوبه ؟
انشاالله که شاد و شنگول باشی

از خودت یه خبر بما بده
خوب دلمون تنگیده برات

ستاره یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://ashnayemahjoor.blogfa.com/

بازم سلام به عروس خوشگلم

هر وقت اومدی تو نت و دوست داشتی یه سر بمن بزن

به هر دوتا وبلاگام بیا ، عزیز دل

راستی خبریه ؟؟

باران دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام و

عرض دلتنگییییی

و

لاغییییییییرررررررر

sima دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

سمانه می کشمت
مگر من جووون نیستم...
ااایییی خدا........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد