و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

من بی تو ناتوانم!

هـمـش کـــه نبایـد تــو روزای سختـــ یـاد خــدا کنــی کــه !
گاهــی وقتــی همـه چــی مرتبـه
وقتــی همـه چــی آرومـه
وقتــی اونــی کـه بایـد باشـه هستــــ
بایــــد ازش تشکـر کنــی
بایـــد داد بزنــی بگـــی : 


خدایـا شـکرتــــــــ . . .

 

 

۱.بالاخره بعد از سه سال تصمیم گرفتم برای خونه مون هم ای دی اس ال بگیرم..دیگه اینقدر به خودم مطمئن بودم که اعتیادم به نت ترک شده و از امیرو زندگیم نمیگیرم..خیلی خوشحالم که دیگه میتونم خیلی زود به زود و همیشگی به دوستای قدیمی و عزیزم با یه عالمه خاطره سر بزنم.... 

۲.نمیدونم چی کار کنم ؟ 

هم دلم میخاد بچه دار شم ... هم دلم میخاد عمل کنم و پلاتین پامو بیرون بیارم...هم دلم میخاد هنوز کار کنم و شغلم رو از دست ندم.. تکلیف استخدامی هامون هم که معلوم نشد..اینم د و ل ت جدید!!!!!  

۳. بعضی آدمها خیلی عجیب غریب اند....... تو کار خدا موندم