و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

چقدر خوشحالم اینجوری برگشتم!!

خیلی لذت بخشه که بعد از گذروندن کلی سختی و بعد از مدتها بیای نت و به دوستای عزیزت سربزنی  

واقعااااااااااااااااااااا تو این هوای پاییزی؛ زمستونی میچسبه  خیلی دلم براتون تنگ شده بود. 

باورکنید فکرنمیکردم دوباره اینقده سرحال بشم که بتونم خیلی شادتر و با حوصله تر از قبل برگردم نت...

چقدر خوبه وقتی خدا هواتو داشته باشه و هر چی بخوای بعد از یه خورده بالا و پایین پریدن بهت بده

 خدایا شکرت که منو خوشبخت کردی و حالا هم داری تکمیلش میکنی...  

یه خونه خوشگل همونی که دلمون میخاست خریدیم... بیشتر مثل یه معجزه می موند تو این شرایط و اوضاع...

کارمن و همسرجان هم درست شد....

دیگه یه چند تا مشکل دیگه هم بود که همه شون خداراشکر حل شد.. ایشالله خدا به همه جوونها کمک کنه..بااین وضع  

 

 

دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که دستت را رها ساخته و در دلــــتنگی هـــا گم شــــوم

آموخته ام که این فاصله ی کوتاه، بین لبخند و اشک ،  نامش  " زندگیست "

نگاهت با من است ....   "حال من خوب است "   ....  خوب خوب ....




نظرات 17 + ارسال نظر
آرشید چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
خوشبختی بکامتان ...
و مبارک خانه ی مهرتان

کوثر چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام عروس خانم نازنینم
قربونت برم
مبارکه.باور کن از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شد
خیلی خیلی مبارکه
از خدا ممنونم که تورو به آرزوهای قشنگت رسوند ودل مهربونت وشاد کرد
تو مستحق این لطف خدا بودی

سلام کوثرجان
ممنون عزیزمممممممممم
نمیدونم خونه گرفتین یا نه ولی اگه نگرفتین سمت خودت اگر هم گرفتین که دیگه حال منو میدونید..
خانومی خودت هم مستحق بهترین هاییییییییی
خدا به همه کمک کنه ایشالله شما هم به آرزوهاتون برسید

کوثر چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

خدمت جناب همسر هم تبریکات مارو ابلاغ بفرمایین
بازم میگم مبارکه عزیزم
وهم اینکه خوشحالم که بازم کنارمون هستی
آدرس وبم وعوض کردم .میام برات آدرس ومیذارم
به باران جون گفتم زحمتش وبکشه که دیدم انگاری وبت برام بازشد.آخه چند وقتی با اسکای وپرشین مشکل داشتم اساسیییییییییی

چشممممممممم ممنون
منم خوشحالممممممممممم
بازم ممنونننننننن

کوثر چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

قربونت برم ما ده سالی میشه زمین خریدیم ولی نساختیمشماه گذشته یه خونه دیدیم بخریم ومنم برق برقیامو فروختم ولی یهووووووووو پول خونه تبدیل به تریلی شد
پدر شوهرم میگه اینجوری سرمایه تون بیشتر میشه ویه خونه ی بزرگتر میخرین
الله اعلم.خداخودش کمک کنه تا پیش بینیها درست از آب دربیاد

خدابگم چیکارت نکنه چقدر دلم برات تنگ شده بود
یه پست هم گذاشتم برای دلتنیگها....

آخی حیفه طلاهات عزیزم...
ایشالله تو هم یه خونه خیلی خیلی خوببببببب...
منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود به خدا

فریبا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://faribae.blogfa.com/

سمانه جان سلام ..
خوشحال شدم که دیدمت و خوشحالم که خوشحالی و به آرزو هات رسیدی ..
انشالله همه آرزوهات پشت سر هم برآورده بشه ..
قکر کنم به یه نتیجه هم رسیده باشی این وسط !
اون هم اینه که تو زندگی صبر داشته باشی و زیاد سخت نگیری ..
خدا بزرگه و همیشه به بنده هاش میرسه ، فقط زمانی که وقتش باشه و مصلحت باشه ..
امیدوارم همیشه خیر و شادی باشه واسه همه ..
موفق باشی ..

سلام فریبا خانوم جان
ممنون ایشالله آرزوهای شما ....
اون که بعلللللللللللللللللللللللله حسابی به نتیجه اش رسیدم..
یه نتیجه دیگه هم اینکه با اینکه من بنده بدی هستم ولی خدا هوامو داره...
کشیدین اومدین

مریم پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام
به به ! چشمممممممم ما روشن
خوبی دخترووووووووووووووووووی عزیز
مجددا و سجددا خونه ی نو مباکررررررررررررررررررررررررر
خدا رو شکر که به همه ی آرزوهات رسیدی ...خونه خریدید ...کار خودت و امیر قلب قلبی درست شد .... مونده که عمو جانت اجازه ی بچه دار شدنت رو صادر کنه !
والله این یکی دیگه نوبره !
هر چی من فکر می کنم این موضوع چه ربطی به عمو قاصی داره نمی فهمم !
یکی نیست بهش بگه شما سر پیازی ...ته پیازی ... آخه چه کاره ای که واسه ی مردم تعیین تکلیف می کنی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همانا شما یک خبرنگار با بصیرتید !!!! همین و دیگر هیچ !

سلااااااااااااااااااااااااااااام قربونتون برمممممممممممممممممم
دلم براتون یه ذقله شده بود...
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
ایشششششششششششششششششش
خب چی کار کنیم دیگه اگه اجازه نده که نمیشه
عمو قاصی گفتن دیگه

مریم پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ق.ظ

اما دخترووووووووووووووووووی عزیز باید قول بدی دیگه اینقدر زود ناامید نشی!
ببم جان زندگی بالا و پایین داره ...نشیب و فراز داره ...یعنی چی که تا یک ذره اوضاع بر وفق مرادمون نبود یک پست ناامیدکننده بزنی و دِ برو که رفتی !
راستی دختروووووووووووووووووو همین روزاست که سر و کله ی قاصدک هم پیدا بشه !

چشممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ایشالله بیاد دلم برا عمو قاصی یه ذره شده

مریم پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ق.ظ

ببم جان اصل کاری رو ننوشتی ... الان تو خونه ی جدیدتون ساکنید ؟ کاش یک کم بیشتر از خونه تون نوشته بودی . آپارتمانیه ؟ یادمه یک پست در باره ی خونه های نقلی حیاط دار زده بودی
ان شاء الله این خونه براتون خیر و برکت داشته باشه و همیشه توش جشن و شادی برگزار کنید

خانوم معلمی خونه مون تا سال دیگه رهن شده و الان تو همون خونه قبلیه نشستیم...
بعد یه آپارتمان صد و بیست متریه...
طبقه چهارم با آسانسور و پارکینگ و انبار و دوخوابه...
شصت و پنج میلیون...(تعجب نکینید دیگه خب خونه که تو کازرون مثل تهران نیست)
خوشگله..خیلی دوسش دارممممم همونی بود که میخاستم خانوم معلمی..
ایشالله قسمت آقا پسراتون...
قربونتون برممممممممممممممم
ممنون

باران پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام سمانه جون

خوش اومدی خوشحالم که با خوشحالی به نت برگشتی
خونه خریدنتون هم مبارککککککک
دیدی بالاخره همه چی درست شد دیدی باید یه وقتایی ادم صبوری کنه وغصه نخوره تا به اونچه که میخواد برسه
برات روزای خوب وقشنگ وشاد ارزو میکنم
ممنون بابت تبریک وپیام های پرمهرومحبتت

سلام بارونی جونم...
ممنون حسابی دیگه ازدلتنگی مردم..
راستش دل و دماغم رفته بود
خداراشکرررررررررررررررررررر آره
ممنون بارونی منم برای شما
ببخش دیگه من حسابی خجالت زده شدم

کوثر پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

پرستو جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام عزیز دلم
اول بپر بخلم که دلم برات حسسسسابی تنگ شده بود

سمانه جانم
خدا رو شکر که همه چی به خیر گذشت . خدا رو شکر .
یادته بهت می گفتم که همه چی درست میشه ؟
خدا رو شکر .

سمانه
باورت نمیشه که چه قدر از دیدن کامنتت تو وب خودم، خصوصاً اون خصوصی نوشتنت برای مریم جان، ذوق کردم .
خیییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم که هستی . خییییییلی .
خدا رو شکر قربونت برم

سلام پرستو جونم
بخلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
پرا زقلب قلبی
ممنون عزیزم ایشالله تو هم همیشه خوشحال و شاد باشی...
منم کلی دلم براتون تنگ شده بود ..
و همش تو ذوقمممممممممممممممممممم
خداراشکررررررررررررررررررررررررر..

پرستو جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ق.ظ

منزل نو مبارک .
انشالله که براتون قدمش خیر باشه به حق مولا .

ممنون خانومی
قربونت برم

بزرگ جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ق.ظ

درود
چشم ما روشن! رسیدن بخیر و خونه نو مبارک
خود من و همسر بانو امروز هم در اواخر ماراتن وام خانه بودیم.95 درصد درست شده اما فگر گنم 5 درصد باقی مانده جان ما را به لبمان برساند خصوصا که تنها 5 روز فرصت داریم.اگر ماجراهایی که به سرمان آمده بنویسم بیشتر از یک پست طولانی می شود

سلام چشم ما هم روشن شد جناب بزرگ...
آی از دست این وام ها..
ایشالله عاقبت کارتون به خیر و شادی باشه
ممنون اومدین

محمد مهدی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
خوشحال و خرسند از خوشحالیتون و رتق و فتق شدن امور و به کام شدن ارزوهاخدارا شکر و امیدوار همیشه ایام و امور به کام شما و همسرجان عزیرتان باشد. انشاا...
خرید خونه تون هم مبارک و بسلامتی و دل خوش. لازم شد بیام کازرون البته بعد از تموم شدن رهن و اسباب کشی تو خونه جدیدتون. برا اسباب کشی هم خبر کنید میام. کار بلد نیستیم اما تشویق میکنیم و انرژی میدیم
بد حجوری گذاشتین و رفتید و ماها را دلتنگ کردید. داشت اون ایششششششششششش ها فراموشمون میشد.
انشاا.. به خوشی و سلامتی در همه جا محکم و استوار پابرجا باشید و از جمله در این محیط دوستانه

سلام
ممنون جناب سامع..
ایشالله امور شما هم به کام باشه...
ممنون قدمتون برچشم..
ایشالله سال دیگه همین موقع هااا..و.
منتظریم هااااااااااااااااااااااااااااا
شرمندههههههههههههههههههههههههه
خب وقتی از همه طرف گرفتاری باشه آدم دست و دلش نمیره..
ببخشید دیگه..
نبودم ولی حسابی به یادتون بودم
ایششششششششششششش خب نامردین دیگه..
از دل برود هر آنکگه از دیده رود
ایشالللهههههههههههههههههههههههههه

مریم جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام
برام خیلی جالبه که یک خونه ی 120 متری با این همه امکانات رو 65 تومن خریدید !!!
پارسال من یک خونه ی 80 متری رو 80 تومن خریدم الان خونه مون رو کم کمش 130 تومن می خرند
مبارکتون باشه خیلی خیلی برای تو و امیر عزیز خوشحالم .
تو چون از خانواده ت دوری نیاز به دلخوشی داری درسته که بزرگترین دلخوشی تو امیر قلب قلبیه ، اما آدم به دلخوشی های کوچیک هم احتیاج داره
تو این مدت که نبودی جات خیلی خیلی خالی بود باز گلی به جمال فاطمه ! چون گهگداری یک سک سک های کوچولویی می کنه اما تو یهویی غیبت زد
امیدوارم به زودی زود شاهد حصور پررنگ دوستان کمرنگ و بیرنگمون باشیم

خب خانوم معلمی گفتم کازرونه دیگه...
البته این حرف سه چهار ماه قبله الان همه چی دوباره تغییر کرده...
ممنون خانوم معلمی مهربونمخب صد البته وجود امیرم به دنیا می ارزه ولی خب مشکلات اگه زیاد بشه نمیذاره آدمها با هم خوش باشن
آبجی آره سر میزد..
از حال هم خبر داشتیم..
عمو قاصی خب حسابی مشغول خبرنگاریشه

مریم یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام من به تو یار قدیمی
منم همون هوادار قدیمی

باران دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد