و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

بازآمد بوی ماه مدرسه!!

  

                        

 دلم میخاد صبح ها که از خواب پامیشم حس و حال داشته باشم... یه پیرهن تو خونه ای گل گلی قرمز تنم باشه. خونمون هم حیاط داشته باشه. بعد برم توی آشپزخونه زیر سماور رو روشن کنم. پنیر از توی یخچال در بیارم. کره هم. از توی شیشه مربای آلبالو یا کدویی که خودم درست کردم توی کاسه بریزم. همه رو بذارم توی سینی. ببرم توی حیاطمون که حوض آبی داره روی تخت بچینم...بعد سفره گل قرمزیم رو پهن کنم. همه رو بچینم توی سفره آقای خونه م رو از خواب بیدار کنم دوتایی با هم یه صبحونه دلچسب بخوریم.. بعداون بره سر کارو من با خیال راحت برم توی آشپزخونه شروع کنم یه قیمه دلچسب درست کنم...

زندگیم بدون دغدغه باشه...اصلا سرکار نرم ..ظهر خسته تر و پنچرتر از اون نیام خونه

این فکر کنم یه روی آرزوی خیلی از زنایی باشه که از صبح تا شب این ور اون ورن...کار میکنن...درس میخونن.... مینویسن......هیچ وقت هم درست و حسابی صبحانه نمیخورن چون دیرشون شده... شبها ازفکردغدغه های کاری فرداشون (مخصوصا اگه تو محل کارشون با مردها سروکار داشته باشند ). درست و حسابی خوابشون نمیبره..ناهار شون اکثراغذاهای فیریزشده سه هفته پیش که با زور سالاد هورت میدن پایین و تا یه هفته هم معده درد ولشون نمیکنه...... مثل من...حالا الان همه میگن مگه مجبوری! خب آره.. دیگه این روزها حتی اگه جنبه مادی قضیه رو در نظرنگیریم.. کار بیرون برا زنها جزیی از شخصیتشون شده.. 

پی نوشت:  

 ـ اینم یه آرزوی شب اول مهری یه دخترووو بود که دلش میخاست اینجا برای دوستاش بنویسه خب آرزو که برجوانان عیب نیست هست!!!!!!!!  

ـ پاییز را دوست دارم ... 

به خاطر غریب و بی صدا امدنش...

رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش...

خش خش گوش نواز برگ هایش...

صدای نم نم باران های عاشقانه اش...

پاییز را دوست دارم.... به خاطر رفتنش

خیس شدن زیر باران های پاییزی...

بوی مست کننده خاک باران خورده...  

ـ امشب داداشم چندتااز کلیپ ها و ترانه هایی که تو بچگی هامون میدیم یا گوش میدادیم رو دانلود کرده بود.حسابی حال و هوامون رو عوض کرداصلا انگاری تو این دنیا نبودیم... 

نمیدونم این پاییز و مهرماه چی داره که همه رو یه جو نوستالوژیکی خیلی خاص میگیره..  

پاییز روخیلی دوست دارم. اصلا من تو این فصل کلا همش تو ذوقم    

 

                                             وه چه زیباست پاییز من!!!