و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

من زنم !

 دوشنبه ها را دوست دارم. چون از روز دوشنبه حس می کنم دیگر «اول هفته» نیست! از روزهای اول هفته بدم می آید و هرچه هفته جلوتر می رود روزها را بیشتر و بیشتر دوست دارم. سه شنبه روز امیدواری است، چهارشنبه روز شادی، و پنجشنبه روز سرخوشی. دوست دارم تقویم همیشه روی چهارشنبه و پنجشنبه می ماند و جمعه هرگز نمی آمد. فقط امیدش وجود داشت!دقیقا مثل روزهای آخر اسفند! چهارشنبه می شد پنجشنبه، و پنجشنبه می شد چهارشنبه و همینطور الی ابد. اما هر پنجشنبه ای منتظر جمعه بودیم در حالی که معلوم نبود کدوم پنجشنبه جمعه می شود! 

  من زنم

وقتی خسته ام 

وقتی کلافه ام
وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم
غرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد
این بغض است     
نظرات 24 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://sohre1370.blogsky.com

جملات آخرت واقعا دل نشین بود...

مریم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام سمانه جان
خوبی ؟
دیشب وقتی دیدم نوشتی از خونه ی خودتون به نت وصل شدی کلی ذوق کردم اتفاقا یک سر اینجا زدم چون فکر می کردم حالا که به نت دسترسی داری حتما آپ می کنی اما دیدم خبری نیست .
دیشب یاد سختیهایی اقتادم که تو این مدت متحمل شدی
یادته برای اینکه بیای نت باید می رفتی خونه ی خاله جانت ؟
یادته می گفتی وقتی می رم خونه شون خجالت می کشم برم طرف کامپیوتر ، چون ممکنه فکر کنند به خاطر نت رفتم خونه شون نه به خاطر خودشون !
خدا رو شکر که از پارسال تا امسال خیلی از مشکلاتت حل شده ...خدا رو شکر

خانوم معلمی به خدا زندگی ما یه معجزه ست..
نمیدونم چطوری باید برا خاطر این همه نعمت خدارو شکر کنم

مریم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

وای داشت یادم می رفت ط.ن.ب
و تا یادم نرفته سلام رسون سلامت
شما هم به امیر آقای عزیز سلام برسون

اونم همش سلامتون رو میرسونه و جویای احوالتون هست...
در ضمن تبریکککککککککککک

مریم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

من در برهه های مختلف عمرم از روزهای مختلف خوشم میامده
بچه تر که بودم روزی که مجله ی دختران پسران به بازار میامد رو دوست داشتم
سوم راهنمایی که بودم روزهای دوشنبه رو به دو دلیل دوست داشتم :
1-مجله ی جوانان دوشنبه ها چاپ می شد و من عاشق جوانان بودم
2- دبیری رو که دوشنبه ها باهاشون درس داشتیم دوست داشتم !
سر کار که رفتم پنج شنبه ها رو دوست داشتم چون بعد از پنج شنبه ، جمعه بود ...و از جمعه عصرها به خاطر همون چیزی که تو این مصرع معروف می گه بدم میامد
«فکر شنبه تلخ دارد جمعه اطفال را"
بعدها نظرم عوض شد و شنبه ها رو دوست داشتم چون شنبه یعنی شروع کار و تلاش !
و اما الان : همه ی روزای هفته برام یکسانند ، هیچ فرقی بین روزهای هفته نیست .



شما کامنتهاتونم کلی حرف داره خانوم معلمی
خب منم برا همین کارست که از دوشنبه رو دوست دارم...
برا اینکه زودی آخر هفته شه البته من پنجشنبه هارو هم یه هفته در میون تعطیلم

مریم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

ببم جان بذار مادر بشی تا ببینی اون موقع چه تغییراتی می کنی !
آدم وقتی مادر می شه یهویی بزرگ می شه ، آروم می شه ، صبور می شه ، فداکار می شه ، دلسوز می شه و ...
یک زن شاید موقعی که کلافه و دلتنگه بشقابها رو نشکنه و فقط بغض کنه اما در همون حال بیشتر به خودش فکر می کنه و خودشو می بینه
اما وقتی یک زن ، مادر می شه دیگه خودشو نمی بینه ...همه ی وجود و هستی و زندگیش می شه یک نفر دیگه

بس که با جان و دلم آمیختی
کس نداند این تو هستی یا منم

خانوم معلمی اگه خدا بخواد شاید سال دیگه که رفتیم تو خونه خودمون یه تصمیم هایی برا نی نی دار شدن بگیریم..
خب راستش رو بخواین از فداکاری های مادرانه می ترسم..
ولی اینجوری که شما نوشتید همه دلشون خاست مادر بشنااااااااا
دوستون دارم

بزرگ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

من از دوشنبه بدم می آید چون همان شنبه شماست و از جمعه خوشم می آید چون همان چهارشنبه شماست
هرگز غمت مباد و خدا با تو یار باد(گل)

وای چه جالب
همچنین(گل)

محمد مهدی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
وقتی خوندم از خونه به نت وصل شدی و ذوق کرده بودی منم ذوقیدم.
روزهای هفته برا هر کس بسته به شغل و وضع کاریش داره اما عصر جمعه فکر کنم برا همه غمگینه حتی وقتی شنبه هم کار خاص هم نداشته باشیمن که این حس را دارم.
امید که خوش و تندرست باشید و همیشه ی روزها براتون شادی افرین و شیرین باشه

سلام جناب سامع ...
نمیدونم چرا نمیتونم برا شما کامنت بذارم..
فکر کنم برا خاطر ویندوز اکس پی هستش..
آخه با سون نمیتونم به اینترنت وصل شم...اگه راه حلی هست که توروخدا راهنمایی کنید..
ایشششششش هنوز موفق نشدم از خونه خودم براتون کامنت بذارماااا
آره منم خیلی برام بعد از ظهر جمعه غم انگیزه
همچنین برای شما

لیلی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://sohre1370.blogsky.com

آپم...ممنون میشم سر بزنی

باران چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام خانوم خانوما

کلی نویسنده شدی واسه خودت ها خانوم مشاور

مهم اینه که توی روزای هفته دل ادم خوش باشه ! یه وقتا شده غروب جمعه که برام غمگین ترین لحظه هاست ، به شادترین وخاطره انگیز ترین لحظه ها تبدیل شده ولی خدایی شنبه ها رو دوست دارم چون زندگی روی روال عادی میوفته ! ما خانومای خانه مرخصی نداریم که تازه روزای جمعه وتعطیل کارامون دوبرابر میشه پس باید از تعطیلی ها گریزون باشیم ولی خب جمع خانواده و این داستانا سختیشو شیرین میکنه
شاد باشی عزیزم

کوثر چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام گلم
من ایام هفته برام فرقی نداره...بقول باران جون آخر هفته ها کارمون بیشترم هست...
ولی چهار شنبه هارو بخاطر اتفاقات تلخ زندگیم دوست ندارم...
امیدوارم همیشه ی ایام برات زیبا ودوست داشتنی باشه

مریم پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام سمانه جان
فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام علی ابن موسی الرضا(ع) رو تسلیت عرض ی کنم .

راستی چشمت روشن ! چه عجب عمو قاصی از پشت ابرا بیرون آمد

پرستو جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام سمانه ی عزیزم

تسلیت ایام عزیزم .

منم همه ی روزهای هفته رو دوست دارم، اما یک شنبه و چهارشنبه رو یه جور دیگه!!!!!

تابه حال که تدریس کردم، به جز یک سال، بقیه ی سال ها همیشه 5شنبه ها تعطیل بودم! به همین دلیل چهارشنبه ها حس خوبی داشتم . دو روز تعطیلی! خصوصاً این که معمولاً 4شنبه ها فقط کلاس کنکور داشتم و 4 ساعت اول می رفتم مدرسه!!!!!!
اما جمعه ها ... دلگیرن، خیلی زیاد .

یک شنبه ها رو نمی دونم چرا! اما دوست دارم .
شنبه رو هم دوست دارم، چون روز شروع کاره و بعد از جمعه ی دلگیر . اما یک شنبه و 4 شنبه به جور دیگه هستن برام!!!!

باران جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام سمانه جون

عرض تسلیت دارم و التماس دعا

شاد وسلامت باشی

محمد جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

قشنگ قشنگ بود
با اجازه تون یکی از پست های قدیمی تون رو کپی کردم

کاش ایمیلتم می ذاشتی

مریم دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام دختروووووووووووووی عزیز
ببم جان چرا دوباره کمرنگ شدی ؟

کوثر شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ


سلام عزیزم...ممنون از اینکه کنارمونی
منم از داشتن عزیزی مثل تو خیلی خوشحالم...همه مون از داشتنت خوشحالیم

سلام خانومی
منم از اینکه شماها در کنارم هستید خیلی خوشحالمممممممممم
دوستون دارم
بعدش هم نظر لطفته

مریم یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام سمانه جان
خوبی ؟ امیر عزیز خوبه ؟
منم از داشتنت خوشحالم

سلام خانوم معلمی
ممنون سلام میرسونه..
شما بهترید ایشالله
منم کلی از داشتن شما خوشحالم

فریبا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://faribae.blogfa.com/

سمانه جان سلام

به نظر من هر روز هفته بستگی به اتفاقاتی که توش میافته ، دل انگیز یا کسالت آور میشه .
پس نباید آدم خودش رو درگیر روزها بکنه !!

خوشحالم که خوشحالی و انشالله همیشه بهترین ها برات باشه ..
موفق باشی ..
تا بعد ..
(اینجا شکلک گل نداره چرا )؟!!!

مریم سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

دارد غزل به عشق تو آغاز می شود
مثل گلی که با نفست باز می شود
نامت محمد است و در اعماق میم تو
باران و عشق و قافیه آغاز می شود

سلام
میلاد پیامبر نور و رحمت(ص) و امام راستی ها (ع) مبارک

پرستو سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
عیدت مبارک سمانه جانم .

باران شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام خانوم خانوما
خبری ازت نیست ! خیره انشالله

مریم شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام سمانه جان
خودت خوبی ؟ امیر جان خوبه ؟
دلمون برات تنگ شده کجایییییییییییییییییییییی ؟

باران سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام سمانه جون
بهتری انشالله ؟
پاشو یه تک پا بیا یه خبری از خودت بده دیگه !!
ببین داره گِرگم میگیره ؟

alnilam دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

دقیقا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد