و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

تازه عروس می شوم!!!

 

 وای باور نمی شه دارم عروس میشم . خیلی یه جوریم انگاری تو خوابم همه چی برام گنگه .مثلا با اینکه دارم کارای خونمونو می کنم یا کارای عروسی یه احساسی دارم هی به امیرمیگم چرا ته دلم یه جوری چرا احساس نمی کنم که دیگه من  تو داریم همخونه میشیم این دو سال و هشت ماه عقدمون دیگه داره تموم میشه و اونم میگه ماله استرس. 

دیگه شبها مثل سابق تا صبح یه سر نمیخوابم... دایم به اون وسایل چیده نشده و گرد گیری نشده فکرمیکنم. وای تا حالا سه بار لباس عروسم رو عوض کردم..فروشنده دیگه به امیر گفت سرت کلاه رفته حیف تو به این آرومی. 

خداراشکر دیگه نود درصد از کارها انجام شده.... 

وایییییییییییییییییییییییییییی من همش تو ذوق ماشین عروسم هستم آخه قراره دو تا قلب گنده ساتن باشه حتما سفارشی عکساش رو میذارم  

شادباش عروسی رو هم قرآن گرفتیم کارتمون هم خب من عکس انداختم ازش ولی از بس بی کیفیت شده نذارم بهتره... 

 شعرانتخابیش رو هم که خانوم معلم برامون زحمتش رو کشیدن..   

http://sl.glitter-graphics.net/pub/729/729999d373gfp5lq.gif

۱.خیلی خیلی دوست داشتم همه دوستام که  تک به تک برام خیلی عزیز هستند بیان به عروسیم .دلم میخاست همون جوری که همیشه همراهم بودید حالا هم پیشم باشید   

۲. خیلی دلم براتون تنگ شده بود.. این بی نتیم شده بود قوز بالا قوز برا ما..

۲. به قول عمو قاصی عذر تقصیر اگه حق مطلب اونجوری که باید ادا نشد..آخه ترسیدم همین یه دونه موقعیتم از دست بدم.. کلی برنامه داشتم برا این آپم..   

۳.این عکس بالاییه مشکل نداره ها.. عروس خانوم که با پوشش کامل اسلامی .. اون بقیه شم فقط یه ژست 

۴تاییدیه کامنتها برداشته شد.. لطفا برای گذاشتن نظرخصوصی روی اسم سمانه کلیک کنید.

Smiley 

ذوق نوشت

این رو هم عمو قاصدک خیلی مهربونم بهم داده 

 

عموجان نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم.. خیلی خیلی خوشگلللللللللل