و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

منو با خودت ببر من حریص رفتنم/عاشق فتح افق دشمن برگشتنم

4l5tioclhu5c8qzda85y.jpg
تو از کدوم قصه ای که خواستنت عادته
نبودنت فاجعه بودنت امنیته
تو از کدوم سرزمین تو از کدوم هوایی
که از قبیله ی من یه آسمون جدایی

اهل هر جا که باشی قاصد شکفتنی
توی بهت و دغدغه ناجی قلب منی
پاکی آبی یا ابر نه خدایا شبنمی
قد آغوش منی نه زیادی نه کمی

منو با خودت ببر ای تو تکیه گاه من

خوبه مثل تن تو با تو همسفر شدن
منو با خودت ببر من به رفتن قانعم
خواستنی هر چی که هست
تو بخوای من قانعم  
 

نمیدونم چرا مردم کازرون اخلاقشون اینجوریه...هر جا میرم دنبال نی نی می گردن  

 

خیلی دلم میخاد ای دی اس ال بگیرم بذارم تو خونه همش سر بزنم به همه ولی میگن اگه خط تلفن عوض شد باید پورت رو خالی کنی دوباره از اول وصل کنی دیگه گذاشتم ایشالله برا خونه خودمون...    

 چقدر این ترانه با صدای گوگوش تو این هوای بارونی می چسبه  

نمیدونم دیگه با چه زبونی خدارو شکر کنم برا داشتن امیرم  و همه چی. 

نظرات 16 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ق.ظ http://faribae.blogfa.com/

سلام سمانه جان ..
فکر کنم نفر اول هستم اینجا !!!
پس : ط . ط . ط !!!!

ساعت 3 نیمه شبه !!
مورد خاصی نیست که نظر خاصی بخواد !!
پس بازم منزل جدید رو تبریک میگم و انشالله در کنار همسر محترم زندگی شاد ، موفق و توآم با سلامتی داشته باشین .

واسه گرفتن "ط" ها سر میزنم !!!
تا بعد ..

بزرگ چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ق.ظ

درود
اولا خدمت فریبا خانم عارضم که آن ط.ط.ط. نیست و ط.ن.ب هست ÷س ایشان فقط به ط می رسند و الباقی به اینجانب
دوم وقتتان خوش باد تا همیشه(گل)

محمد مهدی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
خدارو شکر امروز به هر یک از دوستان سر زدم ابراز خوشحالی از خوشحالی شان کردم.انگار اینجا نیز باید فریاد زنم خوشحالم و خرسندم از خوشحالیتان
همیشه شاد و دل خوش باشید.

محمد مهدی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

راستی این عادت فقط مربوط به مردم کازرون نیست. اکثر شهرهای کوچیک این رسم را دارند.و جالب اینکه این سوال ها مراحلی داره و متفاوته!
اول دختر و ژسر به سن و۶ سالی میرسن همه سوال از ازدواج و چرایی اش میکنند.
دوم بععد از عقد مدام سراغ موعد عروسی و دیر و زودش را میگیرند
سوم بعد از عروسی کم کم خبری نیست؟ میهمان به راه ندارید؟ دیرتون نشه؟ اخه فرزند لازمه؟ و...
چهارم چند سال بعد از فرزند اول داداش یا خواهر نمیخواد. اخه بچه همبازی میخواد.
ژنجم دو تا کمه دختر و پسر عمو و دایی و خاله و عمع می خواند
ششم نوبت ازدواج فرزند اول میشه و یه دور تازه از سوالات از4 نو شروع میشه

کوثر پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام عزیزم
تا بوده همین بوده.مردم با اینکه کار دارن ولی گاهی بیکاری بدجور یقه شونو میگیره تو زندگی بقیه سرک میکشن
اینجور مواقع یه گوش ودر کن یکی ودر وازه
بعدترشم اینکه منم این آهنگ وخیلی دوست دارم
امیدوارم سالهای سال خوشبخت باشی وخندان

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام و عرض ادب
در اولین فرصت خدمت می رسم

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام دختروووووووووووووووی عزیز
اینقدر دلم می خواد منم از این عکسها بذارم از همین عکسایی که تو می ذاری
اما می ترسم بیان بنویسند : تو مادر بزرگ مجازستانی باید سنگین باشی ...سرون پیری و معرکه گیری ...و از این حرفا !
یک چیز دیگه : منم دلم از این قالبهای دو نفره می خواد (میخاد)

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

هر کی بهت گفت چرا نی نی نمیاری حوالش بده به عمو قاصی !
ماشا الله عمو قاصی یک زبون داره این هوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!
یک کاری می کنه که دیگه هیشکی جرات نکنه اسم نی نی رو پیش تو بیاره

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

کاش همه ی آدما مثل تو شاکر و قدردان بودند
اما افسوس که همه ی ما فقط مدت کوتاهی ذوق نعمتها و داشته هامون رو می کنیم و بعد از مدتی یا این نعمتها فراموش می کنیم یا از چشممون می افتند
خدا تو رو برای امیر قلب قلبی حفظ کنه و امیر عزیز رو برای تو

پرستو جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام سمانه جان
ایشالله که خدا سال های سال، شما دو نفر رو برای هم حفظ کنه، صحیح و سالم، شاد و خندان .

خب عزیزکم
یه دوجین بچه بیار دیگه! من عاشق بچه ام . حیف که ازم گذشته، وگرنه خونه مو با بچه پر می کردم! 4 تا! 2 تا دختر، 2 تا پسر ....

حالا که ما خاله میشیم ؟؟!!!!!

راستی :
هیچ مشکلی نداری برای ای دی اس ال ها!
منم منتقلش کردم به این خونه . یه نامه میدن برا مخابرات و بعد از کمتر از یک هفته انجام میشه .
مشکل من وقتی اومدم این خونه، این بود که مخابرات نمی یومد تلفنمون رو وصل کنه! وگرنه ای دی اس ال مشکلی نداشت .

محمد مهدی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
صبح تون بخیر
ایششششششششششش انگار جواب کامنت هامون را ندادید.

سلام شب بخیر
ایششششششششششششششش جواب

مریم دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام
روز بخیر
ایششششششششششش انگار جواب کامنت ها را ندادی

سلام شب بخیر..
ایشششششششششششش اینم جواب

alnilam سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://zanooy-orooj.persianblog.ir/

سلام عززیزم
چقد قالبت خوشگله
وووووووی این نه تنها مردم کازرون ک مردم اقسا نقاط ایران بعد از گذشت یک روز از عروسی از ادم بچه میخان درکت میکنم
خوبی؟
چخبرا؟
ممنونم بلاگم سرمیزنی؟
ارشد میخونی یا نه؟
چکارا میکنی دخترووووووووووو

مریم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام
ممنون که جواب دادی
راستی می دونی که عمو قاصی یک ماهه می خواد شارژ بگیره و بیاد نت ؟!

مریم پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام دخترووووووووووووووووووی عزیز
یلداتون مبارک و زندگیتون پر از بهانه های شاد باد

فریبا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ http://faribae.blogfa.com/

سمانه جان سلام ..

هم اومدم واسه تبریک یلدا - هم گرفتن ط.ط.ط. !!!
ولی میبینم که خودت هم نیستی !!

جناب بزرگ عزیز ، من معمولآ فقط ط.ط.ط میگیرم !! که در واقع میشه 3 تا "ط" با عیار 24 !!!
پس ن. ب متعلق به شما !!
هر چند هیچوقت میزبان به رو خودش نمیاره و یه جورایی از زیرش در میره ! !!!!!
(شکلکهای اینجا عجیب غریبه چرا ؟)!!

به هر حال من همچنان واسه ط ها برمیگردم !!
شاد و سلامت باشی در کنار همسر محترم ..

تا بعد ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد