و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

کی اشکامو پاک میکنه!!! وقتی توروندارم!!!

      کوله بار سفرت رفت  و نگاهم را برد   

نه تو دیگر هستی نه نگاهی که در آن دلخوشی ام سبز شود   

 

سایه می داند که به دنبال نگاهت همچون ابر سرگردانم    

هیچ کس گمشده ام را نشناخت  

 تابش رایحه ای بی خبر آورد کسی در راه است  

فقط منتظرتو هستم و دیگر هیچ  

 

........  

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

مهربانم :
تولدت مبارک 

 

ممنون از دوستای مهربونم که تنهام نمیذارند..  

پی نوشت : 

تولد من و همسر مهربونم وسالگرد عقدمون تو یه هفته ست.. 

ببخشید دیگه اینجا همش مراسم این روزها... 

اینارو گفتم که بگم امروز

 سالگرد عقدمون هم مبارک شده  

یادش بخیر... 

شب تولد منه !!!جای تو اینجا خالیه!!!

آسمون هیچ وقت تولد من یادش نمی ره و کادومو برام می فرسته

قشنگه

همیشه روز تولد آدم قشنگه

و وقتی همه اونهایی که دوستت دارن تولدت رو بهت تبریک می گن، تازه می فهمی

چقدر زیادن آدمهایی که دوستت دارن

و این خودش روز و قشنگتر می کنه

به هر حال یه سال دیگه به سالهای عمرم اضافه شد و۲۴ سالگیم مبارک شد!

تولدم مبارک !!

پی نوشت:                                                                                                     
  
ـ یادش بخیر تولد پارسالم رو همسر مهربونم کنار تختم گرفت همش میگفت خودش کلی خاطره میشه.. چه خاطره ایی شد..چقدر تلاش می کرد نذاره اون روزا بهم سخت بگذره خیلی خیلی خیلی این روزا جای خالیش رو احساس میکنم نمیدونستم اینقدر دوسش دارم و بهش وابسته ام ...طفلکی کادو تولد و سالگرد عقدمون رو هم پیشاپیش داده 
امیرجان همسر مهربونم خیلی دوست دارم...بدون تو خیلی تنهام کاشکی بودی و مثل همیشه به زور می آوردم بشینی و پستت رو بخونی !!!     
ـ.خداراشکر که دوستای خوبی مثل شمارو دارم.. ممنون که این همه خوبید  
دلم یک دوست می خواهد
که خیلی مهربان باشد
دلش اندازه دریا
به رنگ آسمان باشد
کسی باشد پر از شبنم
پر از پروانه، آهو، آب
صدایش چکه ای آواز
نگاهش تکه ای مهتاب
کسی باشد که حرفم را
بفهمد با دل و جانش
پرستوی دلم راحت
بخوابد توی دستانش
دلم می خواهد او چیزی
شبیه برف و مه باشد
و جنس دست هایش از
هوای پاک ده باشد
همیشه صبح تا شب من
در این رؤیای شیرینم
تمام صورتم چشم است 
((ممنون از خانوم معلم خیلی عزیز)) 
                                         

[تصویر: 1294288522_16936_d2f1145c4a.jpg]

                      

انگار قلبم یک سایه بان است /هر کس که خوب است در زیر آن است

   

 انگار قلبم

یک آسمان است

بابای خوبم

خورشید آن است

انگار قلبم

یک سبزه زار است

مادر برایش

مثل بهار است

انگار قلبم

یک دانه ماهی است

همبازی او

جزخواهرم نیست

انگار قلبم

یک سایه بان است

هر کس که خوب است

در زیر آن است 

پی نوشت: 

۱.از ماه رمضان امسال خیلی راضی بودم.خداراشکر تلافی روزه نگرفتن های پارسال در اومد..  

۲. خیلی دلم میخاست که بتونم به همه پستهای عمو قاصدک برسم که خداخاست و تونستم 

۳. خیلی خوشحالم که شماهارو دارم..ازدیدن هر شبتون خوشحال میشم و کلی احساسهای خوب دارم

۴.نمیدونم بعد از ماه رمضون چطوری بشه .. اما دلم میخاد بازم تند تند بیام سراغ دوستای مهربون و با محبتم البته میدونم یه مدت همه میرن استراحت ما هم یه مرخصی چند روزه میگیریم و ایشالله دوباره خدمت میرسیم 

۵.وای دارم برا سفرمون به مشهد روزشماری میکنم وقتی تو تلوزیون حرم رو میبینم انگاری یه چیزی تو دلم تکون میخوره.. خیلی وقته که نرفتم..واییییییییییییییی 

هم اینکه کلی دلم بارونی جون مهربون رو میخاد