و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

خرابم عزیزم! همین کافیه!

چرا پس من اینقد دلم روشنه؟

چرا حالم اینقد به یادت خوشه؟ 

چرا فال حافظ یه جوری میاد،

که انگار قراره به چیزی بشه؟ 

نپرسیدی اما خرابم عزیز

 خرابم عزیزم همین کافیه  

ردیفم کن ای عطر بارون عصر
ردیفم کن ای بهترین قافیه 

              

اینم تو وب گردی هام پیدا کردم....توروخدا با حال نیست!!!   

نحوه نشستن برخی مردهای ایرانی در تاکسی !!

 

ایششششش!! 

همه چی!!!!

 یادمه دوران دانشجویی شبهای امتحان و ایام امتحان حال و هوای دیگه ای داشت. با اونکه از اول ترم به خودمون قول میدادیم که همه درسا رو برای شب امتحان نذاریم ولی بالاخره شب امتحان حجم زیادی مطلب داشتیم برا خوندن.

روزای امتحانات آخر ترم وقتی خستگی فشار میاورد فکرم یه جورایی به هوس همه چی میرفت. با خودم فکر میکردم امتحان را که دادم فلان کار و فلان کار رو میکنم و ... خلاصه  هزارتا برنامه توی ذهنم برای بعد از امتحان  میریختم. انگار که تمام کارای دنیا لذت بخشه الا همین درس خوندن که مجبور میشدم

امتحان رو که میدادم و میومدم خوابگاه انگار یه بار سنگین رو از رو دوشم برداشته بودن. انرژی هیچ کاری رو نداشتم . کارایی رو که به نظرم اونقدر شیرین میومد و از قبل همه ش میخاستم انجامش بدم وحوصله نمیکردم. دلم میخواست فقط استراحت کنم تا روزی که یه امتحان دیگه برسه.

غرض اینکه تو این مدتی که به نت دسترسی ندارم مدام هی موضوع به ذهنم میرسید که جون میداد برای وبلاگ و فکر میکردم چه خوبه در این مورد یا اون مورد هم توی وبلاگم بنویسم.که متاسفانه اون موقع دسترسی به نت نداشتم و حالا که دارم به هرکدوم از اون مطالب که فکر میکردم برای وبلاگ خیلی جالب و خواندنیه میرسم به نظرم میاد چندان برای وبلاگ جالب نیستند.!!..... وبهترین مطلب همین موضوع! 

پی نوشت: 

اصلاخونه تکونی نکردم ...فقط هی میرم خرید و به چیزایی که خریدم ذوق میکنم.. 

هر سال که میگذره بیشتر قدر مامان جانم رو میدونم که با چه زحمتی هر سال خونه رو میریخت بیرون و ما جز غر زدن کمکی نمیکردیم 

... 

آخ جون بهار داره میرسه... دارم صدای پاهاش رو میشنوم... 

چندتا عکس جالب: 

 

   

طفلی حق داشته من یه کارت ملی رو گم کردم الان یه ماهه دنبالشم

 

 آخ !آخ! حتما زخم خورده ست که گفته نیشخند

 

chickenنوازشم کن و ببین عشق میریزه از نگام!!! chicken

 

عزیزممممممممم!!!