و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

وقتی برات خیلی عزیز باشه!!

 

 وقتی‌ باد آروم آروم، موتو نوازش می‌کنه...

طبیعت وجودتو اینقدر ستایش می‌کنه...

وقتی‌ که یواشکی خواب به سراغ تو میاد...

برای داشتن چشمای تو خواهش می‌کنه...

این همه عاشق داری، چطور حسودی نکنم ؟!

وقتی‌ شب فقط میاد، برای خوابیدن تو

خورشید از خواب پا می‌شه، تنها واسه دیدن تو 

وقتی‌ که چشمه حریصه، واسه لمس تن تو 

یا که پیچک آرزوشه، بشه پیراهن تو 

  وقتی‌ هر پرنده به عشق تو پرواز می‌کنه 

عشق تو، حتی طبیعتو هوس باز می‌کنه 

وقتی‌ تو قلب خدا این همه جا هست واسه تو 

چرخ گردون، واسه تو گردشو آغاز می‌کنه  

اون وقت.. 

این همه عاشق داری، چطوری  من  حسودی نکنم ؟! 

 

پی نوشت: 

فکرمیکنم دو ساعت هم بیشتر برای دانلود و پیدا کردن این ترانه خوشگل وقت گذاشتم..آخه ف ی ل ت ر بود نمیدونم باید چی بگم..یعنی این ترانه پرازاحساس اینقدر مضرو تهیج آور و مخل دین بوددکه اینقدددددددر سفت و سخت  ف ی ل تر شده بود یعنی مشکل جوونها  دیگه با ف ی ل ت ر کردنش حل شد تموم شد رفت

پناه بر خدا ...

نظرات 19 + ارسال نظر
محمد مهدی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
اووووووووووووووووووووووووووولوای چه ذوقی یه جا اول شدم. هوووووووووووووووووورا
حالا باید چیکار کنم.؟ تو ژوست خودم نمیگنجم.


مباکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

محمد مهدی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

صبح جمه تون به خیر و شادی
ایششششششششششششششش اخه نمیدونهی اینا ملاک و معیاری برا انجام دادن و ندان کاراشون ندارن.وقتی بخشنامه میکنند به وزارت بهداشت که به پستان بگند سینه دیگه ترانه و دوست داشتن و اشقی و عشق واویلا
البته بماند که دیپلماتشون برزیل زیر اب با دخترکان چکار میکنه و تارض و تفاوت فرهنگی بوده
جدیدا فیلم سی ساعتی از امیزش و .... سردارشون پیدا شده و نیروی انتظامی و فا و قوه قضایی و چگونگی برخورد و زمینه سازی برا توریع و منتشر نشدن فیلم تو جام
ایششششششششششششش به خودشون که راست راستی باید فی لت ر بشند.

هر روز شما هم به خیرو شادی
چی بگم والله
بخشنامه اومده که اینجوری بگن
ای بابا اینا همه آخوند مردمند.. و یه مشت آدم بدبخت بیچاره هم فک میکنند دنیا همون دنیای قدیمه...
هان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خاک بر سرشون یه مشت بی آبروی ..
ایشششششششششششششش بهشون

محمد مهدی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

ایششششششششششششش راسی راسی جای حسودی داره
حالا اینو کی خونده؟ کلی حسودیمون شد


از شهرام صولتیه وای که با صدای خودش یه چی دیگه ست..
ما هم یه پیشنهاد داریم جناب سامع حوصله کردین.. دانلود کنید.. بعد دو ساعت ایشالله می شنویدش

مریم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام
خوبی دختروووووووووووووووووووی عزیز
فکر می کنم اولین بار این ترانه رو یکی دو سال قبل تو وب بزرگ شنیدم متن ترانه رو هم نوشته بود
آره یادم افتاد در توضیحش نوشته بود این ترانه رو یک عده تو تهران و در یک جمع صمیمی و در خلوت خوندند ، خواننده ش گمنام و ناشناسه
بعدا من سرچ کردم دیدم خواننده ش علی شهسواری هست
ببم جان این که خوبه ! گاهی وقتها من دنبال یک آیه یا حدیث می گردم روی هر سایت یا وبلاگی کلیک می کنم می بینم فیل تره !

سلام خانوم معلمی طلام..
خانوم معلمی من این ترانه رو با صدای شهرام صولتی شنیدم
شاید بقیه هم خونده باشند...
[:S012:ما چقده مظلومیم

مریم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

سمانه جان ممنون که از حال و روز قاصدک باخبرمون می کنی... دیشب با چشمهای پر از اشک براشون دعا کردم .
خوشحالم که حالشون بهتره
خدا همه ی مریضها رو شفا بده

از شما ممنون که به یاد عمو قاصیم هستید
ممممممممممممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
خدا همه مریض هارو شفا بده و عمو قاصی یکی یه دونه ما هم

پرستو شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام عزیز دلم

چه با احساس بوده این شعر ها! خودمونیم .

از دست ف ی ل ت ر که دیگه دارم روانی میشم!

ببین کی این جوری : همون آر پی جی هفت مشهورم رو بر می دارم و میرم هر چی کابل و سیم نوری و غیر نوریه، با هم منفجر می کنم تا از شر نت خلاص شیم!!!!!
چی ؟
آهان
اشتباه گفتم!
میرم هر چی متولیه این کابل نوری و غیر نوریه رو منفجر می کنم تا از دست فضولا خلاص شیم!!!!!!!
والله!

میای با هم بریم تا دوتایی حالشو ببریم دخترووووووووو جونم ؟

پرستو شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

ان شاء الله حال قاصدک عزیز هر چه زودتر بهتر شه .

تو وب خودشون هم نوشتم که دوستان اگر موافق باشن تا وقتی که ایشون به بهبودی کامل دست پیدا کنن، نفری، روزی 5 تا صلوات نذرشون کنیم .
ایشالله هر چه زودتر دوباره ببینیمشون، این بار سلامت تر از همیشه ان شاء الله

کوثر یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام سمانه خانم گل
خوبی عزیزم؟؟؟
دیروز اومدمااااااااااااااااولی کامنتم ثبت نمیشد
شعرقشنگیه!!
اخی نازی عموسامع گناه داره هااااااااااا
عموحسودی نداره که خب دست بکار بشین وآستین بالا بزنین

کوثر یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

این ملکت ما چی چیش درسته که فیلتر کردناش درست باشه

کوثر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام مجدد
همسری ما الان شهر شما تشریف دارن
دلم گرفته خیلللللللللللی
وقتی شبها تنهام تا صبح بیدارم
راستی سمانه جون عمو حالش خوبه؟؟؟
بهتره؟؟؟

کوثر سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ق.ظ

سلام گلممممم
صبحت بخیر

مریم سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام دخترووووووی عزیز
خوبی ببم جان ؟

فاطمه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام سمانه جون خوبی؟
چقده دلتنگتون بودم نتم وصل شده ولی باید بشینم درسامو بخونم ژس یه سر بهتون میزنم ودوباره غیب میشم

من این اهنگوبا صدای یکی از بچه های دانشگاهی شنیدم خیلی غمیگن خوندتش!

چقده عقب افتادم حتی به تبریک اولین سال ازدواجتون نرسیدم چه ابجی بدی هستم

بهت تبریک میگم عزیزم وهمیشه شادکام وشاد باشید

فاطمه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

اخه پست قبلیتو خوندم چقده روزا زود میگذره مگه نه اجی؟؟؟

یادش بخیر

مریم چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام دلبندم
خوب و خوش و سلامتی ؟
چند روز مهمون داشتیم الانم حال نَوَدارم از این مریضی ویروسه که جدید آمده گرفتم
سمانه جان از باران خبری داری ؟ نگران همسرشم .

باران چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام سمانه جون

الان تمرکز ندارم تا ببینم این شعر رو خوندم یا شنیدم ! اما خیلی خوشگله

اومدم تشکر کنم از محبت هات وشرمنده که اون روز نشد صحبت کنم باهات اما حد اقلش این بود که معرفتم رو به بعضی ها ثابت کردم گرچه .... ای بشکنه این گوشی که اینقده شوره !!

مریم جون سلام مخصوص عرض میکنم عزیز دل باور میکنی از صبح چندین تا وب رو باز کردم هی میرم میام برای یکی از دوستان کامنت مینویسم فکر کنم امروز از اون روزای پر سوتی باشه دلم میخواد همین امروز به همه سر بزنم اما خب نمیشه
به هرحال شرمنده ی همه ی دوستان هستم خدمت میرسم برای عرض ارادت

کوثر یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام عزیزم
این عید بزرگ وآسمانی وبه تو امیر آقا تبریک میگم
همچنین به پدر بزرگوارت...خدا حفظشون کنه
زیر سایه ی مرتضی علی خوشبخت وشاد باشی عروس خانم گلم

باران یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام سمانه جونیییییی

عید بر شما وهمسرمهربانت مبارک باشه

انشالله شادی وخنده مهمون این روزا وهمه ی ایامت باشه

darya جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://darya6211.blogfa.com/

هـر روز میشکنـ ـی ، ایـن دلِ شیشـ ـه ایِ بیچــ ـاره را ...

هــر روز تکـ ـه هــایـش را بــر مـی دارم ..

کنــ ـار هــم مـی چینـ ــم تــا دوبــاره بسـ ـازمــش !!

و مـی بخشمتــ ـــــ !

آنگـ ـاه خــاطــره ی کـودکـی فــریـ ـاد مـی کشـد :

هــاااای بچـ ـه..!!

بــازی بــا شیشــ ـه هــای شکستــ ـه !

" رگــ ـــ هــایتــــــ را مـی بُـ ــرَد[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد