و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

تقدیم به شما!

 

دوران نامزدی و ازدواج خودتتولّد ِ فرزندتازدواج فرزندت تولد نو ه ت 

و باد میگذره و بچه ها بزرگ میشن.

اونقدر بزرگ که خودشون پدر و مادر میشن... 

عمو قاصدک عزیزم نوه دار شدنتون مبارک... 

ایشالله یه دختر ناز نازی قند عسل باشه که همیشه دوست داشتید 

حالا درسته بهتون نمیاد بابا بزرگ بشین ولی خوب دیگه روزگاره !

 بابا بزرگ قاصدک مبارک باشه... 

 

................. 

تقدیم به مادر عزیزم   

روزت مبارک 

ستاره مهتابی عزیز

خانوم معلمی عزیز. 

باران عزیز 

پرستوی عزیز 

کوثرعزیز 

ابجی فاطمه  

آبجی محیا  

روزتون مبارک... 

روز خودمم مبارکککککککککککککک

نظرات 27 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

سلااام واووووولل

خوبی اجی؟پیشاپیشم روزت مبارک

اه بابایی داره نوه دار میشه؟؟؟پس چرا به من نگفت؟؟؟

مریم بانو بیاین وبین من وبابایی قضاوت بکنید من اخرین نفریم که میشنوم[:S001:

سلام آبجی ممنون
روزخودتم مبارک....
آبجیییییییییییییییییییووووو خودشم دوروزه فهمیده طفلکی...
بابااااااااااااااااااااا من همون مقوع که خبر به دستش رسیده بود با موچین کشیدمش بیرون و انتشارش دادم..
خودشم هنوز نمیدونه انتشار یافته

فاطمه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

حالا بجسبید به شوهراتون ببینم کی بیشتر سکه وطلا دشت میکنه

برم بچسبممممممممممممممممممممممممممم

فاطمه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

این اسکای وبلاگفا امروز شورشو دراوردن بخدا

ده بار تیک میزنه ارسال نمیشه!!

شیپورچی به اقا جون بگو من باشون قهرم حالا ببینید!!

آبجیووو به خدا خودشم تازه فهمیده ..
یعنی دیگه کی بهت خبر میداد !!!باور کن هیشکی ام نمیدونست

مریم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام
گفتم که خبرت سوخت !
به جان خودم پرستو ساعت 1 و 16 دقیقه ظهر برای من نوشت
نتیجه می گیریم یا پرستو جزء خواص بوده و قاصدک در گوشی بهش خبر داده
یا اینکه پرستو واقعا با حس ششمش فهمیده که قاصدک می خواد بابابزرگ بشه
مباکرررررررررررررررررررررررر باشه
( این شکلکها مال نوه ی قاصدکه ها )
ننوشتی کی به دنیا میاد ؟!

ایشششششششششش
خانوم معلمی حالا قبول با هم گفتیم..
ولی نسوختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
الهی بگردم نی نی رو
والله اینو دیگه خود عمو قاصی هم تا دیروز از بس از بابا بزرگ شدن ناراحت بود نمیدونه

مریم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

منم روز زن و روز مادر رو به همه ی دوستان عزیزی که اسمشون رو اینجا نوشتی و اونهایی رو که ننوشتی و یادت رفته تبریک می گم همین طور به خودت
امیدوارم جمعیت نسوان و اخوان همگی شاد و سلامت باشند .

ممنون خانوم معلمی مگه کسی هم از قلم افتاده
عذر میخام اگه افتادهمن که هر چی فکر کردم یادم نیومد
به قول عمو قاصی خب من به غیر از جناب سامع و عمو قاصی بقیه نسوان هستند و اسم بردم

مریم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

دختروووووووووووووو ! زود برو از قاصدک بپرس نی نی شون کی به دنیا میاد ؟
خیلی خوشحال شدم ظهر که دیدم پرستو نوشته شونصد بار به خودم گفتم چه خنگی ! چرا تو نفهمیدی که سمانه دختروووووووووووووو می خواد مژده و بشارت یک خبر خاص رو بده !
سمانه جان حتما وقتی نوبت خودت بشه قاصدک برای تو پست می زنه و به ما خبر می ده

نمیدونههههههههههههههههههههههههههههههه خانوم معلمی
خودم اول سر پرسیدم..
حالا مشتقل چی میدین بهم
ایشششششششششششش
من که حالا حالا ها اجازه ندارم..

وای قند تو دلم آب شد بگردمشششش

مریم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

خبر رسون سلامت . خوش خبر باشی دختروووووووووووووووی عزیز










خانوم معلمی سلامتتتتتت
مشتقل نگرفتم هااااااااااااا

طفلی اونی هم که خبر به عمو قاصی داده مژدگانی نگرفته

مریم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

قاصدک جان مبارک باشه . چشمتون روشن
از طرف ما به عروس خانم و شازده پسر و همسر بانو تبریک بگید .


از طرف ما هم

مریم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

فاطمه جان من چی بگم ؟ دیگه همه می دونند که قاصدک بین بچه هاش فرق می ذاره
اگه من به جای قاصدک بودم برای اینکه تو و ته تغاری ناراحت نشید خودم این خبر رو اعلام می کردم
حالا که جای قاصدک نیستم
دختروووووووووووووووووی عزیز از من ناراحت نشی . فاطمه از من خواست قضاوت کنم منم کردم !

ایششششششششششششششششش
خانوم معلمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
به جا وصل کردن
خب آبجیییییییییییییییییییییییییییییییی
قربونت برم من خودم خبر میکشم بیرون..
کسی بهم خبر نمیده
نتیجه کلی دود چراغ خوردنه
جیغ بنفششششششششششششششششش
برا خانوم معلمیییییییییییییییییییییییییییییی

کوثر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام گلممممممممم
پس حدسم درست بود.فقط فکر کرده بودم خودت مامان شدی
مبارکه عموجان.اتفاقا خیلی هم بهتون میاد پدر بزرگ بشین با این سن وسال که تعجب نداره
ممنون عزیزم بابت تبریک
روز خودت ومانان خانمت ودوستان عزیزمون هم مبارک
دوستت دارم

سلام کوثرجان
کو تا مامان شدن ما..
هنوز به مرحله فکرکردن هم نرسیده...
کو تا بشه لایحه بره مجلس و تصویب شوراهاااااااا
تحویل بگیر عموهوووووووو
بر خودتت هم مجددد مبارک
منم عزیزم

فاطمه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

الحق قضاوت گر خوبی هستین مریم بانو..

اگه قرار به گفتنه باید به همه میگفتن و...

الان کلا مشخص شد که همش میگفتم خیلی تبعیض قائل میشید مثل روز روشن شد

دنیا هم میگذره باباجون

میکشمت آبجیووووووووووووووووووووووووووووووووو

بابا خب شما هم برید ازش حرف بکشید به من چه ایششششش

اشکای ریزه ریزه که از چشات میریزه..
الهییییی

محمد مهدی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
حالا که اومدم خدمتتون دارم مینویسم باید بگم صبح تون بخیر و شادی. تما وقتی میخونی وقتتون بخیر
روزت مبارک مبارک مبارک
دیر یا زود همنطوری که گفتی مثل باد میاد روزی که فرزند و ازدواج و نوه و....
و برای شما نیز این روزها معنای دیگری دارد. مادر و مادر بزرگ و مادر زن و مادر شوهر
ایشششششششششششششش حالا تا مادر شوهر شدن

وقت شما هم بخیر (این شکلکه معادل گل ها ما تو اسکای گل نداریم تقدیم کنیم شرمنده )
ممنون و تشکر فراوان
ایششششششششششششششششش
ما هنوز مادر نشدیم کوووووووووووووووووووووووووو
وای من اصلا دوست ندارم مادر شوهر شم جناب سامع نگووووووو

محمد مهدی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سمانه خانم انگار قاصدک اصلی خودتی و خوب خبرا را گزارش می کنی خبر جالبی بود و منم الان از ایجا فهمیدم.
ای روزگار که مثل برق در حال گذری. قدنش مبارک و میمون باشه انشاا...بریم سراغ ایشون و عرض تبریک و مبارکی قدم
راستی روز مادر و زن فرق نمی کنه خدمت مادر عزیزتون خواهر گرامتون و همه دوستان دیگه در این محیط را هم تبریک و شاد باش میگویم.
خوش یاشید و همیشه سرفراز که هر روز خوش همان روز هر کسی است. ژس همیشه و همه روزتان با خوشی

دختروووی قاصدک شده..
به به بد اسمیم نیستااااااااا
ایشالله قسمت خودتون ..
شما هم اول پدر و بعد هم مراحل دیگه
ممنون و تشکر
همیشه و همه روزهایتان شما هم خوش

محمد مهدی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

ایشششششششششششششششششش من فکر کردم بدنیا اومده و رفتم کامنت گذاشتم. بعد دیدم اولیم و کسی نظری نداده و احتمالا کلس ضایع شدمای بابا شماههههههههههههههههها دیگه کی هستین.اخه جلو جلو
البته تقصیر منم هستا باید بیشتر حواسمو جمع کنم و سر سری نخونم.
خوب طوری جلو جلو قدمش را تبریک گفته باشیم..

ای بابا جناب سامععععععععععععععععععععععععععععععععععع
من هنوز خبر از چند ماهگیه نی نی نداشتم خبر داشت سوخت میشد..
چه برسه به اینکه میذاشتم دنیا بیاد
اختیار دارید مسئولیتش رو خودم قبول میکنم
خب دیگه سر سری نخونیدایششششششش
خب آخه حق دارید سر سری هم نمیخوندید چیزی ننوشته بودم که متوجه بشید هنوز نی نی دنیا نیومده

پرستو جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام
منم تبریک میگم خدمت بابابزرگ خان جان

فقط یه سوال :
باران جان وقتی که قاصدک خان جان عینکی شدن، بهشون میگفتن : بابابزرگ!!!
حالا سوالم اینه که :
قاصدک خان اول بابابزرگ شدن، بعد عینکی ؟
یا اول عینکی شدن و دیدن تیپشون به بابابزرگا میاد، بعد بابابزرگ شدن ؟؟!!!!!!!!

به خداوندی خدا قسم که از همون روزی که قاصدک عزیز و سمانه جان، صحبت از یه حرف خصوصی رو پیش کشیدن، حس ششمم بهم گفت چه خبره!!!
هی می خواستم به خود قاصدک عزیز و مریم جان بگم که هی یادم می رفت . تا این که شکر خدا دیروز یادم بود و خدا رو شکر که زودتر از این پست هم ارسالش کردم!!!!!!

حس ششم من رو دست کم نگیرید! همیشه جواب میده!

ایششششش
روزت مبارک خانومی
گزینه دو صحیح می باشد و لاغیر
خدا خفه ت نکنه دختر با حس ششمت...
داشتی خبر منو بیات میکردی ..

دیگه دست کم نمیگیرمممممممممممممم

قاصدک جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام برهمگی
آهای دخترووووووووو
بااین پست شما شد دوتا پست جنجال آفرین اون از پست خودم که یادکردنم باعث تشنج! شدئ اینم از آپ خودت..اصلا خودشوبامن چیکار داری؟؟!!

اولا ازهمه دوستان ممنونم..
درثانی.خب باران من روزی که عروس دارشدم بهم گفت بابابزرگ! الان دیگه فکرکنم تا اسمم بیاد بگه:خدارحمتش کنه.اندازه جنتی عمر کرد.بسشه دیگه!!

خانوم معلم..همونطورکه پرستوخانوم توضیح داده.خداوکیلی هیشکی خبرنداشت جز خواجه ایش ایشووو
تازشم..من کامنت سمانه تووب شماراخوندم دعواش کردم که تابلو کردی چرا؟؟!!.گفت کووو؟؟~.گفتم هرکی کامنتت را بخونه میگه قاصدک یا خونه خریده یاازدواج کرده!(چون پول اینارا خدا جور میکنه) ویا نوه دارمیخاد! بشه!!) نشده هنوز که بابااااااااااااااااااااا
فاطمه خانوم.باورکن این دخترووو بقول خودش با موچین از دهنم به زور کشید بیرون این خبر را قهر نکن پسخانوم معلمم که بجای وصل کردن میاد آتیشت را بیشترمیکنه

آقای سامع عزیز هم مثل بقیه پیشواز رفتن در تبریک گفتن

خانوم معلم..یادم باشه بعدا براتون یک ایده وتئوری را درباره موردخاص بگم

دختروووو..ممنون بابت آپ.گرچه ازوب خودم سرقتش کرده بودی
ولی لااقل حالاکه نخودتو دهنت خیس نمیخوره پس درست خبر را منتشرمیکردیباورکن خودمم وقتی اپت را خوندم گوش تیزکردم ببینم صدای ونگ ونگ مگه میاد ازتوخونه؟!!!
درضمنشم..نبینم کسی بمن بگه بابابزرگتازه ۳۵ را زد کردم خببه وقتش اپ میکنم و میگم چرا بابابزرگ نگید بهم

خوش و سلامت باشید.تابعد.یاعلی مدد

سلام علیکم....
بعلهههههههههههههههههههههههه
خب به من چه خبرای شما جنجالیه
ایششش خودشوووووو با من کاری نداشته باشید که من هیچ کاره بیدم..
ایشالله بارونکمون هم خبر مامان جون شدنش رو بده
وای اون وخت خانواده منو هی بزرگتر میشه
بیخودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
عموهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
حالا هی اسم ازدواج و اینا رو نیارید و به دلتون از این صابونها نزنید هاااا

نه خیرم همون موقع حدس زده بودن دارین بابا بزرگ میشید
ابجی قهر نکن بابا موچینی بوددددددددددددددددد
الان بگید خب موارد خاص ایده اش چیه
عموهو منم دلم میخاد بدونم

خب ادامه پست خودتون بود دیگه.
ایشالله همین زودی ها ونگ ونگ دختر ناز نازی قند عسلی هم میاد
بگردمششششششش
بابابزرگ قاصدکککککککککککک هوووووووووووووووو

قاصدک جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

راستی..شرمنده
این دختروووو نذاشت کسی حول مطلب اصلی کامنت بذاره

خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به عموم عزیزان و بخصوص خانومهای گرامی تبریک میگم
دیگه اسم نمیارم.ببخشید.
خب جز خودم و اقای سامع عزیز.اسم همه تون را بایدبیارم دیگهمگه نه اقای سامع؟!

ممنون خب از جماعت اخوان همین شما و جناب سامع هستید.
طفلکی جناب سامع یه مدت تک افتاده بود و کلافه شده بودند

فاطمه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

روزت مباررررررررررررررک دخترووووووووووو


کادوچی گرفتی؟یالله بیا بگو

بر خودتم مبارک عزیزم...
هنوز امیر از سرکار نیومده این چند روزه
نمیدونم چرا همه مناسبتهای زندگی من در همه...
تولدم و تولد امیرو سالگرد عقدمون تو یه هفته ست..
سالگرد ازدواج روز زن هم تو یه هفته
ایشششششششششششش
اینطوری کادوهام تداخلی میشه....
دیگه یه ضربه خورده نمیشه ضربه بعدی رو هم محکم بزنی
ابجی از من به تو نصیحت این مناسبتهارو نذار تداخلی شن بگو جدا جدا میخام

مریم شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام دخترووووووووووی عزیز
ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک
..... روز زن مبارک
شاید اگه اجازه ی مورد خاص از طرف مقام عظمای قاصدک صادر بشه سال دیگه همین موقع روز مادر رو بهت تبریک بگیم
ببم جان اگه قرار باشه من چشمم رو به روی غلطها ببندم که دیگه خانم معلم نیستم می شم شیر بی یال و دم و اشکم
روز مادر رو از طرف من به مامان گلت تبریک بگو

پرستو شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام سمانه جان
روزت مبارک گل خانمم

کوثر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام گلممممممم
روزت مبارک

باران شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام بر شادخترووو

به ترتیب مطالب پستت تبریک میگم

بابا بزرگ شدن عمو قاصیت رو تبریک میگم انشالله دامادی شازده ی بعدیشون

میلاد مهربانوی رسول الله (ص) وروز زن ومادر رو به مادر وخواهر و دوستانی که نام بردی و خودت تبریک صمیمانه میگم وبراتون بهترین ارزوهارو دارم

همیشه شاد باشی وسلامت

فاطمه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

alnilam دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام ابجیه ننره خودم! چطوری؟
بابته تبریک : فدات بشم الهی باقالی پلو با ماهی! روز خودتم مبارک عروووس البته با تاخیر:)
و بابته پدر بزرگ شدنه پدر هم که...!! فک کن!! باید کولی بده چقدر باباااااا!
سمانه جون کی بشه ما خاله شیم!!!

فاطمه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام اجی خوبی؟

گفتم یه سر بزنم وعرض ارادتی داشته باشم!

ایشا..کارام ردیف شد دوباره برمیگردم..مراقب خودت باش

کوثر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ

سلامممممم بربچه شیر وسطی

خوبی سمانه جون؟؟
خب خودت که نمیتونی بیای کامنتدونی مثلثتون وکامل کنی بجاش من که دختر عموی بزرگتون هستممممممم اومدم

مریم شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام دخترووووووووووووووووووووی عزیز
ممنون که به جای عمو قاصی هم کامنت گذاشتی ولی کامنتی که گذاشتی دیلماج لازم شده !
من فکر می کنم عمو قاصی وقتی تلفنی پیغامشون رو به تو دیکته کردند به خاطر سینوزیت ، صداشون تو دماغی شده بوده واسه همین حرف نون و میم رو نمی تونستند خوب ادا کنند
و اما یک عامل دیگه ی دیلماج لازم شدن ، خود تو هستی ! تا جایی که من خبر دارم تو موقع تایپ کردن ، به کیبورد نگاه نمی کنی !
ببم جان دستت درد نکنه ...زحمت کشیدی .
خبر رسون سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد