و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

روزتون مبارک!

 

روزتون مبارک  

برای پدرو مادر عزیزم....

برای عموقاصدکم...... 

برای خانوم معلمی مهربانم.... 

برای پرستوجانم........ 

 و برای دوستانم که هر کدوم به نوعی برای من یک معلم بودند 

نظرات 22 + ارسال نظر
من دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

بابای منم معلم بود .... روزش مبارک

فاطمه دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام اجی خوفی؟

من اولم یا دوم؟؟خوب مشخصه اولم چون ابجی بزرگم حق دارم بر گردنت

فاطمه دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

اجی فکر کنم گوشیم راستی راستی خراب شد

شما واست گردالی خریدن؟خوب واسه منم گوشی بگیرین چی میشه!!

یه گلریزون بذاریم گردالی واسه شما والبته با سیستمگوشی واسه من البته از نوع لمسیش

چی میشه خبببببببببب

فاطمه دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

منم به نوبه ی خوبم تبریک میگم فرارسیدن روز معلم خدمت مریم بانو وپرستوی عزیز

واقعا ادما یه جاهایی نمیتونه ابرازش بکنهاونم نوشتاری

مریم سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام دختروووووووووووووووی عزیز
چقدر امسال ما رو شرمنده مون کردید
ممنون سمانه جان از طرف من این روز رو به مامان عزیزت تبریک بگو .
منم روز معلم رو به همه ی دوستانم به خصوص پرستو ی عزیز تبریک می گم .





وای خانوممعلمی از وقتی مامان و بابا بازنشسته شدن...
یادم رفته که یه زمانی معلم بودند
میگن بچه ها وفا ندارن.. اون وقتها اون سر دنیا هم بودم باید این روزرو حسابی جشن میگرفتم براشون اما الان..
وایییییییییییی عذاب وجدان گرفتم اونم شدیددددددددددد
برم واسه جبران
ممنون که یادم آوردین...
اولین فرصت برا جوابیه ها میام

مریم سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ

می گم اگه قراره گلریزون کنند من هم لیست مایحتاجم رو بدم !

کوثر سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ق.ظ

سلام عزیزم
منم این روز وبه این عزیزان تبریک میگم

قاصدک سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

منم این روز را به معلمهای عزیز و بخصوص معلمهای مشترکمون! خانوم معلم و پرستوخانوم تبریک میگم
..
منم مگه معلمم؟؟!!..اگه آره.پس چرا خانوم معلم اون بالا ازهمه اسم برده جز من؟!!حتی یادش بوده که پدر و مادرگرامیت معلمند و باید تبریک گفت که منم استفاده کنم و به والدین عزیزت تبریک میگم
اما اگر قرار باشه به منم تبریک بگی خب فاطمه خانوم هم این روز که از راه میرسه اولین نفررا که یادش میکنه باران عزیزهاصلا به همه تون تبریک میگم.
اما خانوم معلم.باورکنید من پاتوکفش معلمها لااقل ! نمیکنمحالا بگذریم از لطف سمانه خانوم.اما من معلمش نیستم.فقط نظرمو برا اون مورد خاص! گفتم ولاغیر

خوش و سلامت و برقرارباشید.تابعدیاعلی مدد

کوثر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام عزیزم
میبوسمتتتتتتتتتتت

پرستو چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام سمانه جانم
الهی قربون اون قلب مهربونت برم .

آخه چه قدر شما خانواده ی مهربانی هستید .
سمانه دخترووووووووو
فاطمه جان
سودابه ی مهربانم
قاصدک عزیز

ازتون یک دنیا ممنونم .
من هم این روز رو به مریم جانم و پدر عزیز ومادر گرامی دختروووووووووووووی خوشگلم تبریک میگم .

ممنونم سمانه جانم
شرمنده شدم به مولا

مریم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام
آمدم برای تشکر مجدد از تو و دوستان عزیزمون
سمانه دخترووووووووووووووووووو ! خدا رو شکر آبجی ارشدووووووووووووووووووووووووو خونه خرید ان شاء الله به زودی زود ، تو هم خبر خونه خریدنت رو بهمون بدی .

مریم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

روز معلم رو خصوصا به قاصدک عزیز تبریک و تهنیت می گم !
قاصدک جان ! خوووووووووووووووووووووب شد ؟
ببم جان کشتی ما رو با این مورد خاص !
من نمی دونم تو رو سننه ؟!!!!!!!!!!!!!!
والله به خدا بهت روی خوش نشون دادند ! یک نفر نیست به شما بگه :
شما سر پیازی ...ته پیازی ؟!!!

محمد مهدی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای شرمنده که خیلی دیر دیر اومدم.
تبریک به قشر عزیز مختص یه روز خاص نیست. هر رویز و تمام عمر عزیزند و دوسشون داریم که اموختند و می اموزند.

محمد مهدی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

تبریک به همه دوستان از خانم معلم و پرستو خانم و قاصدک و....
و تبریک ویژه به پدر و مادرتون و همه ی پدر و مادرها که اولین و عزیزترین معلم هاند.
شاد و شنگول و همیشه سلامت باشید.

فاطمه جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام اجی جونی چطوری؟

نیستی چراااااا؟

میدونی به کدوم کامنت دارم میخندم؟به مریم بانو چقده بامزه به بابایی حرف زده!واقعا دستشون دردنکنه عجب جواب تیزی دادن

مریم شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام دخترووووووووی عزیز
خوبی ؟
زندگی قدیمی ها همه شبیه همدیگه ست ... همه مون سختی کشیده ایم .
ببم جان انگار عمو قاصی دوباره نت زده شد !

سلام خانوم معلمی
والله چی بگم
بعدشم خانوم معلمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اگه به عمو قاصیم ربط نداره پس به کی داره؟؟

تا عمو قاصی اجازه صادر نکنه...
ما مورد خاص نداریم

مریم شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

فاطمه جان ! الانه که بابا قاصدکت بیاد یک جواب دندان شکن بهم بده !
ماشاء الله زبون داره این هوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !

مریم یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ


سلام دخترووووووووووووووووووو
ببم جان ! تو تمام دنیا رو زیر و رو کن ببین کجای دنیا عموی دختر در باره ی مورد خاص نظر می ده ؟!
قبول کن که تو خییییییییییییییلی عمو قاصی رو لووووووووووووووووووس کردی !

باران یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام سمانه جون

شرمنده که دیر اومدم
منم خدمت پدرومادر عزیزت ومریم نازنین وپرستو ی مهربان وعموقاصی نخودچیت تبریک عرض میکنم وبراشون سلامتی وسعادت و عاقبت بخیری ارزودارم...



محمد مهدی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
اومدیم دیدنتون احوالتون را بپرسیم. نبودید.
این کامنت را گذاشتم خبر داشته باشید.

کوثر دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟خوشی؟ سلامتی؟
میگما کیف میکنی صدا وسیما رفته تو نخ اصفهانیا وشیرازیااااااااآی این فیلم ودوست دارم.باور کن با اینکه حدس میزنم لهجه نداری ولی هر چی این بازیگرا به آخر حرفاشون(او) اضافه میکنند بی اختیار لبخند میزنم ویاد تو میافتم
سلامت وشاد باشی دختروی عزیز جمع ما

کوثر چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ق.ظ

سلام گلمممم
این خبری که میخوای بدی چیه؟؟؟
نکنه مامان شدی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد