و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

حتما خیری توش هست!!

وقتی کاری انجام نمی شه، حتما خیری توش هست

وقتی مشکل پیش بیاد ، حتما حکمتی داره

وقتی تو زندگیت ، زمین بخوری حتماً چیزی است که باید یاد بگیری

وقتی بیمار می شی ، حتماً جلوی یک اتفاق بدتر گرفته شده

وقتی اتفاق بد یا مصیبتی برات پیش می یاد ، حتماً داری امتحان پس می دی

وقتی همه ی درها به روت بسته می شه، حتماً خدا می خواد پاداش بزرگی بابت صبر و شکیبایی بهت بده 



وقتی دلت تنگ می شه ، حتماً وقتشه با خدای خودت تنها باشی


وقتی سختی پشت سختی می یاد ،حتماً وقتشه روحت متعالی بشه 

نظرات 29 + ارسال نظر
delaram سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ http://delaram-night.blogsky.com

سلام سمانه جان
ان شاالله مشکلت برطرف بشه
سر بزن خوشحال میشم

Nima سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://apathetic.blogsky.com/

hal mishe
ba man

باران سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام سمانه جون
الهی بگردمت چی شده مگه ؟

انشالله که هرچی هست به زودی رفع وحل بشه

بازم توکل کن به خدا درسته ما تحملمون کمه وصبر خدا زیاد

نمیگم نگران نیستم که هستم اونم خیلی
مراقب خودت باش منو دوستان دعاگوت هستیم

فاطمه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام سمانه جون..

نمیخوام حرفای تکراری بزنم ولی ادمها دربرابر مشکلات محک میخورن وامتحان میشن..شاید این مشکلات یه امتحانی باشه که خداوندببینه بندش چقدر صبروتحمل داره!

دعا میکنم هرچه زودتر این مشکلات حل بشه بدون هیچ مشکلی وتوکل بخدا کن که هرچی بخواد همونه!

باران چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

فاطمه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام..اجی اومدم بگم دوستانت بیادت هستن واینقده براشون عزیز هستی که نگرانت باشن

فاطمه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

فاطمه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

اجی ازبس نگرانتم هی میام بهت سر میزنم چیکارکنم خب!!

راستی امشب حلوای شیرازی درست کردم خیلی خوشمزه در اومد!جات خالی هی اسمتو می اوردم!

کوثر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام عزیز خوشگلممممممممم
قربونت برم عکسهارو دیدم
ممنون
قبلا اومدم بازنشده بود برام!همون وقت بود که سیستم قاطی کرده بود
ولی مطمئن باش رمز وداده بودی
امیدوارم لبهای عروسگلمون همیشه خندون باشه
مطمئن باش خدایی در کنارت هست که همیشه هواتو داره

کوثر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

5 یا 6 باری اومدم شیراز
هربار هم رفتم باغ ارم
خیلی قشنگه
مثل باغ چهلستون خودمونه

کوثر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

دوستت دارم گلم
حتی یه ذره هم شک نکن

محمد مهدی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
هیچ اتفاقی بی حکمت نیست اما کنار اومدن با اتفاقات و درک حکمت هاش یه کمی سهخته و دیر میشه بهش توجه داشت
خدا کنه هیچوقت از حکمت و مصلحت دور نشیم و در هر کاری به خودش که بهترین سرنوشت ها را برامون رقم می زنه ژناه ببریم. انشاا...

محمد مهدی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

راستی خیلی خصوصی و سوال های سخت کرده بودید که باید سر فرصت جواب بدم.
از بس این خانمها سوالها نزدشون قلمبه میشه و تحمل نگهداشتنش را ندارند.
وووووووووووووی از دست اینا

مریم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام دختروووووی عزیز خوبی ؟
من همیشه با این موضوع قضا و قدر مشکل داشتم
با اینکه معتقد به حکمت الهی و صلاح و مصلحت هستم ولی می ترسم که اعتقاد به این مسئله باعث بشه ما گاهی وقتها تسلیم مشکلات بشیم و آنچنان که باید تلاش نکنیم .

مریم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

من کاملا قبول دارم که گاهی وقتها تمام کائنات دیست به دست هم می دن برای اینکه یک امر محال و غیر ممکن انجام بشه
و گاهی وقتها تمام نیروها بسیج می شن تا یک کار ساده و شدنی انجام نشه !

مریم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

راستی خاله ت برگشته ؟ آخه هیچ خبری ازت نیست .
نمی دونم چرا باران عزیز و فاطمه جان اظهار نگرانی کردند ؟ یعنی اونها از چیزی خبر دارند که ما بی خبریم ؟
خدای نکرده برات مشکلی پیش آمده ؟ امیدوارم اینطور نباشه و قلب پاک و مهربونت سرشار از شادی باشه .

مریم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام

پرستو شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام عزیزم

مطمئنم که دیر بشه، دروغ نمیشه!

بهترین ها برات پیش میاد ایشالله خانمی .
ایمان دارم .

فاطمه یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

مریم یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام دخترووووووووووووووووووووی عزیز
با اجازه
ببم جانها کی با این نظر من موافقه که دختروووووووو یک تیکه از برق برقیهاشو بفروشه و یک سیستم شخصی برای خودش بخره ؟

کوثر یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

سلااااااااااااااام عزیزم
میگما من کلی گیججججججج شدم
دوسه روز ÷یش کامنت گذاشتم ولی اینجا نبود
صبح اومدم نبود حالا اومدم هست

پرستو دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

من موافقم مرررررررررررریم جونم

کوثر دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ


کجایی عزیزکم؟؟؟

قاصدک دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز
خب خودت گفتی که وقتی کسی نیست فایده نداره بهش کامنت بدیمنم الان اومدم اما گفتم برا کی بیام؟!
راستی.خانوم معلم و دوستان مشترک..بیماری من سرایت کرده به دخترووووایشون هم دچار یاس فلسفی شدند و میگن بیام نت که چی بشه ایشششش


خانوم معلم.در جواب نظرسنجی تون..ازسمانه خانوم وبلاگشو بگیرید.حتی مدرک تحصیلی شو اما برق برقی هاشو حتی امانت هم نگیریدچه برسه به اینکه بخواد خدای نکرده زبونم لال بفروشه یه سی چهل تاشو

سمانه خانوم.نمیدونم ازچه مشکلی حرف زدی و کدوم مصلحت و تقدیر اما یاد یک نکته زیبایی افتادم.!
دیدی تابستون مثلا توشمال که بری همش از دست پشه ها شاکی هستی؟؟؟.جایی خوندم که پشه های هرشهر ماموریت واکسینه کردن میهمانان ورودی به اون شهررا دارند و درمقابل چند بیماری اونها را واکسینه میکنن! نمیدونم این حرف پایه و اساس علمی هم داره یانه؟!! اما منکه بهش اعتقاد دارم.
پس امیدوارم که این سختیها هم برات حکم اون پشه ها را داشته باشند!
خوش و سلامت و برقرار باشی.تابعدیاعلی مدد

باران سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام سمانه جون

کجاییییییییییی؟ هنوزم ناناحتی؟

یه خبری چیزیییییییی

مریم سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام دختروووووووووووووو
واقعا گردالیتو گم کردی ؟ آخه چه جوری ؟
چرا همه ی تقصیرها رو انداختی گردن من ؟!!! به من چه که گردالی های تو شل و ولند ؟!
اگه پیداش کردی حتما بهمون خبر بده

ساحل چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام سمانه جان
چقدر اینا امروز به دل من میشینه...اجازه میدی بذارمش تو وبم؟...

کوثر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام عزیزدلم
ممنونم خانم گل که اومدی
راستی گردالیات پیدا شدند؟؟؟

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد