و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

(سال نو مبارک)

  

گسترانیده سفره ای اینبار
تا به رویا مرا بببینی که
سین هفتم دوباره غایب بود
تا به جایش مرا بچینی که

سال نو اتفاق می افتد
که مرا ذره ذره میبلعی
دست هایی همیشه درکارند
پشت این اتفاق نامرئی

سلام  

سال 90 خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکردم گذشت انگار همین دیروز بود نصفه شب از خواب بیدار شدیم یه هفت سین خیلی ساده چیدیم وکلی خوشحال بودیم از بودن هر شش نفرمون..  

خب مهمترین اتفاق سال 90 همراه بود با مهمترین اتفاق زندگیم و" شروع زندگی مشترک"

امسال کلا همه چیز برای من متفاوت بود... 

تدارک سفره هفت سینم .... خونه تکونی ... خرید ....  

 سال تحویل 91 فقط منم و اونی که همه ی دنیامه   

 من این روزهای زندگیم رو خیلی بیشتراز اون روزها دوست دارم.. 

خداراشکر میکنم به خاطر تک تک این لحظات...
خداراشکر میکنم که به من فرصت زندگی کردن داده....  

خداراشکر میکنم که دوستانی چون شما دارم.....

خداراشکر میکنم که به من احساس داده که طعم شیرین زندگی رو تو این روزها حس کنم..   

http://www.find-crop.com/images/Soroodehaye-Nowroozi-Ebook.Tarikhema.Ir_.jpg 

 

  نهنگ های زندگیتون امیدوارم امسال توی هیچ برهه ای از زمانش به دنبال ساحل متروکی برای مردن نباشند...شاداب و فوراه پاش باشن... 

ببخشید که پست سال ۹۱ من با تاخیر بود.... (خودتون میدونید دیگه عذرم موجه)

اما تو تک لحظات شمارو فراموش نکرده و نخواهم کرد...  

خیلی حرفها برا گفتن بود .. که ایشالله سر فرصت دوباره میام... 

 

ادامه مطلب هم سفره هفت سین امسال ماست

اینم عکس های سفره هفت سین امسال من... 

بنابر رسم و رسومات مامان جان زحمت کشیدند اما تزئیناتش با من و خواهرم بوده 

(البته با همفکری باران جون خیلی عزیز و مهربونم) 

چون خونه نقلی خودمون جا نداشت افتاد خونه مادر شوهرم  

نظرات 31 + ارسال نظر
حسن باربرز چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://barbarzhassan.blofa.com

سلام خوبی چه وبلاگ خوبی ساختی واقعا بهت تبریک میگم.وبلاگ خوب و مفیدیه و فکر نکنم اونقدر ها بازدید داشته باشه واسه همین یا باید مطلب بیشتری توش بزاری یا تبادل لینک فکر کنم راه دوم آسونتر باشه اگه خواستی منو لینک کن بعد تو وبلاگم از قسمت نظرات بهم بگو تا منم شما رو لینک کنم.لطفا من رو با اسم بیداری اسلامی لینک کن
barbarzhassan.blogfa.com

osture چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://freemagic.blogsky.com/

عید شما هم مبارک

خوشحال میشم سر بزنی


http://freemagic.blogsky.com/

رز چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://acme.blogsky.com

سال نو مبارک
پستات جالب بود

فاطمه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

سلااااااااااااام اجی خوبی؟

شمام اپ نکردین چرا؟تنبل شدین؟نکنه سرایت بکنه به سال جدید؟

اومدم واسه تبریک سال نو چه با این پست چه پست جدید چه پست قدیم..

سالی پر ازشادی وخوشبختیو واست ارزو میکنم گلم

کوثر چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام عروس خانم خوشگلم
عیدت مبارک

مریم چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام سمانه جان
سال نو مبارک
این اولین عید و بهاریه که با امیر عزیز زیر یک سقف زندگی می کنید ان شاء الله سالیان سال در کنار هم با دل خوش و با سلامت زندگی کنید و از زندگیتون لذت ببرید .

پرستو چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام بر سمانه، خانوم گلم
گلکم
سال نو مباکررررررررررررررررررررررررررر

ایشالله سالی سرشار از شادی و سلامتی و سعادت و خوشبختی در کنار امیر آقای قلب قلبی داشته باشی .

باران چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام سمانه جونم

سال نو مبارک دلمون برات تنگ شده خب بیا دیگههههههه

alnilam پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سیلام سیلام بانوی خوش کلام
سال نوت مبارک خانوم اوم اولین سال نو توی خونه خوتت خیلی خوبه مگه نه؟!
انشالله سالیان سال کنار همسر خوبت زندگی کنی به سلامتی.
سمانه یه چیزی توی این سفره هفت سینه اون پایینش چیه؟! مرغ و سبزی نیس؟؟؟؟ بعد یعنی چی؟ رسم خاصیه آیا؟

باران پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام عروسک شیرین عسلم

به به ! چه کد بانوی خوش سلیقه وباذوقی باریکلاااااااا

امیدوارم سال 91 هم به خوشی و با خاطرات شیرین در کنار همسر عزیز ومهربونت سپری بشه

ما هم به خاطر داشتن دوست مهربون و دلپاکی چون تو نازنین خداروشاکریم

راستی اون عکس تنگ ماهی ها چقدر اشناست

باران پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

سفره ی هفت سینت خیلی خوشگله وبرام جالب بود که مرغ وباقالی و کاهو وپلو توش بود اره یا باز من چشمام البالو گیلاس میچینه !؟سسسسیییییسسسسسسس قاصدک نفهمه ها !

فکر میکنم اینا هدایای مامان باشه ! به هرحال بلاخره میایی وبرامون توضیح میدی اخه محیا هم تعجب کرده همونطور که فکرکنم بقیه دوستان هم تعجب کنن

روزای شادی رو کنار همسر وخانواده ات داشته باشی

ساحل پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ


سلام
عیدت مبارک
این دیگه چه جور هفت سینی بید؟
مادرتون آذوقه سال ۹۱ رو براتون آماده کرده؟؟؟

علی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://Sayebouni.blogfa.com

به به سلام .
ببین کی اومده .
آفتاب از کدوم ور در اومده ؟
خوبی سمانه جان ؟
سال نو تو هم مبارک .
چه خبر ؟ بهترین ها رو واست آرزو میکنم
راستی وقت کردی از سایت من هم دیدن کن .
پیشنهادی هم داشتی بگو عزیزم

www.sayebouni.com

ستاره مهتابی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام عروس خانم نازنین

شرمنده که اینهمه دیر آمدم

سال نو و بهار سبز بتو و همسر عزیزت مبارک باشد

منم مثل باران عزیز منتظرم راجع به مرغ و ..... توضیحاتت را

بشنوم

انشاالله که سالهای سال در کنار همدیگر .... سفره هفت سین بچینید

چون خیلی وبلاگ زده شدم .... نمیدانم چه موقع دوباره آپ میکنم

بهرحال برای شما و امیر عزیز در سال جدید .... بهترین ها را آرزو می کنم

پرستو دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام
ای جونم
چه سفره ی جالبیه قربونت برم .

باقالی و مرغ و ... رو که دیدم گفتم : چه جالب . چه رسم و رسوم باحالی .
چه خوبه که با رسم های خودتون اشنامون میکنی .
دوستت دارم سمانه ی عزیزم
امیدوارم که 100 بهار دیگر رو درکنار امیر آقای قلب قلبی، سر سفره ی هفت سین بشینی و بچه ها و نوه ها و نتیجه ها و ندیده ها و نبیره هاتف دور و برت باشن و حسابی بهتون خوش بگذره .

شاد باشی خانم گلم

مریم سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ق.ظ

سلام
دختروووووووووووووووووووووی عزیز
مجددا و سجددا سال نو مبارک [گل][قلب]
برمی گردم م م م م م م م م م م م م

مریم سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
یادش بخیر این دو تا ماهی عشقولانه ها !
اون وقتا که تازه موبایل دار شده بودم کارم این بودم که از تو اینترنت کلیپ و عکسهای متحرک رو پیدا کنم و بریزم تو موبایلم وقتی می رفتم مدرسه ، همکارها می گفتند چی داری برامون بفرستی ؟ منم می گفتم بلوتوث هاتونو روشن کنید کلی کلیپ و عکس متحرک دارم !
...اما سمانه جان ماهیهای من فقط همدیگه رو بوس می کردند نه (سال نو مبارک) در کار بود و نه (دوستت دارم ) و نه (و این منم ) !!!

مریم سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سال 90 برای تو یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سالهای زندگیت بود
ان شاء الله از این سالها تو زندگیت زیاد باشه : سال تولد بچه های گمپ گلی سال خونه خریدن ...سال زیارت و سیاحت و ....

مریم سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

یک سوال فنی :
با باران عزیز در چه زمینه ای همفکری کردی ؟
دست مامان با سلیقه ت درد نکنه این مرغه خیییییییییییییییییلی باحال بود و ایضا باقالی ها
اون ظرفی که کنار باقالیهاست چیه ؟
این سیرهای تازه هم خیلی جالب انگیزناکه ...اون یکی چیه ؟ کاهویه ؟
خیلی جالب بود ! رسم و رسومات شما با ما کلی فرق فوکوله !
ان شاء الله سال 91 برای تو و امیر قلب قلبی و خانواده های عزیزتون سرشار از خیر و برکت و سلامتی باشه
راستی چی داخل کادو قرمزه ست ؟ ... اون چیزایی که روشه چیه ؟

کوثر چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام عزیزم
امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی ودر کنار گرامی همسرت بهترین روزهارو بسازی

کوثر چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

سفره ی هفت سینت خیلی خوشگل بود
منم خیلی به چیدمانش اهمیت میدم وسعی میکنم به بهترین صورت بچینمش

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

البته مال ما دیگه اینقدر مخلفات نداره
اینا فقط مال تازه عروسهاست
شادباشی عزیزم

کوثر چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

اون بشقاب چینیه توش حلوای شیرازیه درسته؟؟؟
یه همسایه شیرازی داریم که برای عروسی پسرش حلوای مخصوص سفیدی رو درست کرده بود که برای شادیها درست میکنند
حدسم درسته؟؟؟

ستاره مهتابی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام عروس خانم نازنین

انشاالله اوقات اولین تعطیلات عید بشما و همسر جان ... خوش بگذرد

محمد مهدی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
با چند روزی تاخیر عیدتون مباااااااااااااااارک. اما خوب ماهی رو هر وقت از اب بگیرند تازست.سال خوبی و خوش و با نشاطی داشته باشید.

فاطمه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام بر اجی خودمون خوبی عزیزم؟

عیدتم مبارک وایشا..سال خوبی رو شروع کرده باشی..

این سفره چیه انداختی؟مهمونی گرفتین؟اخه واسم تازگی داره کاهو واون دیس سفید چیه؟؟رسم ورسوماتتون اینجوریه؟

بیا وواسمون تعریف کن خیلی واسم جالبه ها؟

یادت نره خیلی دوس دارم ببینم حکمتشون چیه!

دعا میکنم هرسال با دلی خوش سر سفره ی هفت سین کنار امیر اقا برات رقم بخوره

فعلا یه کامنتی دارم میام سراغتون وقت شد بازم میام جیگری من

کوثر شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

[:S004

فاطمه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام ابجی خوفی؟

کجایی خبری ازت نیس همه کلهم تارک نت شدن مثل اینکه!

مریم یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام دختروووووووووووووووووووووی عزیز
کجایییییییییییییییییییییییییییییییی ؟
نکنه خاله جانت از کازرون رفتند !
شاید هم عمو قاصی جانت تو گوشت ورد خوندند !
دلمون برات یه ذقله شده

مریم سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام

آرزو دارم دلت مثل بهار
پر شود از لحظه های ماندگار





محمد مهدی جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
اخه کجایییییییییییییییییین؟ نمیگین گناه داریم! ژشم به راهیم. دلتنگتون میشیم.
کم کم داره غیبتتون کبرا میشه.
خدا کنه هر مجا هستین شاد و خرم باشید و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد