و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

بدون شرح!!!!

    

 

 

     

 

  

 عشقولانه نوشت : 

تو اون جا و من اینجا !! امان از درد دوری 

امان! امان! امان!

نظرات 34 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام واووووووووووووول

فاطمه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

ابجی خوبی من وداداشم اینه که ماهوارمونو چند سالیه جمعش کردیم کلا پاستوریزه ایم!

تلویزیونم مواقع فوتبال وگرنه کلا خاموشه!!حال کردی ما رو

باران دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام
دومممممممممم

فاطمه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

کی بود میگفت تنهایی ومجردی حال خودشو داره؟؟هاااااا؟بیام گوشتو بکشم؟؟؟الان میای واز دوری یار مینالی؟؟؟؟؟دیگه عشقولانه هاتو باور ندارم اجیهی بنویس ولی من...!!

باران دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

فاطمه جونم بگو تو از کدوم روش استفاده کردی؟؟
نکنه روش دومی بوده ؟!

فاطمه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام مامانی خوب هستین؟مقام اول ماله شماسرورید خانمی بفرمایید رو سکو

چه خبرا مامانی گلم؟ابجی نیستش در وپیکرو بیاریم پایین!!من واسم مهمون اومده باید برم ولی اینجا رو اول به شما بعد بخدا میسپارم

فاطمه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

بانو تبانی تو کار من نیست!!!او ل اولم!!ولی مقامو دادامش به شما!مبارکتون باشه!!

فاطمه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

این روش سومیه خیلی باحاله!!!

نه مامانی ما از روش اول استفاده کردیم قیچی زدیم زیر ماهواره

باران دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

دور از تو من ندارم نه شور ونه غروری امان از درد دوری امان از درد دورییییییییییی

همچین آه وفغان کردی که صدات هفتا خونه هم میومد پسسسسس بگو چی شده؟ بابا شیرین ،بابا لیلی بابا دزدمونا ...

باران دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام فاطمه جون قربونت برم خوبم
حیف شد مهمون اومد وگرنه اینجا رو منفجر میکردیم
ممنون اولی برازنده ی تو نازنینه وبسسسسسس برو به کارات برس

باران دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

ما که ماهواره نداریم اما از این انتن دیییییی جیییی تاااااالااااااااا گرفتیم( با افاده بخونشون) شونصد تا کانال وطنی میگیره فقط بدیش اینه که گاهی ایست داره! وضد حال میزنه

از ماهواره میشه استفاده های درست ومفید برد اما متاسفانه ملت ما عشقشون دیدن سریالهای مزخرف ماهواره هاست که کاش میشد بعضی از تاثیراتش رو به روی بچه های کوچیک دوستام تعریف کنم ! به هرحال امیدوارم اول ظرفیت هامون رو بالا ببریم بعد کلاسمون رو!

سمانه جون بخوننننن هاییییی امان از درد دوریییییی امان از درد دوریییییییییییی امانننننن امانننننننننن امانننننننن

پرستو دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااام سمانه جونم

همسفر ولایت آریزونام

عزیز هم دودی من

ووووووووووووووووووییییییییییییییییییی
این که الان وگفتی، چی بید ؟؟؟؟؟

ماهواره چی بیده ببم جان ؟؟؟؟؟

من که نودونم!
ولی جدی جدی
اگر نباشه ها، کلتتاً تی وی ما روشن نمیشه!
ما اصلاً تو پذیرایی مون آنتن مرکزی رو وصل نکردیم!!!!!!!!!!!
یکراست می پریم اون ور آب!!!!!!!

مامانم تو اتاقش آنتن داره، ولی همیشه کنار من نشسته!
البته کانالای اینوری رو با ماهواره داریم! اما کی بهشون سر می زنه ؟؟؟؟؟؟؟
بیکاریم مگه ؟
تا آناتومی گری هست و پوآرو ( که الان تموم شده!!! ) و ....، مگه میایم این سریالای صد من یه غاز رو ببینیم ؟

محمد مهدی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
چی میگند اینا. ما که سر در نمی یاریم. ماهواره چیه؟ برنامه هاش چی هست؟ چند کانال داره؟

محمد مهدی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام مجدد
روش های خوبیه
فکر کنم اکثرش را ازمایش کردند. اما اون هفتمی از همش بهتره و احتمالا کارسازتر

قاصدک چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

من اومدم..خوش اومدم

فقط برا اطلاع ازحال و روز مزاحم شدم و برا اپت حرفی ندارم چون همین عکس را تو ایمیل منم دادن دوستان
فعلا برم به بقیه عرض ادب کنم تا بعد..
اسیاب به نوبته هااااااا.نیان حالا بگن چرا فلان و بهمان

کوثر پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام سمانه جان
خیلی بامزه ومتنوع ومتفاوت بود
ماهم که ماهواره نداریم
کلابرای بچه ها خوب نیست

عموجان ماخودمون میدونیم ته صف آسیاب جاداریم

مریم جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ق.ظ

سلام
میلاد پیامبر مهر و رحمت (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) مبارک

مریم جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ق.ظ

مرگ بر اسکای !
آخه این چه وضعیه که شما آپ می کنید و ما خبردار نمی شیم
ببم جان یک ندایی بده تا اول صبح جمعه من اینقدر شرمنده نشم
جرا فکر نکردم تو این چند روز شاید آپ کرده باشی ؟!

مریم جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ق.ظ

همیشه ی خدا اینطور بوده که اولش با هر تکنولوزی حدیدی که آمده مخالفت کردند و نپذیرفتنش .
به قول دکتر محمد حسین پاپلی وقتی رادیو آمد عده ای با رادیو مخالفت کردند وقتی تلویزیون آمد عده ای تحریمش کردند و گفتند دیدن تلویزیون حرامه ! خدا می دونه چقدر ویدئو از مردم گرفتند !!!
الانم که نوبت ماهواره ست ...با اینترنت هم که مخالفند !
حالا خوبه که تو خونه ی همه ی رئیس روساء ماهواره هست !

کوثر جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ق.ظ



سلام
یعنی چی عمو اینقدر دروووووووووووووغ میگی
زشته بخدا
به مامانت میگم تنبیهت کنه هاااااااااااااا

کوثر جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ق.ظ

راستی عمو من یکم که نه آلزایمر شدید دارم
مادر گرامی در قید حیات هستند؟؟؟؟؟

ازبس نیستینا ماهم به کل همه چیز وفراموش کردیم
ببخش سمانه جون اینارو اینجا نوشتماااااا

محمد مهدی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلامآنچه می باید بود، نبود. چون بضاعتم این بودو بیش از این توان کامل و جامع بودن را در خود نمی بینم. آنچه را خواستم باشد، نیز نبود. چون که دست به عصا بودم و نگران از اقتدار اقتدارگرایان! که اقتدارشان در بستن سایت ها و وب ها عرض اندامی بود بر ناتوانی مقابله با اسکاست نت!. نظم و انضباطی نداشت. صفحات محدود و تفکیکی در مطالب نبود. چون که هر بار منتظر اتفاقی بودم!. تعریف و تمجید، هجمه و دشنام، خشنودی و ناخشنودی، انگ یا واقعیت، هر چه گفتند، هر چه نوشتند، هر چه بود، گذشت. یکساله شد و امروز جشن تولدش بود. فردا و فرداها را تا تقارن دوباره ی چنین روزی به انتظار می نشینم. محکم، استوار، راسخ و پایبند به اعتقاداتم تحت هر شرایطی تا توان دارم و امکان باشد، می نویسم، فکر و اندیشه ام را، سکوت و فریادم را، اشگ و بغضم را و افکار ذهنم را، تا سرمایه ی ماورایی ام باشد و نشانه هایی از بودنم، پس هستم.
تولد پیامبر رافت و مهربانی و رئیس مدهب جعفری بر شما مبارک.
چه اذتی می برم وقتی مریم خانم به گفته های پاپلی یزدی استناد می کنه. معلوماز کتاب خوششون اومده خدارو شکر

محمد مهدی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
خواهشن این کامنت قبلی منو حذف کنید. اشتباه پستمو پیست کردم.

محمد مهدی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
خواهشن این کامنت قبلی منو حذف کنید. اشتباه پستمو پیست کردم.

محمد مهدی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
تولد پیامبر رافت و مهربانی رسول گرامی اسلام و رئیس مذهب جعفری بر شما و دروستان مبارک
رااستی چه کیفی می کنم که مریم خانم به گفته های پاپلی یزدی استناد می کنند. معلوم از کتابش لذت بردند.

باران شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://baraaan7.blogfa.com

وب قشنگی داری.موفق باشی!

باران شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام سمانه جون

مثلا قرار شد 10 روزی همش تو نت باشی پس چی شد؟

حد اقل به اقای سامع رحم کن و بیا اپشون رو حذق کن
جناب سامع ثواب شد خبر دارشیدم اپ کردید
البته کامنت من اینجا ارسال نمیشد واین کامنت بعد از ارسال کامنت برای شما نوشته شده ...

سمانه جون منتظرمون نذار خبر لطفا

باران پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام

مجدد عرض تسلیت خدمت قاصدک گرامی

مریم پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام
من هم مجددا به قاصدک عزیز تسلیت میگم . ان شاء الله خدا بهشون صبر و سلامتی بده ...روح پدرشون شاد و قرین رحمت الهی
دخترووووووووی عزیز ممنون بابت خوبیها و مهربونیهات

کوثر شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام
سالروز عشق ایرانی برشما مبارک

محمد مهدی چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
کجایین؟ خیلی کم پیدا شدین.
پس چرا این کامنت اشتباه منو حذف نکردید.
خوب یعنی طوری نیست دیگه گذشت و پست های بعدی هم اینجا و هم اونجا اومده

مریم چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام دختروووووووووی عزیز
خوبی خانمی ؟
نمی دونم چی شد که دو سه روز پیش ییهو سر و کله م به هم ریخت
دیروز حالم خیلی بد بود دیشب فکر می کردم راه حلقم بسته شده و عنقریبه که خفه بشم !
خدا رو شکر امروز یک کم بهترم . خدا کنه شب دوباره خفقون نگیرم !
ان شاءالله تو و امیر عزیز همیشه سالم باشید .
راستی سمانه جان ، چه خبر از قاصدک عزیز ؟ حالشون خوبه ؟

فاطمه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام جقله خوبی؟

وقتی من میام شما نیستین شما میاین من نیستم..بهرحال خوش باشی جیگری

مریم شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام دخترووووووووووووو خوبی ؟
وقتی من میام شما آپ نمی کنید ،وقتی نمیام آپ می کنید
یادم باشه هر وقت بهت سر زدم یک رد پا بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد