و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

باران که می بارد تو می آیی!!

 چشم میدوزم به آسمان آفتابی دی‌ ماه ... لبخند میزنم و زمزمه میکنم :

      

                                                                                  باران که می‌بارد تو می‌آیی ...  

هوس عاشقانه میکنم ، هر بار که عاشق‌ات میشوم ...  خودت حساب کن میشود روزی چند بار ...

 چشم‌هات را که از پشت پنجره بیرون می‌آوری، دنیا بهار میشود و من شمعدانی‌هایِ قرمز ِ لبهام را می‌چینم لبِ پلک‌ات ... تو پلک میزنی و من دلم می‌ریزد ... تو پلک می‌زنی و ماشین‌های پشتِ سر بوق می‌زنند ... ماشین‌های پشتِ سر بوق می‌زنند و من ترس از تصادف را بهانه می‌کنم تا دست‌هات را محکم‌تر بگیرم ... بالای ِ قوزک ِ دستِ راستت که باشد، دی ماه تازه اول بهار است ... اول کوچ ... تا تو ... تا تویی که هر لحظه شبیه‌تر میشوی به آنی که باید ... 

 

پی نوشت:

نمیدونم چرا پست های این روزهام همش عاشقانه میشه...شاید برا خاطر اون روزمرگی که همه میگفتندوازش میترسیدم و انگاری اصلا تو زندگی ما رگه هاشم نیست...و روز به روززندگی برام تازه تر میشه..

مطلب بالابعضی قسمتهاش از خودم نبودااااا تلخیص داشت...اما بدجور وصف الحالی بود 

دلم میخاسست بنویسم تا سبک شم توروخدا اینجوری نشید هاا دیگه عاشقانه نمینویسم بار آخر بوددد

 

نظرات 14 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

عاشقی جرم قشنگیست!؟

مریم پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

تالاپ تولوپ ...شالاپ شولوپ ...تالاپ تولوپ ...شالاپ شولوپ
سلام
دخترووووووووووووووو ببین با این پستهای عشقولانه ت چه به سر من آوردی ! اونم تو این سن و سال !
می بینی قلبم چطور می تپه ؟؟؟!!!
سمانه جان فکر کردم متن بالا رو خودت نوشتی شاید به خاطر این جمله ( ... و من ترس از تصادف را بهانه می کنم تا دستهات رو محکم تر بگیرم )
چه خوبه که هر روز از روز قبل عاشقتری ! خدا کنه همیشه خوشبخت و عاشق بمونید.

مریم پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

دخترووووووووووووووووو من می دونم چرا زندگیتون روز به روز تازه تر می شه ! دلیلش رو برات خصوصی می نویسم !

مریم پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ق.ظ

دختروووووووووووو خصوصیم رو خوندی ؟ راستشو بگو درست نوشته بودم یا نه ؟
راستی چرا نوشتی دیگه عاشقانه نمی نویسم ؟
من بهت اطمینان می دم با خوندن این پستهای عاشقانه هیشکی اینجوری نمی شه .
اتفاقا من الان اینجوریم
سمانه جان این روزها ، برای تو و امیر روزهای قشنگیند وقتی تو از عشق و شادی و خوشبختی تون می نویسی ما رو هم در این حس زیبا و دلپذیرتون ، سهیم می کنی
بنابراین به نوشتن پستهای عشقولانه ادامه بده !

کوثر جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

وکسب مقام سووووووووووووووم

سلام گلی خانم مهربونمون
آخه کی وتا حالا دیدی از خوندن عشقولانه ها ناراحت بشه وبدحال؟؟؟
ما که هر چی از عشق ومحبت بگی دلمون خوششششش میشه ومطمئنتر میشیم که خوشبختی واز زندگی مشترکت احساس خوبی داری!
مطمئن باش عزیزم که ما همه مون از بودن اینجا وخوندن این نوشته ها که از ته دل مهربونته خوشحالیم
زندگی قشنگه حتی لحظه های تلخش هم میتونه شیرین باشه
وقتی یه قهر کوچولو هم پیش میاد آشتی بعدش حسااااااااابی میچسبه! درسته؟؟؟؟
همین چیزاست که زندگی وقشنگ میکنه وباعث میشه قدر هم وبیشتر بدونیم
حالا نری با قلب قلبکی الکی قهر کنی برای آشتی بعدشهااااااااااااا
برات ارزوی بهترین هارو دارم
مراقب خودت باش

پرستو شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ



سمااااااااااااااااااااااااااااااانه جووووووووووووووووووووووون


بیا دستام رو بگیرررررررررررررررررررررررررررررررررر

من دارم اون بالا بالاها سیر می کنم

ووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییی
چه حس خوبی بهم داد این نوشته ها


اگه از این بالا بیفتم همش تخسیر تو بیده! گفته باشم!!!!!!

ای جونم
سلام خانم گل
دوستت می دارم بسی بسیار فراوان تا

الهی که هر روز زندگیت تازه تر، شیرین تر، خاص تراز روز قبل باشه .

محمد مهدی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
وقتی ئل خانم معلم تاپ و توپ می افته ما که جوونیم که دل از جا کنده میشهبا دل بچه های مردم همچین نکنید
خودمونیم عجب شکلک های بدی داره این بلاگ اسکی
اما عاشقانه و عارفانه و هر چی که می خاین حساب کنید خوش باشید و سلامت و شاداب

محمد مهدی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
وقتی دل خانم معلم تاپ و توپ می افته ما که جوونیم که دل از جا کنده میشهبا دل بچه های مردم همچین نکنید
خودمونیم عجب شکلک های بدی داره این بلاگ اسکی
اما عاشقانه و عارفانه و هر چی که می خاین حساب کنید خوش باشید و سلامت و شاداب

مریم چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام دخترووووووووووووووووووووو
آقای سامع !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اون چیه اون بالا نوشتید ؟ خوششششششش به حالتون که این همه اعتماد به نفس دارید !
حالا که اینطور شد می رم می گردم یک شعر عشقولانه پیدا می کنم می ذارم اینجا تا بهتون بفهمونم کی جوونه !
ببم جان از قدیم گفتند دل باید جوون باشه
پیرمردا برند کنار تا من رد شم !

مریم چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

پیدا کردم :

وقتی که من عاشق میشم ، دنیا برام رنگ دیگه س
صبح خروس خونش برام ، انگار یه آهنگ دیگه س
وقتی که من عاشق میشم ، ترانه هام عاشق ترن
گل واژه های شعر من ، رنگ گلا رو می برن

عشق واسه من یه معجزه س ، تو لحظه های بی امید
تو صبح سردم ، مثل طلوع خورشید
فصل شکوفایی شعر ، تو باغ احساس منه
ناجی قلبم ، عشقه بدون تردید

وقتی که من عاشق میشم ، عاشقتر از من دیگه نیست
تو جون سپردن واسه عشق ، هیچ کی سر از من دیگه نیست
دار و ندارمو می خوام ، به پای عشقم ببازم
می خوام که یک تنه برم ، به لشکر غم بتازم

وقتی که من عاشق میشم ، فصل دوباره موندنه
فصل رباعی و غزل ، وقت ترانه خوندنه
وقت تو بیداری شب و ، به مرز صبح رسوندنه

باران شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

سلامممممم سمانه جونمممممممممممممم

الهی بگردمت با این عشقولانه نویسیت

همچی میگی نمیدونم چرا پستام عاشقونه میشه انگاری ۹۰ سالته !!!! تو عشقولانه ننویسی منو مریم جون بنویسیم؟؟؟
گرچه میگن دود از کنده بلند میشه ولی به نظرم دود زغال چشم وچار ادم رو بیشتر در میاره مگه نه؟؟!!!

مریم جون گل کاشتی خوشمان آمد این هم نوعی طرفداری ورژن جدیدش بود

چه عکس خوشگلی یادم نیماد کی ازم گرفتی؟؟

در اخر هم برات ارزوی شادی و نشاط روز افزون و خوشبختی همیشگی ارزو دارم
عشقتون پایدار و افزون باد

باران شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

امروز روز جشنواره ی سوتی های من بوده

یادم نیماد = یادم نمیاد

ستاره مهتابی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام بر دخترووووووووووی عاشق

من که هوس کردم دوباره عاشق بشم.... ببینم دلم تالاپ تولوپی میشه بگفته ی مریم جون عزیزمان

اما دل باید جوون باشه که مال من هست

عزیزم همیشه پستهای عشقولانه بنویس

عجب عکس بارونی قشنگی

انشاالله همیشه عاشق و شاد و خندان باشید

بارون یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

سلاممممم

کجایییییییییییی پسسسسسس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد