و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

تاج سرها روزتون مبارک!!!

 
 سلام (ایششش تازگیا سلامم چه لوس شده مردم ازدواج میکنن لوسیش در میره مال ما بیشتر شد)  

و سلامی گرررررررررررم و دلچسب به سه نفراول تر:بابای خوبم وعموقاصدک خیلی عزیزم و همسر مهربونم. زیبا

 وسلامی باز گررررررررررررررررررررررررررررم به همه دوستای فوق العاده عزیزم که دلم براشون یه ذره شده بود  

                                         

وای تو این وقت کم نمیدونم چی بنویسم و چطوری و از کجا بگم ذوق ادبیم کلا خشک شده انگاری اول بهتره برم فردا رو به همون سه تا بالایی تبریک بگم  

                        کارت پستال روز پدر

بابای عزیزم !قربون همه نصیحتهاتون برم و اون لبخندتون که پراز خوش آمد گویی و دلتنگی بود

هر چند میدونم شاید این تبریک رو هیچوقت نمیخونی ولی من از همین دنیای مجازی روزت رو تبریک میگم

امیدوارم فرصت جبران همه محبتهای بی انتهات را داشته باشم. 
                                               زیباروزت مبارک زیبا
 
عمو قاصدک خیلی عزیزم که همیشه برام یه مثل یه پدر خیلی خیلی مهربون بوده و هستید واقعا نمیدونم چطوری محبتها و خوبیهاتون رو جبران کنم شاید تنها جمله ایی که الان بتونم بگم این که خیلی دوستتون دارم تا همیشه برام عزیز هستید:   
                                              زیباروزت مبارک زیبا
همسر عزیزم امیر مهربونم ممنون که خوشبختم کردی : 
                                               زیباروزت مبارک زیبا

 

.                      dividers


                                                     پدرم در همه
                                                       خاطره هایم پیداست
                                                      پدرم یک غزل خسته ولی پرمعناست
پی نوشت:

۱.زیباخانوم معلمی جونمون گمپ گلیمون زود زود سلامت تر از قبل برمیگرده پیشمون همه مون این روز مبارک براشون دعا میکنیم (البته اگه قابل باشم و قبول شه) زیبا

خانوم معلمی شما  خیلی برامون عزیز هستید...اصلا ببینم مگه خانوم معلمی ها هم مریض میشن.. 

من این چیزا حالیم نیستااااااااااااااااااااااااااااااااا
۲.زیباروز میلا حضرت علی به همه دوستای عزیزم مبارک زیبا

۳. زیباممنون از همه مهربونها عمو قاصدک و بارونی جون و خانوم معلم عزیز و آجی فاطمه و پرستوجون و همه دوستای عزیزی که بدون اونها نتم بی معناست...زیبا 


۴.اگراحوالت منم بخاین حال من خوبست ملالی نیست جزدلتنگی 
شماها                         

نظرات 26 + ارسال نظر
پرستو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام قربونت برم
آخیشششششششششششششششش
یه پست جدید

پرستو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

در ضمن
سمانه جون
ط
ن
ب

زود باش مدالامو بده، برم!

پرستو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

الهی
جاااااااااااااااااااااااااااااان
منم این روز رو به همه ی پدران عزیز، خصوصاً پدر بزرگوار شما، قاصدک مهربان و امیر آقای قلب قلبی سمانه جونم، تبریک می گم .
انشالله که سال های سال، برقرار و شاد و سلامت و پرانرژی باشن و سایه شون رو سر خونواده شون .

پرستو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

مریم جوووووووووووون هم خییییییییییییییلی زود خوب میشه ایشالله .

خانم معلما مریض نمیشنففقط گاهی وقتا، کسالت میاد سراغشون که چون خانممعلمما هم خییییییلی قویه، کسالت رو از رو می بره و زود زوزد زودز زود، میاد پیشمون ایشالله .

پرستو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

سمانه ؟

باورت میشه که تو خیلی لطیفی ؟؟؟؟

یعنی لطافت گروهمونی!

از بس که ساده و صادق وخوشگل خانمی

یه جورایی وقتی نیستی، نبودنت کاملاًحس میشه!

من اگهنباشم، هیچ اتفاقی نمی افته، اما هر کدوم از شماها، شما، قاصدک عزیز، آجی فاطمه، باران نازنین و مریم جانم که نباشین ها، این جا یه عالمه چیز کم داره .

خیلی دوستتون دارم .

باران جان
خب چیه ؟
چراچپ چپ نیگام می کنی؟؟؟!
بازم منکراتی شدم ؟؟؟؟


سمانه جون
راستی :
بپر تو بغلم

راستی تر:
اونا که تکراری بودن!!!!
هر دوتاشون یکی بودن که!

منو نیگا

جاااااااااااااااااااااااااااان

خانم گل خوشگل خانوم
الهی که خوشبخت دو عالم بشی.

فاطمه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام ابجی نازنیم خوبی؟

همچین میگی لوس مثل اینکه نبودی!افیشششششششششششش

لوس شدی وبهومن سر نمیزنی زیاد؟!!من اگه ازدواج بکنم مثل شماا نمیشم ها؟

واقعا شو.هر داری سخته!ببینم بلا کادو چی میدی به اقات؟؟

فاطمه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

فقط بابا تاج سره ولاغیررررررررررررررررررر

ایشا..مریم خانمم به زودی برمیگردن به جمعمون وبازم خنده و شوخیامون شروع میشه!ابجی بهم نگو کم پیدا شدم از وقتی مریم خانم اینجوری شده من دل ودماغ نتو ندارم


من کجامم مهربونه گلی؟خوبی از خودته و بقیه ی دوستان من جمله بابایی ومامانی وو مریم خانم وپرستو و بقیه دوستان!این روزم بر پدرگرامیتون واقا امیر عزیز مبارررک باشه!از زطرف منم بهشون تبریک کبگو..

بابا قاصدک رو دیگههههههه نگو واقعا تاج سره ماست!

فاطمه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

بابت اون چیزاهم ممنون خانم خوشگلههههههههههعالی بود..خوشبختیت ارزومه نازنین

قاصدک چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام بر دخترووی عزیز ما

اول تبریک بگم این روز عزیز و آسمونی را به خودت و
پدر مهربانت و همچنین همسر گرامی ات و همچنین تر به سومی ! قاصدکت
ایششششش..خب آدم اینجا میاد ناخودآگاه دلش میخاد!
لوس بشه مگه نه؟؟؟؟
نیگاه کن.!.خانوم معلمها هم اینجا آداب و ترتیبی نمی جویند چه برسه به من؟!!

قاصدک چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

بعدشم.پرستو خانوم عزیز.از قدیم گفتند که:
هرگلی یه بویی داره
خودمم که همیشه میگم:هیچ دوستی نمیتونه جای دیگری را پرکنه و هرکسی جایگاه خودش را داره و حتما هم عزیز و محترمه
(البته فکرکنم اینو سمانه خانوم باید درجوابتون که گفتید من نباشم هیچ اتفاقی نمیافته؛ میداد)
فاطمه خانوم عزیز.فرزند ارشد
خوشحالم که میگی عروسی کنی ترک نمیکنی ماها را!!

پس زودتر آستین بالا بزنیم

قاصدک چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

در آخر.سمانه خانوم.دختروووی عزیز
واقعا ازت ممنونم و سپاسگزار این همه خوبی
دعا کن لایق این همه لطف و محبتت باشم
..
آهانننننننننننننننننننننننننننننن.
جریان چیه همه دارن میگن:بابت اون چیزا!!.. و یا: منو نیگا!! هردوشون یکی بود...
اینا یعنی چی؟؟!!!
نکنه فیلم بادابادا مبارکه؟!!!
خواستم که بالایی ها بدونن که منم میدونم
البته یکی شو فقط!!!.همون بوق بوق بوق
ایشششش.
محاله کسی بتونه خصوصی و درگوشی باکسی حرف بزنه و من متوجه نشمتازشم.خصوصی لودادن هم که عادتی دیرینه دارم
همگی خوش و سلامت و برقرار باشید.تابعدیاعلی مدد

مریم پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام
میلاد امام علی (ع) مبارک
روز مرد و پدر بر جمعیت اخوان به ویژه پدر عزیزت ، عمو قاصی گرامیت و مهربان همسرت مبارک
سمانه جان ممنون از این همه مهربونی و محبت و عشق و امید و دعای خیر
امیدوارم شما دوستان خوبم و خانواده های عزیزتون همیشه سلامت باشید

کوثر پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام سمانه جان
رسیدن بخیرررررررررررر

منم عید وبه شما وعمو قاصدک عزیز تبریک میگم
امیدوارم سالهای سال زنده وسلامت باشین

خداکنه مریم خانم هم زودتر خوب بشن و برگردند
دوستتون دارم

باران پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام سلام صد تا سلام خانوم بلا جیگر طلا به همراه یه عالمه بوسسسسس اینجا اصلا ادم یه احساس دیگه ایی داره اگه خودمونو لوس نکنیم انگاری یه چی کم وکاسته !!
عروسک ممنون بابت اون خوشگلکا چه جیگری بود این اصلا رمزی و خصوصی نبودها قاصدک خان!

ا


باران پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

سمانه جونم روز میلاد مولای متقیان علی علیه السلام وروز پدر رو خدمت پدر نازنین وهمسر عزیز و عمو قاصی مهربونت تبریک و تهنیت میگم

انشالله به زودی شاهد بهبودی کامل مریم عزیز و حضور پر مهر وفعالش خواهیم بود

خوشحالم که حال واحوالت خوبه و میزونی خوشبختیت ارزوی همگی ماست !!اون ماست نه ها !! ماها!! ماه نه ها ما دوستان !!

شاد باشی وسلامت

مسیر عشق پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
امروز بازبه قلم گفتیم:
ای قلم از قدرتی غالب بگو
از علی ابن ابیطالب بگو
از علی مرد سیاست مرد دین
از علی تنهاترین مرد زمین

گفت ایا علی را میشناسی؟بگذار کمی از علی برایت بگویم

هَل اَتی » قدر و «سَلُونی» علم و لاهوتی مقام
مُلکِ دین را تاجدار «لا فَتی اِلّا » علی است
آنکه در چشم جهان بینَش خدا را دید و بس
غیر حق را ریخت در کامِ نهنگ لا، علی است

امروز ولادت این مرد خدا بین وخدا شناس است به هرجه
روکردم دیدم جز مهر او چیزی در این عالم ارزش ندارد.
دست به دعا بر داشتم واز او خواستم که:

یا رب به دلم مهر علی افزون کن
جز حرف علی زلوح دل بیرون کن

ما را به علی و آل بخشای زلطف
هر دل که نه جای او بود، پر خون کن

این روز پر برکت بر شما مبارک

مهتاب جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ق.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام قلب قلبی عزیز و خوشگلم

خوش اومدی عروس خانم

من هم روز پدر را به پدر و همسر گرامیت تبریک میگویم.

انشاالله که خانه داری و همسر داری مانع آپ کردنت نشود

با آرزوی خوشبختی و سلامتی برای هر دو نفرتان

مهتاب جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ق.ظ http://parande-man.blogsky.com/

من هم برای قاصدک همیشه مهربان آرزوی سلامتی و شادی دارم در کنار خانواده حقیقی و مجازیش

و برای مریم عزیز هم آرزوی بهبودی کامل و برگشتنشان به دنیای مجازی را هر چه زودتر دارم

ستاره شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://ashnayemahjoor.blogfa.com/

سلام تازه عروس عزیز

بعد از 7 ماه یار دلنواز دوباره ساخته شد

هر وقت توانستی بهم سر بزن

شاد و خوشبخت باشی

sima شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

به به
عروس خانم چه عجب!!!!
نمی خوای از عروسی بگی
سمانه جریان اون چیز ها چیه!!!
اگر عکس باشه کشته شدی
تو عکس من رو دیدی
اگر به من عکست رو نشون ندی، ولی به بقیه آره
شیرم رو حلالت نمی کنم!!!
باور کن

علی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://sayebouni.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام
چقدر خوبه که اینقدر خوشحال می بینمت .
ایشالله همیشه همینطور لبت خندون و دلت هم شاد باشه ...
باز هم تبریک میگم و آرزوی خوشبختی در کنار همسر خوبتون از خدا میخوام ...

ممنون که فراموشمون نکردید ...

فاطمه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام خانم خانما حال شما؟

قرار شد ماهی یه بار بیای؟نامردددددددددددددددد

فاطمه پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

سلااااااااام

وقتی نیستی چقده اینجا سوت وکوره

مهتاب جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام عروس خانم

یعنی تو نمیخوای بیایی یه سر به دوستات بزنی

بعد از 6 ماه دوباره آپ کردم و منتظر دختروووووووو هستم

فاطمه سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ





مریم چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام دخترووووووووووووووووووووووی عزیز
کامنتهاتو که دیدم خیلی خیلی خوشحال شدم... وقتی میای نت با خودت شور و شادی و نشاط و سرزندگی میاری
حیف و صد حیف که اینقدر کم می بینیمت
سمانه جان امیر عزیز خوبه ؟ مامان و بابات و سایر اعضای خانواده چطورند ؟
خب ببم جان ! مادر خانمی درست می گن ! من 100 درصد باهاشون موافقم
.... گذاشت آن زمانی که آن سان گذشت !
اون وقتا من از ساعت 12 شب به بعد منتظرت بودم ولی الان باید بیشتر ، هوای امیر آقای گل رو داشته باشی .
اما ما توقع داریم گاه گداری یک سری بهمون بزنی حتی اگه به اندازه ی نوشتن یک سک سک باشه !
خیلی بسیار زیاد دوستت دارم . مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد