و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

آقا اصلا من دلم حرف حرفک میخاد!!!

 ۱.بچه بودیم وزنمون خیلی کم بود همه گفتن این مریضه! بیچاره! 

 ۲ افتادیم تو سن رشد استخون ترکوندیم همه گفتن ای وای نگفتیم مریضه!  

۳.درسمون خوب بود همه گفتن دیگه این جوریم خوب نیست!  

۴. با وجود معدل و شاگرد اولی رفتیم انسانی خوندیم همه گفتن وا! چرا انسانی؟ انسانی که مال تنبلاست!  

۵رتبه سه رقمی کنکور آوردیم گفتیم میخوایم بریم روانشناسی بخونیم همه گفتن مگه میشه آدم با این رتبه بره روانشناسی بخونه؟ چرا حقوق نخونه؟!  

۶.بزک دوزک کردیم رفتیم بیرون همه گفتن این رفت درس بخونه یا ازین اداها در بیاره!

۸.عاشق شدیم تو دانشگاه زدیم به تیپ و تاپ هم چسبیدیم بازم به درس !!گفتن درس میخوای چی کار دیگه!!

۹.گرفتن شوهرمون دادن ما هم گفتیم چشم!  

۱۰. شوهر کردیم همه گفتن آخی چه زود! تو خیلی سری ازش!! میموندی بهتر گیرت میومد!

۱۱.  رفتیم سرکار همه گفتن این چه کاریه که تو داری! کار باید استخدامی باشه!  بشین دوباره بخون!!!

۱۲.گفتیم دیگه نمیخوایم بریم سر کار همه گفتن نکنه میخوای مثل زن پخمه ها بشینی کنج خونه ؟؟!!خرجت رو اون بده؟ خسته شدی خوب حق داری!   

۱۳.وای چه پسری چه شانسی آوردی شوهر کردیااا؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خوب شد قبول کردی! 

۱۴. دیدند وسط جمع می خندیم قهقهه همه گفتن چه سر خوش هااا واسش شده  

۱۵. با یه ترانه خاص دو قطره اشک ریختیم همه گفتن نه بابا افسردگی داره 

۱۶ .با دوتا دوست قدیمی رفتیم سینما همه گفتن وا مگه آدم توی این شرایط هنوز همش با دوستاش میگرده!! 

۱۷.زندگیمون رو برداشتیم آوردیم این گوشه دنج منج نوشتیم که ا زهیاهوی دنیا دورباشیم  این جا هم واسه ما شد یه زندگی و فکرکردن به دوستای اینجا هم شد یه دغدغه .. مریضی ها و غم هاشون شد مریضی ها و غم هام. شادی هاشون شد شادی هام!! 

۱۸.میخایم بریم تویه دنیای دیگه با همون شوهره که الان کلی عشقم شده!! بعد ازاون همه حرفی که برای عقد طولانی پشت سرمون بود!اما نمی دونم چرا از همین الان دلم برا همه حرف حرفک ها تنگ شد!!  

۱۹. بی تو بودن غم و اندوه و ملال است وسکوت /  یادتو داروی غم هاست اگر بگذارند 

۲۰.نمیخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام برم  دلم نمیخادددددددددددددددد 

ــــــــــــــــــــــــــــ 

به مناسبت روز ارتش ... 

از طرف من و آجی ارشدووو و ته تغار تقدیم به عمو قاصدک عزیز :  

مبارککککککککککککککککککککک

نظرات 46 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز
اولم آیا؟؟!!!
البته بی تبانی هااا.اگه اولم زود تاییدش کن تا تکلیفمو بدونم

سلام عمو قاصی جونمممممممممممم
شما همیشه واسه مااولیدددددددددددد

قاصدک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

خب.حالا که هنوز تکلیف مقام اولی معلوم نشده.برم ادامه کامنتمو بدم.فوقش اول نباشم دیگه دومی روشاخشه
اما اینم بذارم برا تثبیت مقام اولیم!

http://s1.picofile.com/file/6488094564/avall.gif

چه خوشگلهههههههههههههههههه ..

خودم تثبیتش کردم رفت تو بایگانی..

قاصدک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

اما بعد:
سمانه خانوم..دنیا همینه..خیلی وقتها آدم فکر میکنه انگار تموم مردم کار و زندگیشونو ول کردن نشستن بـِر و بـِر دارن تو رو نگاه میکنن تا ببینن در چه برهه ای از زمان چه تصمیمی میگیری تا فی الفور ازت انتقاد کنن!
اما غافل ازاینکه خودشونم زیر نظر بقیه هستن
پس هرکاری که میبینی خوبه انجام بده و وقتت را صرف این حرفهای بعضاً خاله زنکی نکن!.گرچه عنوان آپت برخلاف اینه: آقا من دلک حرف حرفک میخواد!!!
راستی.یه غلط املایی هم داشتی هااا
خب دخترووویی که ما میشناسیم همیشه دلش *میخاسته* نه میخواسته!!!
برا همینم منکه میگم این آپ از دختروو نیست و سفارشیه!.وگرنه مینوشت:من دلم حرف حرفک *میخاد*

یعنی واسه همه همینجورین...
البته منم کمی دچار خودشیفتگیم هاااا
اصلاح شددددددددددددددددددددد!!
خب گفتم اگه بنویسم میخام جدی گرفته نمیشم

قاصدک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

اما این آپت بدجوری پس زمینه و خمیرمایه ش! بوی خداحافظی میده هاااا
خب هرجا بری به نت که دسترسی داری
یادش بخیر.یه دوست مجازی داشتم و دارم! که یه شب برام نوشت شاید بزودی برم خارج ازکشور برا اقامت
اون شب من بدجور حالم گرفته شد و بهش گفتم خب تکلیف ما چی میشه؟؟!!
گفت خب چه فرقی داره کجا باشم؟!.تواین دنیای مجازی اصلا بُعد مسافت چیز بیخودیه
چه شیراز و چه کازرون.هرکجا باشم" آسمان مال من استهم آسمون بالا سری و هم این آسمون خودمون که باهاش میزنیم تو برجک بلاگفایی ها

عمویی کلا این روزا همش حس خدافظی دارم.. انگاری دارم از دست میرم
اون کیهههههههههههههههههههههههههههه!!!!؟؟؟
اتحادیهههههههههههههههههههههههههههههههه
بیاین که رومون سفید شد.. عمو قاصی یه دوستی داره ما ازش بیخبریم..
آبجی ارشدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
هلپ هلپپپ هلپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
خب هنوز کامپیوتر نگرفتم واسه خونه مون تا بخام راش بندازم یه خورده طول میکشه..
البته کافی نت زنده باشه و خونه پدری
واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بسیار بسیار بی غرض به بلوگفایی ها عرض میکنم..
شما چه جوری با این امکانات پس مونده آپ میکنید ایششششش
خدا به دادتون برسه

قاصدک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

در آخر اما یه دعوا هم باهات بکنم قبل از اینکه برات آرزوی سعادت و خوشبختی در زندگی جدیدت داشته باشم
آخه یعنی چی رفتی شهر را بهم ریختی که قاصدک مریض شده؟!!
امروز چندین کامنت داشتم خصوصی و علنی که: چت شده؟؟چرا سمانه تووب خانوم معلم گفته مریضی؟!.توکه همیشه سینوزیت را داری دیگه این لوس بازیهات برا چی بوده؟!
خب مگه نمیدونی من هرچندوقت یه بار دورتسلسل دارم برا غیبت کردن در مجازستان؟!فقط یه چندوقته که نه نتم قطع میشه و قبض تلفن مونم به موقع پرداخت کردم اونم قطع نشده!!.ویندوزمم این بار برخلاف بارهای قبلی خیلی وقته که خوبه و دلیلی نمیشه برا نیومدنم!
پس تنها گزینه می مونه ؛حس نت نداشتن و سینوزیت اینم که همه میدونن.پس جو را متشنج نکن چون هیشکی با نبودنم ککش هم نمیگزه

خب شیپورچیمممممممممممممممممممممممم
نمیخام داشتم غم باد میکردم...
خودمو نجات دادم.. دفعه دیگه خاستید یه راز بگید در خدمتیممممممممممممممممممم[
نه خیرممممممممممممممممممممممممممممممم

همه سراغتونو از من میگرفتن..
دلمون داشت میترکید..
ل ب

قاصدک یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

چون این اپت احتمالا اخرین آپی باشه که مجردی مینویسی! برا همین زیاد برات وقع نهادم هاااا
انشاالله که در زندگی جدیدت هم مثل همیشه شاهد دختروویی شاد و سرحال باشیم.البته گرچه دیگه دختروو محسوب نمیشی و خانوم میشی اما همیشه برا ما دختروووی شیطون و مهربونی.
اینم برای گزینه شماره ۱۸ همین آپت(البته تقدیم به خودت و آقاامیر):

عشق آرامش دلهاست اگر بگذارند
زندگی باتوچه زیباست اگر بگذارند

ای نگاه تو پرستوی پیام آور عشق
چشم ِ تو چشمهء دریاست اگر بگذارند

در هراس شب و تنهایی و بیهودگی ام
باتو بودن شب یلداست اگر بگذارند

در عطش ماند ک.یر دلم و میدانم
عشق من" عشق تو دریاست اگر بگذارند

بلبل ازشوق گل این نغمهء مستانه سرود
عاشقی جلوه ء صحراست اگربگذارند

بی تو بودن غم و اندوه و ملال است وسکوت
یاد ِ تو داروی غم هاست اگر بگذارند

همیشه زنده باشی و سلامت و عاشق
شب و روزت خوش.تابعد یاعلی مدد

حالا شایدم اپ شد
ولی آخ جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
حداقلش این بود که عمو قاصیم به نوشته هام وقع نهاد
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننن
شعرتونم خیلی خوشگل بود و البته اشنا....
هنوز رازش مونده هااااااااااااااااااا واسه کادو عروسیم میشه راز اینو بگید.. خب قول میدم نندازمش تو شیپورم
ممنون عمویی جونم...
خیلی خیلی دوستتون دارم

پرستو دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ


سلام خانم گل

اون قدر قشنگ نوشتی که ییهودلم گرفت!

کجا نمی خوای بری ؟؟؟

پاشو خانم گل!
پاشو جمع کن برو سر خونه زندگیت!
چه قدر می خوای خونه ی بابا جانت بمونی و مامان جانت بپزه و تو نوش جان کنی ؟؟
پاشو
پاشو
تنبلی بسه!
دههههههههه

سلام پرستوجون
ممنون چشما ت قشنگ میبینه
یه دیار دیگه
دیگه جمع کردم .. پرستوجون.. لباسامم فقط ضروری هاش مونده
قدرشو ندونستمممممممممممممممممممممممممممم
من نمیخام برم اصلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ایشششش خب خود بلامی سرت واسه خودت نشسته پیش مامیت..

فاطمه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام من از اخر شروع میکنم!

جالا یکی میخواد بردتت ناز میکنی!برو دیگه یه عمریه تو عروسیت موندیم بسه دیگه اجی

آجی قربونت برم .. خب لوس بازی و اینا

فاطمه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

تا حالا حرف شنیدیم ولی حرفک نشنیدم بر واژ ه ی مخفف حرفه؟؟!!(ادبیاتو پاس بدار دختروووو)

1الان مثلا چاقی؟

2-الکی بهت انگ دادن!

3-کی میگه درسخون بودی؟واسه یه لیسانس عده ای رو جون بسر کردی مثل عروسیت!

4-هر کی گفته بیخودی گفته!ادبیات ماه ادمای ادیب وبا کلاسه!

5-ولی راست گفتن چرا نرفتی حقوق بخونی؟الانه وکیل میشدی ها؟

6-منکه اونموقع ندیدمت که بزک کردی یا نه!اگه کردی بازم راست گفتن

7-عاشقی ربطی به درس خوندن نداره!کار خوبی کردی وگرنه الانه ترشیده میشدی!

8و9-یعنی خودت شوهر نخواستی ناقلا؟!
10-از کجا برعکسش نیست!

11-نه همینوو ادامه بده واست میشه یه سابقه ی کاری!

12-نه واسه سرگرمی خوبه حداقل دستت تو جیب خودته!

13-

14-

15-

16-امان از بی فرهنگی!

17-مگه بده اجی؟!دلمون به شماها خوشه!

18-نه اینجا دیگه باید بری زندگی همینه اجی نباید به حرف مردم گوش بدی تا بوده همین حرف وحدیثا هست!مهم اینه یکی در کنارته که دوست داره!

19-باید بری میفهمی>مجبوری

20-خدا بگم چکارت کنه که اینهمه عدد و رقمو مجبور کردی بخونیمخوشت اومد از وقع نهادنم؟

21- و در اخر خودم میگم که خیلی دوست داریم تک تک این دوستان بهت عشق میورزند وارزو دارن که خوشبخت بشی!

آجی لهجه دختروووییییی حرفکیم داره
۱. این قسمتش یادم رفت.. دوباره لاغر شدیم.. بعد همونکه بهمون گفتن چاق شدیاااااا..
آجی شیش کیلو لاغر شدم دوباره
۲.
۳واللهههههههههههههههههههه همینو بگوووووووووووووووووو
۴.آره آجی بیخود گفتنننننننننننننننننننننننننننننننننن
۵.اوغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
۶.آجیییییییییییییییییییییییییی
۷.خب تو دانشگاه عاشق شده بودم
۸.خب شوهرمون دادن.. ما هم بدمون نیومد
۱۰ حالا بر عکس شده دقیقاااااااااااااااااا
۱۱.آجی دیگه مجبورم ولش کنم
۱۲.آی گفتیییییییییییییییییی دست تو جیب خودت بودن خیلی با حاللللل
۱۳
۱۴
۱۵
۱۶آره والله
۱۷.نه آجی طلا من که نگفتم بد.. گفتم فکراومد رو فکرام
وگرنه من که دوستام عزیز تر از جونمن
۱۸ باید دیگه آجی
۱۹.میدونم .. کوفتت بشه
۲۰خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۲۱.منم به دوستای خیلی خیلی عزیزم عشق میورزممممممممممم
آبجی طلام ایشالله تو هم خوشبخت بشییییییی

باران دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

بر میگردم

منتظرم

مریم دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام
کاش قانون کبر سن تو کامنت گذاشتن رعایت می شد !
بزرگی گفتن ... کوچیکی گفتن !
دههههههههههههههههههههههههه

سلام خانوم معلمییییییییی

مریم دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

چه پست شماره دار قشنگی
سمانه جدا فکر می کنی این حرف حرفک ها تموم می شه ؟!!!
زهی خیال باطل !
21 - وقتی ازدواج کنی هر کسی ببیندت می پرسه : باردار نیستی ؟
22- وقتی بچه ی اولت رو به دنیا بیاری راجع به جنسیتش کلی حرف و حدیث هست پسر باشه می گن : دختر دلسوزه ! دختر باشه می گن : پسر پسر قند عسل !
23 - اگه بخوای همین یک بچه رو داشته باشی بیچاره ت می کنند هر کی می رسه می گه : بچه تون تنهاست بچه خواهر و برادر می خواد ... یک نمونه ش همین آقا سهیل خودمون، اینقدر بهشون گفتیم که طفلی تسلیم شدند !
24 - اگه بچه ی دوم هم دختر باشه اینقدر طعنه می زنند که مجبور می شی به خاطر پسر دارشدن بچه ی سوم رو هم بیاری ! و اگه هر دو پسر باشند شونصد بار می گن : وقتی بمیری کسی نیست مجلس عزات رو گرم کن ! عروس هیچوقت دختر نمی شه ! یک دختر بیار
25 - اگه تو این مدت خونه نخریده باشی بیچاره ت می کنند هر وسیله ای که بخری می گن آدم بی خونه مبل و تخت و تلویزیون آنچنانی می خواد چه کار ؟ خونه از نون شب واجب تره !
26 - وقتی خونه خریدی بند می کنند به ماشین !
27 - و بعد وسوسه ت می کنند که خونه و ماشین رو تبدیل به احسن کنی
28 - تو این مرحله بچه هات بزرگ شدند و هر کی بهت می رسه می گه : ای تنبل واسه پسرت زن نگرفتی ... دخترت رو شوهر ندادی ؟
واااااااااااااای سمانه من الان تو این مرحله ام !

ممنون خانوم معلمییییییییییییییییییییییییییی چشماتون قشنگ میبینههههههههههههههههههههههههه
نه خب میدونم تمومی نداره...
۲۱.از همین الان میگن خواهر شوهرم میگه دیگه ما زود میخایم عمه بشیم
۲۲پسرپسر قند عسل
۲۳.طفلی اقا سهیل گرفتار حرف حرفونکی شده
۲۴.
۲۵.اینو همه دارن میگنننننننننننننننننننننننننننننننن
۲۶.
۲۷.
۲۸.آخیییییییییییی نازی
۲۹ خانوم معلمی انگاری زندگی ما رو حرف حرفکا می چرخه

قاصدک دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

فقط اومدم برا تشکر و البته یه نکته اعتراضی!
آخه این چه قالبیه که گذاشتی؟؟!!!!
تا بازش میکنم زود یه صفحه کوچولو میاد روش که ایمیل بده!!.انگار برا وقع هادن تنها کامنت کفایت نمیکنه
بعد:
ممنون از اصلاحیه
حالا شد دلنوشته ای از دختروووو
گرچه.الانه که خانوم معلم بیادبگه همش تقصیر قاصدکه که سمانه غلط املایی داره .یه بارم که درست نوشت نذاشت
چرا زود میری سراغ اتحادیه؟؟؟؟!!!!!
تازشم.اتحادیه تون خیلی وقته که فقط ازش اسمی به جا مونده و اعضاش هرکدوم سرگرم خودشونند و فقط از رانت های اتحادیه استفاده میکنن برا امیال شخصی
نخیرممممممممم.من دیگه عمراً‌خبری را بهت بدم!! چون دیشب تادیروقت داشتم یه عالمه کامنت میدادم که چیزیم نیست والله!
خوش باشی و سلامت.تابعد.یاعلی مدد

سلام عمو قاصی جون
خب ایمیل بدین بهشششششششش مگه چیه؟؟؟؟ اصلا گذاشتم که همه حسابی وقع بنهند..
ایشششششششششش خب شما گفتین از قابل قبلی خوشتون نیومد منم عوضش کردم این یکی دیگه عروس دلم نمیاد خب
آره اعضای اتحادیه فقط الکی حقوق مفت میگیرند.. اصلا باید عوضشون کنم.. شده سنا فقط هی قلیون میخان ازم ..
من خبر میخاممممممممممممممممممممممممممممم
خب آره دیگه عمو قاصی که این باشه.. دختراش چی میشن
خانوم معلمی ببین عمو قاصی نذاشتهاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همچنین شما..
حالا عمو هوووووووو هیچیتون نی ÷س چرا منو نگران کردین..این همه غصه خوردم.. خودم پوست و استخون شدم.. دیگه شما زحمت نکش..

باران دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام سمانه جان
وقتی ادم به دنیا میاد حرف حرفک های مردم هم باهامون دنیا میان فرقی نمیکنه که دختر باشیم یا پسر ازهمون اولش شروع میشه چرا دختر شد نه پسر با برعکسو الی اخر...

حسی که داری قابل درکه بعدشم مگه دست خودته ؟ آش کشکه خالست بخوای نخوای باید نوش جان کنی
به زندگی جدید هم خیلی زود عادت میکنی دوستان همیشه در کنارت هستن با بهترین ارزوها برای تو و همسرت

خوشبختیت ارزوست

سلام بارونی جون
همین که اومدی خوشحالم کردییییییییییییییییییییییی
آره والله شما اول ترشو گفتین یعنی این شد 1-
نمیخاممممممممممممممممممممممممممممممم
نفهمیدم کی آش رو خوردم
خداکنه...
دوستام تا همیشه همیشه خیلی خیلی برام عزیز هستن..
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

sima سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

سلام عزیزم
می بینم که تو هم داری عروس میشی
بیا برام خصوصی بگو
می خوام از جزئیات بدونم خوب
زود باش منتظرم

سلام سیماجون
اگه خدا بخاد
چشم اولین فرصت...اون یکیم چشم..

فاطمه سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام اجی خوبی؟

این چه اهنگیه گذاشتی؟دلمون پوکید؟

واسه ما فرقی نداره اجی هر جا باشی!

آجی

مریم سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام
قاصدک عزیز ، دخترووووووووووووووووو اصلاح شده ! با اینکه شما سعی می کنید از راه به درش کنید اما ... مورد بیستمی رو نگاه کنید نوشته نمیخوام برم !
آقربون دختروووووووووووووووووووووووووو

سلام خانوم معلمی
اصلاحش میکنم خانوم معلمیییییییییییییییییییییییییییییی
ایششششششششششششششششششششششش
ارادتمندیم اما اون درست خوادهد شددددددددددددددددد

فاطمه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

اجی چرا جنبه ی باختو نداری دختروووووووویه بار من اول شدم اینهمه سر وصدا نداشت کههههههههه

اینهمه اول شدی منن چیزی گفتم؟نگفتمم که فقط واست نقشه کشیدم

شنیدم سیبستمتو با خودت میبری خونه ی شوهر معتاد؟اونجا هم دست از سرمونن برنمیداری اخههههههه

ایشششششششششششششششششششششش
آجی بردنم تو مدرسه شطرنج که به بچه ها تحمل شکست رو یاد بدم
خودم زا همه بدترم...
اینهمه واسم طرح پاتک ریزون داشتی..
آره پس چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عمرا عموقاصی رو بدم برا خودتو.ن

نسیم وصل یار پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ق.ظ http://ziresayeyekhoda.blogfa.com/

سلام عزیزدلم خوبی؟
دلم برات خیلی تنگیده بود با کلی ذوق و شوق اومدم خونتون اما یه کم که خوندم کلی دلم گرفت...
آخه مهربونم چرا این قدر غمگین نوشتی؟
سمانه جونم بزار هرکسی هرچی می خواد بگه خودت که بهتر می دونی بعضی ها چون نمی تونن جای تو باشن به خاطر همین از حسودیشون سنگ جلو پات میندازن..
نازم خودتو به خاطر حرفای مردم ناراحت نکن..
.
.
.
خیلی دوست دارم...
فقط نرو..

سلام عزیزم..
ممنون تو لطف داری خانوم گل..
خب یوهو زدم سیم آخر...
آخه دلم براتون تنگ میشه خیلی
بلهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
چشمممممممممممممممممممممممم خودتم نازم
فعلا که هستم عزیزم

مسیر عشق جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
مطلب خیلی عالی بود
کاش عاشقانه عشق را بفهمیم وبه خاطر او زندگی کنیم
حرف مردم همیشه هست
پس باید به اون هدف مقدس ماند

سلام اقای جمالی عزیز..
ممنون.....
بله کاش....
میگن در دروازه رو میشه بست اما دهن مردمو...
باید به اون هدف مقدس موند

مریم دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام دخترووووووووووووووووووووووووووو
خبر تازه و دست اول چی داری ؟
می گم عجب بد وقتی این فامیلهات قطع شدند ها !!!
مگه حالا حالا حقوق می دن ؟

باران دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام سمانه جان
حال و احوالت؟
انشالله که خوب و خوش و سرحال باشی

منم روز ارتش رو به دوست بزرگوارمون جناب قاصدک تبریک میگم ...

شادیتان ارزوست

alnilam سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام!
از همینه که میگن کلا نباید به حرفای مردم توجه کنی و یه گوشت در و اون یکی دروازه باشه عزیزم
خوب برو دیگههههههههههه ئههههههههه نترس بابا فوقش دوسهروز میری پیدات نی فردای پاتختی که عشقت رفت سرکار برمیگردی بیخ ریش خودمون!
بابت لطفت بابت روز ارتش خیلی ممنونم! همه میدونن که این گل کاریا فقط از دختروووووووی مهربون بر میاد پس شرمنده کردی
ایی چقدر عشق در کردم از خودم@
تابعد...

مریم چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام دخترووووووووووووووووی عزیز
کاش امروز هم می رفتی کافی نت

پرستو پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

[::][:S029

فاطمه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام ابجی شیپورچی خودم مچطوریاایی معتاد؟

شمام بی نت گشته اید ایا؟؟؟موروثی شده گمون کنم!

تا فعلا نیستین مام دلی از عزا دربیاریم

منم به نوبه ی خودم به بابایی تبریک میگم این روزهای افتخار امیز!وابجی دستت درد نکنه که از طرف مام تبریک گفتی دمت گرم!ایوللللللللل

باران پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

تعطیلات اخر هفته خوش بگذره

فاطمه شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

باران دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
مبارک باشه وصل نتت
گرچه چه وصل باشی چه نه محبتت شامل حالمون هست
همواره شاد باشی و مهربون

فاطمه چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

خدایا تقدیر دوستانم را زیبا بنویس

تا من جز لبخند از انها چیز دیگری نبینم

مریم چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام
خوبی دخترووووووووووووی عزیز
کجا پر کشیدی و رفتی ؟ دلمون برات خیییییییییییییییییلی تنگیده .
ببم جان خطی ... خبری !

علی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://sayebouni.blogfa.com

سمانه خانوم سلام .
حالتون چطوره ؟
چه خبرای خوب؟
ببخشید یه مدت دیر بهتون سر میزدم ...

پرستو جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام
پس کی میا ییییییییییییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟

پرستو جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ


[:S023


فاطمه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام اجی خوبی؟

یعنی این پستت تا اخر عروسیت همینه؟!نوه خوام باید قبل از عروسیت یه اپ کوچولو بذاری

باران یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

سمانهههههههههههههههههه کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاتتتتتتتتتتتت خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خالیه؟

فاطمه چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

سلااااااااااااام اجی خ.بی؟در چه حالی؟تموم شد دکارات؟اگه تمومه یه اپ بذار بینم..ما اپ میخوایم یالا

سلام ‌اجیییییییییییییییییییییییی
تازه شروع شده به خدا...
ولی آپ چشمممممممممممممممممممم
این نتم با هام لج کنه من از دوستام دست نمیکشم..
ببین جایزه واسه خودم گذاشتم.. که بیام به کارام برسم.. آخرشم دوستای عزیزم...

نسیم وصل یار پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ق.ظ http://ziresayeyekhoda.blogfa.com/

سلام سمانه جونی مهربون
خوبی عزیزم..؟
نیستی؟
دیگه به خونمون نمی آی؟
دلم کلی برات بتنگید..
خیلی دوست دارم...
برام دعا کن..
بوس
بوس

مریم جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام
تقدیم به دخترووووووووووووووی عزیز :

من دلم می خواهد
خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوستهایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هر کسی می خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه کند
شرط وارد گشتن
شست و شوی دلهاست
شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست . . .
بر درش برگ گلی می کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار
خانۀ ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
خانۀ دوست کجاست

ببم جان دلمون برات یک ذقّله شده
اینقدر : (.)

فاطمه جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود ،

خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ،

ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه ،

گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود .

تسلیت میگم اجی

علی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ http://sayebouni.blogfa.com

سمانه جان سلام ...
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کجایی پس نگرانت شدیم .

sima دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

معلوم کجایی خانمی!!!!

علی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://sayebouni.blogfa.com

سلام سمانه جان .
چقدر خوشحالم از شنیدن این خبر.
برات آرزوی خوشبختی میکنم .
ایشاله همیشه زندگیت پر از آرامش توام با خوشی باشه ....



مراقب همه خوبیهاتون هم باشید .

باران سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

فاطمه چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام اجی جونم خوبی؟

اه چند روز دیگه مونده به عروسیت؟مبارک باشه گلی خودم

حیف نیستم تو عروسیت.گرنه واست کردی میرفتم

alnilam چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

slm khobi? bbakhsh knisam. hala koja?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد