و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

حالیا بخت ما را خوش گردان !! که نرم نرمک رسید بهار!!

خوب به سلامتی و دلخوشی رسیدیم به آخرین پستم در سال ۸۹  

 

      

 اینم عیدی عمو قاصدک خیلی عزیزم

 

 قد کشیده شدم به دنیایی که برایش عروسکی بودم 


بازی خاله بازی اش جدی! من ولی غرق کودکی بودم 

دختر خوب و ساکتی بودم دختر خوب سفره چینی که... 


سین هفتش همیشه غایب بودکه به جایش "مرا" بچینی که... 


سال نو اتفاق می افتد تو مرا ذره ذره می بلعی 


دست هایی همیشه درکارندپشت این اتفاق نامرئی ...

 

خداکنه مثل این آدمک زرد همه همین قدر خوشحال باشند در سال آینده ...دوستان  

خیلی عزیزم سال پر از خوشحالی و شادی و سلامتی و همه اش خوبی و دوباره  

سلامتی براتون آرزو می کنم  این هم آخرین پست سال ۸۹ در وبلاگ من ...   

  
نظرات 21 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

سالی که گذشت.باتموم خوبی ها و بدیهاش؛شیرینیها و تلخیها؛بالاخره گذشت!
سال ۸۹ بری دیگه برنگردیایشاللههههههه
سمانه خانوم.سالی که گذشت برا شما هم مملوبود از خبرها و اوضاع خوب و بدکه البته بدترینش را دیگه فکرکنم فقط خواجه حافظ شیرازی ندونه که پات شکستالبته حافظ هم که همشهری تونه پس اونم حتما خبردار شده ازبس آخ و اوخ کردی
اما به تلخیها فکر نکنیم بهترتره فقط آرزو میکنم که سال ۹۰ برات بهترتر از ۸۹ باشه.
یعنی هرچی تو۸۹اتفاق افتاد برات توسال۹۰ بیشتر اتفاق بیفته
نههههههههههههههههههههههههههههههههه
اینم نشدکه.!!.خب منظورم شکستگی پات نبود که سال آینده بیشتر اتفاق بیفته برات که
اصلا خودت بهتر میدونی چی میخوام بگم
الانم کلی بقول خانوم معلم؛کارررررررررررررررررررر دارم
پس به همین کامنت بسنده میکنم و بعدا باز میام.
پیشاپیش سال نو را به خودت و خانواده گرامی تبریک میگم.
سرسفره هفت سین و موقع تحویل سال نو دعامون کنی هااا
راستی.عید اگه فرزند ارشد اومد شیراز ازطرف منم بهش تبریک بگو
شب و روزت خوش.تابعد یاعلی مدد

پرستو یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام خانم گل

الهی که خوشبخت دو عالم باشی .
انشالله که به هر آن چه که به صلاحته برسی .
و انشالله که سالی سرشار از خوشی و شادی و سلامتی و عشق و سروری و مهربانی در پیش رو داشته باشی .

می بوسمت بسیار زیاد

به سودابه ی عزیزم هم سلام منو برسون و بگو که خیلی خیلی خیلی چشم به راهشیم .
بگو که ازش عیدی می خوایم .
برگشتنش
که بزرگ ترین عیدیه منه .

نسیم وصل یار یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://ziresayeyekhoda.blogfa.com/

سلام سمانه مهربون..
خوبی عزیزم..؟
خوش اومده بودی به خونم ببخشید که خونه نبودم..
ممنون از کامنتی که گذاشته بودی خیلی قشنگ بود..
عزیزم منم سال نورو تبریک می گم از خدا می خوام به تمام آرزوهات برسی..و خوشبخت شی..عروس خانومی
در امان خدا..
اللهم عجل لولیک الفرج

سجاد یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://rooz-neveshteha.blogfa.com

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند
نوروزتان همراه با شکفتن بهار آرزوهایتان مبارک

مسیر عشق یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
عید برشما مبارک

[1]• شیخ صدوق نقل مى کند: «وأتی علی علیه السلام بهدیة النیروز ، فقال علیه السلام : ما هذا؟»
خدمت حضرت امیر (ع) هدیه اى آوردند، حضرت فرمود این چه هدیه این است؟ پاسخ دادند: «یا أمیر المؤمنین الیوم النیروز» این هدیه روز نوروز است، حضرت هدیه را پذیرفت و فرمود «اصنعوا لنا کل یوم نیروزا». شما هر روز را براى ما نوروز قرار دهید. (هر روزتان نوروز باد). من لا یحضره الفقیه، ج 3، ص 300، ح 4073 .

• شیخ طوسى در مصباح از امام صادق (ع) نقل کرده که حضرت به معلى بن خنیس فرمودند: «إذا کان یوم النیروز فاغتسل والبس أنظف ثیابک ، وتطیب بأطیب طیبک ، وتکون ذلک الیوم صائما
روز نوروز غسل کن و پاکیزه ترین لباست را بپوش و خود را خوشبو نما و این روز را روزه بگیر و بعد از نماز ظهر و عصر چهار رکعت نماز (با آداب خاصى) بجاى آور و دعا کن «یغفر لک ذنوب خمسین سنة». خداوند گناه پنجاه سال تو را مى آمرزد.
وسائل الشیعة (آل البیت)، ج 8، ص 172 - 173، ح 10338، مصباح المتهجد : 790.

• ابن فهد حلى در مهذب نقل کرده که امام صادق (ع) به معلى بن خنیس فرمود: «إن یوم النیروز هو الیوم الذی أخذ فیه النبی ( صلى الله علیه وآله ) لأمیر المؤمنین ( علیه السلام ) العهود بغدیر خم فأقروا له بالولایة ، فطوبى لمن ثبت علیها ، والویل لمن نکثها»
روز نوروز همان روزى است که پیامبر اکرم صلّى اللّه علیه وآله در غدیر خم، از مردم نسبت به امیر مؤمنان (ع) عهد و پیمان گرفت. و در این روز با ولایت على (ع) تجدید پیمان نمایید، خوشا به حال کسى که در ولایت على (ع) ثابت قدم بماند و واى به حال کسى که پیمان شکنى کند.
.
المهذب : 194، وسائل الشیعة (آل البیت)، ج 8، ص 173 ، ح 10339، والبحار 59 : 119.

نظام دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://sokut66.blogfa.com

سلام ابجی جونم مرسی .

سال نوی شما و خونواده محترمتون مبارک باشه . سالی رو

براتون ارزو میکنم که همینطور که با شادی شروع میشه با

شادی هم به نوروز و شادی دیگه ختم بشه .

مریم دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ


در لحظه ی تحویل و دگر گشتن سال
با سبزه و تنگ ماهی و آب زلال
بر بوی گلی که بشکفد از تو مرا
مانند نسیم ، می پرم ، بی پر و بال

سلام سمانه عزیزم
پیشاپیش سال نو رو به تو و خانواده ی عزیزت تبریک می گم امیدوارم سالی سرشار از خیر و برکت و امید و مهر و سلامتی و موفقیت پیش رو داشته باشی .
ممنون که این چند روز لطف کردی و مرتبا به من سر زدی با وچود اینکه می دونستی من خیییییییییییییییییییییییییییلی کاررررررررررررررررررررررر دارم و فرصت چبران محبتهات رو ندارم .
هر وقت خسته می شدم به عشق دیدن کامنتهای شما دوستان عزیزم به وبم سر می زدم و از دیدن کامنتهای پرمهرتون کلی شاد می شدم .
امیدوارم هر جا می ری خیلی خیلی بهت خوش بگدره خدا پشت و پناهت باشه زود زود برگرد که سخت چشم انتظارت هستیم .
راستی من یک سین کم دارم ! کجایییییییییییییییییییییییی ؟!

پرستو دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام خانم گل
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.
نوروز 1390 مبارک باد.

نسیم وصل یار جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://ziresayeyekhoda.blogfa.com/

شیشه ی عطر بهار ،لب دیـوار شکســــــــت،همه جــــا پرشد از بــــــوی خـــــــــدا،همه جا آیت اوست....
بهارتان مبارک

مریم جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام دختروووووووووووووووی عزیز
مجددا و سجددا عیدت مبارک
کجایییییییییییییییییییییییییییی ؟ رفتی سفر قندهار ؟ دلمون برات یک ذره شده

علی تنها یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://aliahvazi89.blogfa.com

سلام بلگ خوبی داری ممنون میشم اگه به من سر بزنید من شمارو به اسم سمانه لینک کردم اگه دوست داشتی منو به اسم علی اهوازی لینک کن

علی دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://sayebouni.blogfa.com

سمانه خانوم عزیز سلام
حالتون چطوره؟
سال نو هم مبارک
بابت تاخیرم واقعا عذر میخوام
تو مسافرت بودم
چه خبرای خوب؟

قاصدک سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

رسیدن بخیر سفر خوش گذشت؟؟

انشاالله که روزهای باقیمانده تعطیلات نوروزی هم بهت بیشترخوش بگذره

زنده باشی و سلامت.تابعد یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ

سلاااااام ابجی خوبم سال نوتم مباررررک!هر چند دیره مگه نه؟

ولی منکه تلفنی بهت تبریک گفتم علارغم اینکه همو ندیدیم بخدا خیلی ناراحتم

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

سلاااااااااااااااام ابجی گلم خوبی؟

سال نوتم مبارررررررک دعا میکنم دیگه از شرت راحت بشیم وبری خونه ی بخت هر چه زودتر الهی امین!این دعای سال نوی من واسه ی شماس

فاطمه چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

الانه میدونم بوشهری من تا نزدیکیای بوشهر اومدم ولی زودی برگشتیم!همراه زیاد این دردسرا رو هم داره که هر کی یه سازی بزنه!

و خیلی ناراحتم که قسمت نشد همو ببینیم بخدا نشد هر کاری که کردم!اینو میذارم بحساب قسمت شاید گذر شما به شهر ما افتاد

فاطمه چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ

معتاد نت اونجا هم نت مجانی گیرت اومده؟شما ترک بشو نیستین من میشناسمت!هر جا بری دلت پیش ماهاس حتی اگه بری کازرون!راستی کازرون اومدم ولی خیلی دیر شده بود بعدا تو سفرنامم بهش اشاره میکنم!

باران چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://baharestane90.blogfa.com/

سلام شیرین عسل
سال نو مبارک
ممنون از مهر و محبت هات
روزای شادی در پیش داشته باشی

نظام جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://sokut66.blogfa.com

سلام ابجی جونم خوبی امیدوارم مسافرت خوش گذشته باشه

نسیم وصل یار شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://ziresayeyekhoda.blogfa.com/


-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

سلام سمانه جونم
خوبی؟
دلم برات خیلی تنگیده عزیزم

راستی آپم خواستی بیا

سامان پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.saman1574.blogfa.com

سلام

به نظر من وبلاگ لذت بخشو جالبیه

برای تبادل لینگ موافقین

با چه اسمی لینگتون کنم

راستی منو به نام الاچیق عاشقان لینگ کن[گل][گل]

منتظر نظر گرمتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد