و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

ای آفتـــاب آهســــته نِــه پا در حــــریم یــار من !!!

پاسبان حرم دل شده ام، شب همه شب
تا در این پرده جز اندیشه او نگذارد
دیده بخت به افسانه او شد در خواب
کو نسیمی که کند بیدارم ...
 
 

یارم به یک لا پیرهن خوابیده زیر نسترن

ترسم کــــه بوی نسترن مست است هشیارش کند

پـــــروانه امشب پر مزن انــدر حــــریم یار من

تـــرسم صــدای شهــپرت قدری دل آزارش کند

پیـــــراهنی ازبرگ گــل بــــهر نگــــارم دوختم

بس که لطیف است آن بدن ترسم که آزارش کند

ای آفتـــاب آهســــته نِــه پا در حــــریم یــار من

ترســـم صدای پای تو خواب است   بیدارش کند 

لینک دانلود  

 

 

پی نوشت:  

تو نوشتی از چپ
من نوشتم از راست
وسط خط  رسیدیم به هم
...................................
ما با هم بودیم.
با هم شروع کردیم.
تا الانشم با همه سختیها خوب اومدیم.
امیرجان ما قراره بریم زیر یه سقف.
ما دوتا
من و تو.  

هم خیلی خیلی خوشحالم.. 

هم پر از استرس .. خداکنه بتونم برات همسر خوبی باشم  وبتونم این همه خوبیهات رو جبران کنم ..  

میدونی چقدر دوست دارم. میدونی تنها کسی که تو هر شرایطی تحملم میکنه تویی.  

همیشه آرومم میکنی. وقتی گریه میکنم و تو سعی میکنی ارومم کنیو همیشه هم موفق میشی. نمیدونی صدای مردونت و پرا از عشقت امروزچقدر بهم آرامش دادو من پرشدم از یه حس قشنگ، حسی که بهم میگه یه مرد پشتیبانمه که نمیخواد هیچ وقت غمگین باشم.عزیزمن قدرمهربونیهات رو میدونم و  خداراشکرکه کنارمی !

نظرات 20 + ارسال نظر
مهسا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ http://ziresayeyekhoda.blogfa.com/

سلام سمانه جونم؟
خوبی؟
ممنون که به خونه پر از دلتنگیم میای..و ممنون به خاطر تمومه مهربونیات
ژست جدیدت رو هم خوندم با تمام وجود برات آروزی خوشبختی می کنم..خدا سایه تونو از سرهم کم نکنه..
من فیزیک می خونم گرایش جامدات و ترم ۴
عزیز دلم برام دعا کن..
در پاه حق

سلام مهساجان..
ممنون گلم
منم ممنون که میای پیشم..
اما چرا دلتنگیهاتتتتتتتتتتتتتتت
توکه اونجا همش خوب خوب مینویسی
ممنون عزیزم..
منم روانشناسی.. صد سال پیشم تموم کردم
تو هم برا من

قاصدک شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

آپ قشنگی بود. بخصوص اینکه از این شعر من خیلی خوشم میاد و خاطره ها دارم ازش
فقط من این بیت را اینجوری شنیدم تو جوونی و همینجورم حفظش کردم حتی اگه غلط باشه و درستش را خودت نوشته باشی:
پروانه آهسته بزن پر در حریم یار من
ترسم صدای شهپرت ازخواب بیدارش کند
اینو تو منطقه که بودم توی یه سنگری خوندمش
اما بعد:
خیلی قشنگ ترسیم کردی و خوبه که دوخط موازی نمیبینید هم را.:
تو از چپ و من از راست..اخر رسیدیم به هم
انشاالله که همیشه ایام باهم باشید و برقرار.
شیرینی و میوه سفارش دادید که؟؟!!
اما خب.بذارید شب عید بگذره.میوه کمی ارزون ترمیشه بعدش برید خرید عروسی
زنده باشی و سلامت.تابعد یاعلی مدد

سلام عمو قاصی مهربون
چشماتون قشنگ میبینه.
خوشتون میاددددددددددددددددددددددددددددددددد
چه خاطره هایی
ایشش آره باید با خاطره هاتونم کارداشته باشم
نه عموهووووووووووووووو
میوه و اینا واسه آخر سر..
آشنا داریم..
فعلا خریدا عروس خانوم از همه چی واجب تره..

پرستو شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ


















ممنون پرستوجون

سوفی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://sozho.blogfa.com

سلام
دوت خوبم وبت قشنگه موفق باشی

ممنون..

نظام دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://sokut66.blogfa.com

سلام ابجی جونم خوبی نمی دونم چرا چند هفته ای شده

هر موقع سر میزنم به وبلاگت نوشتهاش خراب میاد

نمی تونم بخونم

گفتم چرا داداش رضا اینقده دیر اومدم..
والله چی بگم..

فاطمه دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام ابجی گلم خوبی؟

به به میبینم که امسال تصمیم گرفتی بری دیگه خوب کاری میکنی چیه همش خونه ی بابا ومامانی یه تکونی به خودت بدی بد نیست ها؟

دلم برات تنگ شده ولی مثل اینکه هستی و از تصمیمت برگشتی شما ترک بشو نیستین عزیزم

سلام آجیییییییییییییییییییی
پارسال آبجی .. امسال اشنا..
بابا کجا بیدی تو دلمان تنگید.. و بسی نگران
والله .. دیگه روم نمیشه تو چشم هیشکی نگاه کنم
تو که نیومدی بهم بگو.. نرووو

فاطمه دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

شاید باشم یا نباشم ابجی عزیزم ولی همیشه بیادم می مونی ودوست داشتم شاید یه وقتایی حسادت کردم ولی هیچوقت تو دلم هیچی نبوده ونیست!@

ببین چقده انتقاد پذیرماگه فرصت وعمری بود بازم میام وبهت سر میزنم واز راه دور میبوسمت

آجی منم همیشه به یاد تو ام..
یعنی نیومدی .. به همون دلیلی یه وقتایی شاید بوده
آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آجی به این دسته گلی...
اینقده دوستت داری.. بهش سر نمیزنی...
منم از راه دوررررررررر بوس بوسیییییییییی

مهسا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ http://ziresayeyekhoda.blogfa.com/

سلام سمانه جونیم
خوبی عزیز دلم؟
دلم برات بتنگید..
گفتم یه حالی ازت بپرسم...

راستی...
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█ آپم █▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█

سلام مهساجان..
اومدم عزیزم

alnilam سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ

پیف پیف! چه بوی گند عشقی میاد!!!
سلام!
خوبی؟
ایشا.. همیشه همینقدر بوی گند عشق بدی عزیز دل
اوه سمانه االن فهمیدم یا بابایی زیادی جوونه یا من زیادی....!! اخه منم وقتی جوون بودم این شعررو اینجوری شنیده بودم که پروانه امشب...!بابت
تبریکاتتم خیلی ممنونم درباره خونه تکونیخ ودتم اصلا نگکران نباش تو که سابقشو داری فقط تورو خدا مواظب جوهر نمک و وایتکس باش!!
درباره اون داستانم خیالت راحت خبر میدم حتما هنوز نیمده!!
تابعد..

ایشششششششش
برو بیرون رو بیرون.. که بو گند عشقولکی خودت از اون درو دورا خفه م کرد..
همچین خودت همیشه خفه کن باشی.. عزیزم
پس نتیجه میگیریم که فقط خودم جوونم
واییییییییییییییییییییییی
خدا رحم کنه...
اون داستانم.. خوشحالم که خوشت اومد
چالشون نکنیااااااااااااااااا خط بیفته روشون..

Alnilam سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

من باب پست قبلیت...
ای گفتی خریدددددددددد!! ای گفتی.....ای گفتی...
چقدر این عمل خداپسندانست!! به قول رفیقی بهترین چیز در دین اسلام همین خریده!!!
مام این روزا توی این شلوغیا میریم خرید اما نه کتک خوردیم نه کسی رو ...!! نمیدونم حالا کیارو کیا کتک زدن!!

والله..

و البته .. هیچ لذتی بالاتر از لذت خرید کردن در این دنیا وجود نداره
ما هم که ندیدیم...
فقط انگاری خانوم معلم یکی از خریداشو گم کرده..

دیبا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ق.ظ http://spinalcord.blogfa.com

سلام
انشالله سال نود سالی سرشار از خوشی وسلامتی برای شما وخانواده محترمتان باشه .

ممنون دیبا خانوم همچینی برای شماااااااااااااا

مریم چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام سمانه عزیز
پستت خیلی قشنگ بود هیچ لذتی در دنیا بالاتر از داشتن یک مونس و همنشین و پشتیبان و تکیه گاه قابل اعتماد نیست
خیلی خوشحالم که بین این همه آدم تو نیمه ی گمشده ی خودتو پیدا کردی کسی که بودنش بهت آرامش می ده و تو رو لبریز از یک جس زیبا می کنه
امیدوارم تا آخر عمر همین طور عاشق بمونید

ممنون خانوم معلمییییییییییییییییییییییییییی
(خب یه خورده هم پیاز داغشو زیاد کرده بودم..)

مریم چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

امروز صبح رفتم خرید .خیابونا غلغله بود ساعت ۲ بعد از ظهر برگشتم با اجازه تون یک فقره از اجناس خریداری شده رو گم کردم !
چقدر پول بی ارزشه دقیقا ۱۸۵ تومن خرید کردم وقتی آمدم خونه باورم نمی شد بابت این چند تکه این همه پول دادم
طفلی اونایی که یک حقوق و یک عیدی دارند آخه با ۳۱۸ تومن عیدی چی می شه خرید ؟!
چرا هیچ کس نمی گه به معیشت مردم رسیدگی کنید !!!! چند سال پیش هر وقت تلویزیون رو روشن می کردیم این جمله رو می شنیدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام خانوم معلمی اتفاقا همین الان که این کامنتو گذاشتید منم داشتم تو این فروشگاه اینترنتیا..
دنبال یه لنز رنگی میگشتم واسه شب عروسی..
همه ۶۰تومنی بودن
خب آدم دلش میخاد.. بعدم کی میتونه فقط یه لنزو بگیره ۶۰ تومن..
ایشششششش مگه یه شیشه بیشتره..
حال آدم گرفته میشه....
واقعا بی ارزششششششششش شده..[
بمیرم حالا کدومو گم کردین..
خب تو این شلوغیها.. اصلا نمیشه تهنایی رفت خرید..
حتما ادم یه چیشو گم میکنه..
ای خانوم معلمی کی کار به معیشت مردم داره...

مریم چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

و اما شعر زیبایی که نوشتی و من الان فرصت دانلودش رو ندارم اصلش رو برات می نویسم شاعر این شعر زیبا فایز دشستانی ست .

یارم به یک لا پیرهن
خوابیده زیر نسترن
ترسم که بوی نسترن
مست است و هشیارش کند

پروانه امشب پر مزن
اندر حریم یار من
ترسم صدای پرپرت
از خواب بیدارش کند

پیراهنی از برگ گل
بهر نگارم دوختم
بس که لطیف است آن بدن
ترسم که آزارش کند

ای آفتاب آهسته نِه
پا درحریم یار من
ترسم صدای پای تو
از خواب بیدارش کند

سمانه عزیز ببخشید دیر آمدم خیلی کار دارم . فکر نمی کنم تا چند روز آینده سرم خلوت بشه . ممنون که سر می زنی
خیلی خیلی خوشحالم می کنی .

جدیییییییییییییییییییی
ممنون خانوم معلمییییییییییییییی جونم..
خب اونیم که من گذاشتم.. با صدای شجریان..
همون قسمت از دلشدگان که گفتم بهتون هااا
ممنون که اومدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خانوم معلمی..
آره این روزا همه کلی درگیر کار و یاناست.. مخصوصا شما که دیگه خانوم خونه ایید....

منم خیلی خیلی خوشحلا شدم که اومدی

نسیم وصل یار چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://ziresayeyekhoda.blogfa.com/

سلام عروس خانوم
خوبی عزیزم؟
خوش اومده بودی گلم..
عزیزم نمی دونم توجه کردی یا نه تقریبا یه هفته ای میشه که اسمم رو از وبلاگ پاک کردم به خاطر سو استفاده ی بعضی از آقایون بی جنبه..آقایونی که شماره تعارف می کنن و م..جون و گلم..و فدات شم...خطابم می کنند و من از اینکه توسط یه مرد غریبه این طور خطاب شم بدم میاد..به خاطر همین ازت می خوام که بی زحمت وقتی اومدی اسممو تو عمومی ننویسی..
قربونت عزیزم..
سال نو هم پیشاژیش مبارک..
بوس..بوس..

مریم چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام
گمشده پیدا شد یک پیراهن و یک شلوار بود که برای شاژده پسر اول خریده بودم
جا گذاشته بودمش تو یک مغازه ی دیگه .
... خسته و شدم بس که کار کردم !
نمی دونم این شکلک رو درست استفاده کردم ؟!

پرستو شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام
یک سوال :

آیا به زودی در این مکان، پست جدیدی نصب می گردد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مریم پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام سمانه عزیز
حالت خوبه ؟
گفتم نکنه سفرنامه ت رو نوشتی و من عقب موندم !
ممنون از شیطنتهای قشنگت ... حیف که سرم خیلی شلوغه و نمی تونم تو وبم سر به سرت بذارم .

مددی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://http:/akbarmadadi.blogfa.com/

زندگی چیزی نیست که لبه طاقچه عادت از یادمن وتو برود....

عمو چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام...ضمن تبریک ....میخواستم بپرسم هنوزهمون حس وحال که نوشته بودید درزیر یک سقف برقراره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد