و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

برای شما مهربون ترین!

   تو این پست باید برای یک نفر آرزوی خوشبختی کنم 

 کسی که برای عموی عزیزم خیلی عزیزه. 

 شاد باش که از شادی تو دل شادیم    

 

  عموجان تبریک میگم وازته قلبم برای پسرتون وهمسرش بهترینهاروآرزو میکنم  

 

آسمان همچو صفحه دل من

روشن از جلوه های مهتابست

امشب از خواب خوش گریزانم

که خیال تو خوشتر از خوابست

 

خیره بر سایه های وحشی بید

می خزم در سکوت بستر خویش

باز دنبال نغمه ای دلخواه

می نهم سر بروی دفتر خویش

 

تن صدها ترانه می رقصد

در بلور ظریف آوایم

لذتی ناشناس و رؤیا رنگ

می دود همچو خون به رگ هایم

 

آه ... گوئی ز دخمه دل من

روح شبگرد مه گذر کرده

یا نسیمی در این ره متروک

دامن از عطر یاس تر کرده

 

بر لبم شعله های بوسه تو

می شکوفد چو لاله گرم نیاز

در خیالم ستاره ای پر نور

می درخشد میان هاله راز

 

ناشناسی درون سینه من

پنجه بر چنگ و رود می ساید

همره نغمه های موزونش

گوئیا بوی عود می آید

 

آه ... باور نمی کنم که مرا

با تو پیوستنی چنین باشد

نگه آندو چشم شورافکن

سوی من گرم و دلنشین باشد

 

بی گمان زان جهان رؤیائی

زهره بر من فکنده دیده عشق

می نویسم بروی دفتر خویش

«جاودان باشی، ای سپیده عشق 

فروغ فرخزاد

نظرات 11 + ارسال نظر
قاصدک شرمنده جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

خب من چقدر شرمندت بشم؟!!
نمیدونم چی بگم والله.جز اینکه آرزو کنم زودتر نوبت خودتون بشه تا تلافی کنم آنچنان تلافی کردنییییییی
واقعا ممنون.زنده باشی و همواره سلامت.
نه.تموم نشد که.حرف دارم هنوز
اصلا.سمانه خانوم.شما تموم مجلسهای ما دعوتیآخه دختروو دست خالی نمیره مهمونی که.!.کادویی میارهخانوم معلم.بفرما.ببین.نصف شماستاما با چهارتا شکلک بلاگفا سرو تهشو هم نیاوردهتازه.اونم بگه که شکلکها از طرف همگی تقدیم به عروس داماد
دخترووو.یادم نبود کارت پاتختی را هم بذارم تو آپم الان این کادوت را گذاشتم برا کادوی حنابندون
عروسی هم تشریف بیار.فرداش پاتختی هم سرافرازمون کنالبته عروسی نیومدی مهم نیست.اما پاتختی حتما بیالازم به ذکره که: پاتختی کادو را میذارن تو پاکت
ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
شب و روزت خوش.تابعد.یاعلی مدد

سلام عموجان
اختیار داریددددددددددد
نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خب شما رسماتون خونه خراب کن عموهوووووو من نمیام.. لااقل اینو بذارید به حساب عروسی

آهان پاتختی کادوهاش برا خانواده داماد
خب اینو پس بذارید به حساب پاتختی..
خواهش میبکنم ببخشید دست خالی
شب وروز شما هم خوش

مسیر عشق جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ق.ظ http://koraim.blogfa.com

منم ارزوی خوشبختی میکنم
سلام
22بهمن اینکه انقلاب اسلام به این سرعت به دنیا صادر میشود این مژده را میدهد که این همه لطف از سحر است باش تا صبح دولتش بدمد

همه عالم بخواهند نور الهی را خاموش بکنند نمیتوانن ما با این سندهای قطعی در این فجر وسحر منتظر طلوع خورشیدیم .پس وقت فجر است نباید نشست تا نماز قضا بشود.حرکت.....نور الهی تابشش هر روز بیشتر وبهتر میشود

ممنون
من نشد برم .. اما همسرم از صبح تو جمعیت گم شده صدا زنگها منم نمی شنوه
بازم ممنون از شما

باران جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://avayedelam.blogsky.com

سلام سمانه جان

منم مجدد خدمت ایشون تبریک میگم وبرای فرزند عزیز وعروس گلشون ارزوی سلامتی و خوشبختی دارم

انشالله به زودی شاهد ساز ونوای عروسی تو شیرین عسل باشیم

روز شادی در پیش داشته باشی

سلام بارون جون..
ممنونن منم مجدد
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن خدا زابونتون بشنوه
شما هم

مریم جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام
به به مبارکا باشه ... صد سال به این سالها
دست گلت درد نکنه چه پست قشنگی زدی واقعا باسلیقه ای
من هم مجددا به قاصدک عزیز و خانواده ی محترمشون و به شازده پسر گلشون و عروس خانمشون که قراره از این به بعد دخترشون باشه این اتفاق فرخنده و مبارک رو تبریک می گم و آرزو می کنم که همیشه جشن و شادی و سرور داشته باشند
در ضمن از قدیم گفتند کاسه رود جایی که باز آرد قدخ ! ان شاء الله به زودی زود قاصدک گرامی برای تو و امیر قلب قلبی تو وبلاگشون جشن بگیرند و از ما هم به صرف شیرینی و شام دعوت کنند .
سمانه من بستنی و شیرینی و ناهار وَخوام ... تا ندی از این جا جم نمی خورم !

سلام خانوم معلمی...
خب وظیفه بود.. و عمو جان هم خب دیگه به بزرگوار ی خودشون می بخشن
خانوم معلمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اینجا خونه همسایه ست...گذاشتیم تو حیاطمون صندلی بچینن

من بستنی و شیرینی و ناهار خونه عمو قاصی اینا تشریف ببرید

مریم شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام
خونه ی همسایه که اینقدر قشنگ چراغونی شده باشه خونه ی پدر داماد چه خبره ؟!!!
سمانه جان معمولا مردونه رو تو خونه ی همسایه برگزار می کنند بس که این جمعیت اخوان بی دردسرند و از هفت دولت آزاد !
خودشونند و لباسهای تنشون ...خیالشون هم از بچه هاشون راحته چون می دونند مادر بچه ها مثل تخم چشمش ازشون مراقبت می کنه ! آره دیگه ، جلدی شامشون رو می خورن ، بدون اینکه حتی یک دونه برنج شاباش کنند !
ماشاء الله ماشاء الله هر جا هم می رن تاج سرند و اول از همه غذای اونا رو می دن ! من نمی دونم جمعیت اخوان واجب ترند یا بچه ها !
آخخخخخخخخخخخخخخی مدتها بود دلم می خواست یک جای مناسب پیدا کنم و درددل کنم !
کجا بهتر از خونه ی همسایه ؟
سمانه این شکل سبزه که شفافه و داخلش گله خییییییییییییلی قشنگه . دستت درد نکنه .

سلام خانوم معلمی
آره خب خونه پدر داماد که ترکیده از بس خوشگل شده..
والههههههههههههههههههههههههه
واقعا حق با شماست..
نمیدونم چرا کلا هوس مادر شدن از سرم پرید ..
خانوم معلمییییییییی بازم بیا بگوووو دیگه چه زجرهایی باید بکشیم
قابلی نداره..
ایشالله برا عروسی گل پسر خودتونم اجازه میدم بیاین تو حیاطمون صندلی بچینید

قاصدک شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام
خانوم معلم شما که این چند روزه فقط مردها را توقبر نذاشتید!!!هنوزم عقده گشایی میکنید؟؟!!
دوتا پست گذاشتید همش در مذمت مردها توکامنتهاش ایرادسخن میکنیدلااقل اینجا و این یکی دوشبه و درملا عام را بذارید مردها فکر کنن هنوزم مَردند

سلام
خب حق داریم عموهووووووووووووووووووووووو
اینجا فیمینیست خونه ست هااااااااااا
ازاین حرفها اینجا نزنید نقطه چین بشیدن هاااااا
بیخوددددددددددددددددد مردا فکر میخان چی کار

علی (سایه بونی) شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://sayebouni.blogfa.com

سلام سمانه جان ...
خوبی؟
اول تا یادم نرفته بگم اگه خواستی آهنگ زمینه وبتو عوض کنی بهم بگو /
ضمنا من هم واسه عموت و خانواده عزیزش بهترینها رو میخوام

سلام علی عزیز..
ایشالله قسمت شما..

من که همیشه زحمتهام با شما هست...
منم مجددا برای ایشون..
ممنون که اومدیییییییییییییی ..

آشنایی بازندگی یک زن قطع نخاع یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ http://spinalcord.blogfa.com

سلام دخترم
ممنونم ومنت گذاشتید که به نوشته های من توجه کردید . ازخداوند برای شما سلامتی وموفقیت آرزو میکنم .

سلام دیبا خانوم..
اختیار دارید..
منم برای شما..
ممنون که اومدین

alnilam دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام .
انشالله خوشبخت و سلامت باشن عروسو داماد بابایی و خانواده هم سرافراز و پایدار...
کلا الان خیلی حس خوبیه خوش به حالتون عروسی داریددددددددد! دلم عروسی میخواد انقده!
سمانه خانم کارت زیبا بود ! ممنون

سلام محیا جان
منم دلم عروسی میخاددددددددددددددددددددد
ممنون او مدی

alnilam دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

راستی آبجی ایشالله هر چی زودتر توی عروسی خودت با آبکش آب بکشیم و هل هله سردهند مرغان هوا!

ایشالله عروسی من بیااااااااااااای دعوتی هاااا
به نفعته بیای آخه دیگه کجا گیرت میاد عروسی شیرازی هارو ببینی

مریم دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام سمانه عزیز
ممنون از داستان قشنگی که برام نوشتی
من هم ولنتاین خارجکی رو به تو و امیر عزیز تبریک می گم امیدوارم نه فقط در روز ولنتاین بلکه تا آخر عمر ، هر روز برای همدیگه قلب قلبی بشید .
... قاصدک عزیز من کی با جمعیت محترم اخوان درافتادم ؟! من فقط گوشه ای از واقعیتهای تلخ جامعه رو برشمردم !
جدی جدی اگه یک روزی خانمها به سلطه ی همیشگی شما پایان بدن چه کار می کنید ؟!!!
وااااااااااااااای یعنی می شه یک روزی تو مهمونی بعد از خوردن شام ، خانمها برن بشینن و اقایون براشون چایی بیارن ؟!
راستی حنابندون مبارک . خوششششششششششششششش بگذره .

سلام خانوم معلمیییییییی
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

برا من شدههههههههههههه خانوم معلمیییییییییییییییییییی

اگه به این آقایون رو خوش نشون ندید و همون تنبیه مرسوم رو انجام بدین متوجه میشید که میشه خوبم میشه من که نتیجه ش رو دیدم
عروسی مبارککککک شددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد