و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

دل در مویت دارد خانه....

  

 

یاد یار

 

دررویاهایم...  

دستانت در دستانم بود   

بهترین لحظه های زندگی‌ام.. 

. اما این فاصله ها بد‌ترین ها رارقم میزند ..

حسودی می‌کنم  به بد‌ترین و بهترین

 که فاصله‌شان از دستان ما، کوتاه‌تر است... 

 بی‌طاقتم عزیز من! 

 بی‌طاقت‌تر از بدنم که زود اثر می‌گیرد

 می‌ترسم از بد‌ترین‌ها... 

 گاهی فکر می‌کنم 

 نبود بهترین‌ها خیلی بهتر از پیش آمد بد‌ترین هاست... 

 تو می‌گویی - بودن این بهترین‌ها و رویاهابهتر از نبودشان است.. 

. از بودن هایمان عزیزم مدام رؤیا می‌سازم  

بهترین‌ها تمام نمی‌شود... 

 وتا همیشه می خواهم رؤیا‌هایم پایدار بماند     

 

پی نوشت:  

۱.دراین روزهای دلتنگی و سرما هم میتوان با یک بیت از حافظ گرم شد و گرم تر ازاین بیت چیزی نیافتم ... 

مدامم مست میدارد نسیم جعد گیسویت
خرابم میکند هر دم فریب چشم جادویت 

۲.این آهنگ هم برای نشان دادن درصدقلب قلبی شدن من دراین پستدرصد کفر ترانه: صد در صد.  

                                      بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه
                                   چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه 

لینک دانلود      

نظرات 18 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام سمانه جان
- می گم نکنه تو بچه ی زمان شاهی ؟
ببم جان این ترانه ها مال ما قدیمیهاست تو باید ترانه های کامران و هومن و حمید عسگری و محسن یگانه و ... رو گوش بدی !
- ببینم اخرش می تونی منو از راه به در کنی ؟ هر بار آمدم وبلاگت منو ترغیب و تشویق و تهییج کردی که ترانه دانلود کنم ! دلت برای من نمی سوزه برای بچه های مردم بسوزه !
- چه متن قشنگی نوشتی من کلی قلب قلبی شدم خیلی بسیار زیاد دلم دست خواست و فاصله ی کم و رویا !
- راستی برای اینکه درصد قلب قلبی شدنت رو نشون بدی غزل حافظ کفایت می کرد !
- سمانه تو رو خدا یک دفعه برای من یک کامنت مدل همین پستهای خوشگلت بذار تا من محتاج دیلماج نشم .
ممنون سمانه جان آپ زیبایی بود حالمان خوش شد .

سلام خانوم معلمی گمپ گلی
-نخوردیم نون گندم .. تنمون که خورده به تن مردم
-خانونم معلمییییییییییییییی شیرازیها اصالتش رو حفظ میکنن ..اصلا ما با همون آهنگهای معین و قمیشی و ویگن و اینا خوشیم.. همینطور که
با آدمهای اون موقع خوشیم.. کلا اینقده دلم میخاست اون وقتها بودم.. نمیدونم چرا این جدیدا به دلم نمیشینن نه آدماش نه ترانه هاش.. یه دونه امیر هم با کلی کلنجار رفتن وارد زندگیمون کردیم.
دیگه نمیشدآخه ورژن قدمیش گیر نیومد

-اوهوو خانوم معلمی ننداز گردن من خودتون گرایشش رو دارید
- چشماتون قشنگ میبینه شما همیشه لطف دارید
- خب خانوم معلمی کفایت نکرد که ترانه ویگن هم گذاشتم..دیگه.. از سروروش عشق می باره
-چشم -آخه ولی اینجوری خیلی ویرایش شده میشم هاااااا میخاین؟؟ته تغاری میگه اونجوری نچسب میشی
ممنون از شما که اینطوری وقع نهادین..

مریم پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

واقعا اول شدم ؟
دختر ارشدو کجاست ؟!
سمانه یک دفعه تو و قاصدک یک کلاس برای من بذارید و بنویسید هر کدوم از این شکلکهای کج و کوله رو چه موقع باید استفاده کنم . جدی می گم ها ! کاربرد خیلیهاشون رو بلد نیستم .

آره خانوم معملی جون
و ممنون از وقع نهادنتون...
به چشمممممممممم دوره های رایگان آموزش شکلک در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست از شما.. آموزش از ما

مریم پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

تا سه نشه بازی نشه !
یک شعر عشقولانه برات می نویسم که فاصله ش خیلی کمه ( بازو در بازو هستند ! ) ... رویا هم داره اونم از جنس رنگینش !

گر چه با یادش، همه شب،
تا سحر گاهان نیلی فام، بیدارم؛
گاهگاهی نیز، وقتی چشم بر هم می گذارم،
خواب های روشنی دارم،عین هشیاری !
آنچنان روشن که من در خواب،
دم به دم با خویش می گویم که : بیداری ست ،
بیداری ست، بیداری !
اینک، اما در سحر گاهی، چنین از روشنی سرشار،
پیش چشم این همه بیدار، آیا خواب می بینم ؟
این منم، همراه او ؟ بازو به بازو،
مست مست از عشق، از امید ؟
روی راهی تار و پودش نور، از این سوی دریا،
رفته تا دروازه خورشید ؟
ای زمان، ای آسمان، ای کوه، ای دریا !
خواب یا بیدار، جاودانی باد این رؤیای رنگینم !

مشیری

ممنوننننننننننننننننننننن
آخ که چه سه ایییییییییییییییی
خیلی زیبا بود و هماهنگ با پستم..
ممنون ازتون... خانوم معلمیها چه با احساسند هاااااا
خوش به حال شاگرداتون..

قاصدک پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

دختروووووو.خب اسم وبت را بذار :
بهترین مرجع دانلود اهنگهای قلب قلبی

باور کن بازدیدهات سیر کهکهشانی داره

اما ممنون.خوشمان آمد بسی
رویاهات هر روز شیرین و شیرین تر باد

برم یه تفال بزنم به حافظ ببینم در مورد این آپت کمکم میکنه یه کامنت بدم که توش از مو و حلقه گیسو گفته باشه

سلام عموهوووووووووووو
بد پیشنهادی نیستا!!!!!! بذارید روش فکرکنم
اون وقت دیگه روزی صدتا کامنت دارم گلم بیا ما هم آهنگ قلب قلبی داریم
خوشحالم که خوشتون اومد..ما هم از خوش آمدن شما خوشمون اومد
همچینی رویاهای شما
منتظر تفالتونیم..
ممنونننننننننننن

قاصدک پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

اینم نتیجه تفال به حافظ:

بنال بلبل اگر با منت سر یاری ست
که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاری ست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طرّهء* دوست
چه جای دم زدن ز نافه ای تاتاری ست؟

خیال زلف* تو پختن نه کار خامان است
که زیر سلسله رفتن طریق عیّاری ست

جمال شخص نه چشم است و زلف* و عارض و خال
هزار نکته در این کار و بار دلداری ست

برهنگان طریقت به نیم جو نخرند
قبای اطلس آن کس که از هنر عاری ست

دلش به ناله میازار و ختم کن حافظ
که رستگاری جاوید در کم آزاری ست
................
باور کن این شعر را خودم انتخاب نکردم هاااا.
تفال زدم توشعرش همونطورکه میبینی چندجا از مو و طره و زلف گفته
تعبیرش هم با اونا که معبّرند!!
زنده باشی و همیشه سلامت.تابعد.یاعلی مدد

پست شکن که میگن اینه دیگه..
خب شما و خانوم معلمی که زدین پست من رو شهید کردید با این شعرای زیبای انتخابیتون
ممنونننننننننننننننننننن
خیلی شعر زیبایی بود..
در آن زمین که نسیمی وزد ز طرّهء* دوست
چه جای دم زدن ز نافه ای تاتاری ست؟
حافظ هم باهاتون دستش تو یه کاسه هستش هاا.. انگارکه نه انگار همشهری ماست و یه خورده هوامون رو داشته باشه..
ببین چه شعر خوشگلی براتون اومد
ممنونننننننننننننننننننن از حضورتون..

باران پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

سمانه جون سلام

گاهی ناگزیریم به پذیرش بدترین ها...

بهترین هایت ماندنی
و
رویاهایت دست یافتنی ...

سلام بارون جون
ممنونننننننننننننننننننن ..
خب آره گاهی درکنار بدیهاست که خوبیها رنگ پیدا میکنه..
همچین برای شما..
بازم ممنون که اومدین

قاصدک یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام سمانهء عزیز

برخلاف اونکه گفتی کامنتها را میبندم تا کامتون با خوندن اینا تلخ نشه! من تلخی در گفتارت ندیدم
خب روزگارهمینه دیگه..همیشه که آدم شاد نیست.همونطورکه همیشه غمگین نیست.!
اصلا هرکدوم این حالات اگر دائمی باشه اونوقت زندگی چیز لوس و یخ و بی روحی میشه!
تلفیقی ازمجموعه این حالاته که زندگی نام میگیره!!
در پس هر سربالایی سراشیبی ست و ماورای هر تاریکی" روشنایی
برات آرزوی آرامش و سعادت میکنم..نه ابدی! چون اونم محاله و اگرهم بشه.لوسه دیگه!!
فقط امیدوارم که (خدای ناکرده)ایام تلخ کامی هات "همیشه زودتر سپری بشه یا بعبارتی:
غمهات کم و شادیهات فزاینده باد

امیدوارم که من درست متوجه نشده باشم!!
خب انگار نوشتی که مدتی نمیتونی بیای
پیش داوری نمیکنم و منتظر جوابت می مونم
شبت خوش و ایامت بکام

سلام عموی مهربونم
اولندش حرف حساب که جواب نداره
دومندش غم های شما هم کم و شادیهاتون فزاینده
خب اون موقع لوسیم گرفته بود ببخشیدددددم
حال من خوب استتتتتتتتتتتتتت
باورباورکنید

مسیر عشق دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ق.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
همیشه اگر زندگی یکنواخت بشود انسان را خواب میبرد
زندگی یعنی همین فراز ونشیب
جاده ای خوب است که پیچ وخم داشته باشه الا زود تصادف میشه
ما هم غمهاتون را میخونیم ودعاتون میکنیم وهم شاد نوشته هاتون را انش الله که همه اعمال ما مورد رضایت خدا قرار بگیره

سلام دوست گرامی..
ممنون از شما که همیشه یه تلنگری به ما میزنید
ممنون از دعای خیرتون..
التماس دعا دارم

... دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

ممنونننننننننننننننن...
تو هم تو خاطر ما هستی..
هر جا هستی موفق باشی و سلامت و شاد

مریم دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام
با عرض تسلیت اربعین حسینی
...خدا نکنه سمانه عزیز ما دلتنگ باشه
دعا می کنم هر چه زودتر آسمون دلت آفتابی بشه

دلم امشب صاف است
آسمان هم آرام
و هزاران فانوس
باد هم می اید
و نسیمی زیرک
سعی دارد که بفهماند شب
مظهر این همه دلتنگی و تاریکی نیست
به گمانم فردا
روز خوبی باشد
صورت ماه به من میگوید

امیدوارم فردا برات روز خوبی باشه .

سلام خانوم معلمی من هم اربعین رو به شما تسلیت میگم..
خیلی شعر زیبایی بود و برام خاطره انگیز هم شد
شرمنده کردید خانوم معلمی هاااا
ممنوننننننننننننننننننننننننننن
خب خانوم معلمی این پست مال دیشب بود که فرداش حالم خوب شد..
الان خوب خوبممممممممم

نظام سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://sokut66.blogfa.com

سلام ابجی جونم خوبی زیبا بود بارون دوست داشتنیه مگه میشه دوسش نداشته باشیم .ممنون از نظرات قشنگت .

باران چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام سمانه جون
ممنون از محبت هات

امان از وقتی که ابرهای تیره وتار باران زا پیداشون میشه اونوقته که شاهد سروصداهای دلخراش و وحشتناکیم واما در نهایت با بارش باران و سبک شدن ابرها چه هوای دلپذیری خواهیم داشت!!
دلت شاد مهربونم

alnilam پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

اوففففففففففف ببین حالا چقذه خودشو لوس کرده این دختررررررررو!
در ضمن خانومی دیگه وقتی کامنتدونیتو میبندی نیازی نیس بگی پایینی بازه پس چیکاریه که بستی! همه میفهمن لاس گذاشتی که!!

alnilam پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

دل بردی پنهون شدی...

علی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://sayebouni.blogfa.com

سمانه عزیز سلام ...

ببخش یه کم دیر اومدم .
اما اومدم گم که به یادتونم .
اومدم جویای حالتون بشم .

عزیز دلت شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

آبجی به یه جوجم حسوتی میکنی بعد توقع داشتی من به توی گنده بک...؟!!!!

sima شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

آخی عزیزم
تو چرا اینطوری شدی عزیزم!
تو که کلی به من دلداری دادی
می بینی
یه وقت هایی دلتنگی خودش میاد
اصلا فرمونش دست تو نیست که
خوب میشی عزیز دلم

مریم شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
سمانه جان محیا چه خوب گفته :
وقتی کامنتدونیتو میبندی نیازی نیس بگی پایینی بازه پس چیکاریه که بستی! همه میفهمن لاس گذاشتی که!!!

الفرارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد