و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

بچه ناز نازی من.....

اتفاقی یه سایتی رو دیدم نوشته بود که برید ببینید ۲۰ سال بعد چه جوری هستید والله ما رفتیم ده تا عکس از خودمون آپلود کردیم یکی از یکی وحشتناک ترو  به این نتیجه رسیدیم که اصلا ۲۰ سال بعد، بهتره برم بمیرم برای همین اینم  عکس بیست سال بعده منه:به عنوان سوپرایز رفتم و عکس های دوستی رو هم به این شکل در آوردم و حسابی اون رو هم از زندگی سیر کردم و احتمالا اونم الان ترجیح میده این شکلی شه تا اون شکلی

بیست سال بعد من اینجوریم

بعد بی خیال شیم دیگه مرگ حقه، بریم ببینیم بچه آیندمون چه شکلی میشه

خلاصه رفتیم عکس زیبای خودمان با عکسی از همسری گرامی را آپلود کردیم زدیم...خوب خودتان ببینید و قضاوت کنید آخه کجای این بچه شبیه من و امیررنگ چشمهاش رو ببینید چشمهای من و امیر این رنگیه : 

          

.ولی مامانم معتقد که به عمه مهدیه ش برده فقط موندم اون موهای طلایی رو ازکجا گرفته بچه...احتمالا این از ایناست که از مادرجداست از پدر سوا...

بعد از چند دقیقه تصمیم گرفتم برم عکس پدر و مادر خودم رو آپلود کنم مثلا یه دستی بزنم ببینیم عکس چقدر شبیه واقعی منه برای همین این کار رو کردم و نتیجه:  

نه تو رو خدا من این شکلیم؟؟؟

 

اینم فقط به خاطر اینکه شباهت من رو در کوچکی با عکس فوق ببینید:  

شما هم به نظرم قبل از اقدام به هرگونه ازدواج عکس فرزندتون رو ببینید بعد تصمیم بگیرید:

عکس فرزند آینده

نظرات 14 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام سمانه خانوم عزیز

دخترووو.میگم کار نداری خب چرا گیر به خودت میدی؟؟

اولا که اون عکس اولی چشماش افتادگی داره
رنگ چشمشم که پرسیدی خب اصلا این برنامه برا موبورهای اروپاییه نه ایرانی

اما خب..خدایی دخترووی ارائه داده شده خیلی فرق داره با اصلشآخه اون چشم نخودیه
ابرو هم که نداره اصلا.
اصلا همون سیاه سفیده بهترتره
تازشم.خب این بار برای هوس بود اشکال نداره.نبینم دیگه عکس خودتو بذاری بگی نظر بدیدایششش
منکه اصلا نمیرم عکس خودمو بدم ببینم بیست سال دیگه چه شکلی ام یا بچه م چی میخواد بشه
زنگوله پا تابوت مگه میخوام؟؟
با این اپت نشون دادی که بازیگوشی.خیلی.
خوش باشی.تابعد.یاعلی مدد

سلام عمو ی مهربون
[والله همینو بگید
آخی بچه مون افتادگی پلک میگیره.. بمیرم خب باید عملش کنیم
آره عمووووووووو اون چشم نخودیه اما حالا که جدی نگاه میکنم به جز چشماش کلی بهم میخوره هاا.. سیما هم گفته
چشممممممممم یه بارش بسه
ایشششششش خدانکنه تازه اول چلچله تون

نظام سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ http://http:/sokut66.blogfa.com

سلام ابجی جونم خوبی وای چقدر توی بچگی با نمک بودی فقط انگاری موقع عکس گرفتن نارحت بودی اخه انگاری حوصله عکس انداختن نداشتی

سلام داداش رضا.. ممنون . جدییییییییی
آره اون موقع سه سالم بوده.. حالا بذارید به مغزم فشار بیارم ببینم قبلش کی عروسکم رو دزدیه بوده

علی (سایه بونی) سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://sayebouni.blogfa.com

سمانه خانوم سلام .
حالتون چطوره ؟
لینک اصلاح شد .
نرم افزارشو قبلا داشتم .
برای تفریحه دیگه ...
راستی باید بگم زیبا هم بودید.

سلام آقا علی عزیز
ممنونننننننننننننننننن خوبم...
بازم ممنونننننننننننننننننننننننن
خب ببخشید من فکرکردم نیاز به توضیح نباشه که بگم این پست یه شوخی و یه سرگرمی بیشتر نیست...
ممنون

sima چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

واقعا عکس خیلی شبیه خودت!!!!
خیلی!!!!!
بچه که اصلا کپ خودت!!!!
چه نرم افزاری بوده
جل الخالق!!!

سیما جدی میگیییییییییییییییییی
خب تو هم برو اون پایین خودت و آقا بهمن رو بذار ببین نی نی تون چه شگلی میشه

عزیزم غصه نخور زندگی رنگارنگه
یه وقتایی دور شدنم قشنگه ...

sima چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

اینجا میشه خصوصی گذاشت آیا!!!

ممنون از خصوصیت عزیزمممممممممم
منم خصوصی

فاطمه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام اجی خوبی؟

ببین چقده علم پیشرفت کرده که شکلای اجق وجق ادما رو خوشگل نشون میدهاینا که سرکاریه اگه راست میگی عکس خودتو میذاشتی یه کم ما رو شاد میکردی

سلام گل من گلمممممممممممم
تو خوبی...
خوشحالم که اومدییییییییییی
آبجیوووووووووووووووو
اون سیاه سفیده خودمممممممممممممممم
دلت شاد بشههههههههههههه

فاطمه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

یه فرضیه هست که میگن رنگ چشم از عمه به ارث میره!ما الانه چهار نسلمون اینجوریه از عمه به عمه به ارث برده اجی بزرگم چشاش عسلی ولی ماله ما سیاه!الان برادرزادم عسلیم چ.ن عمم چشاش عسلی بوده!

پس امیدوار باش چشاش قشنگ درمیاد ولی هیچی چشم سیاه نمیشه اجی

خدایش این عکس دوم خیلی منگوله!!!!!خدا نکنه اینجوری باشی

این عکس اخری چرا سیاه سفیده؟؟!!!ولی بانمکه خیلی مخصوصا لبش!

اگه اینجوریه صدسال سیاه نمیخوام عکس بگیرم بکل از بچه ایندم ناامید شدم

عجب کارایی میکنی تو بلا


ابجیووووووووووووووووووووووووووووووو
اون بچه گی های خودمهههههههههههههههههههههه
یعنی متوجه نشدی
منو دید ی دیگه بچه نمیخای

فاطمه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

تو وب بابایی یه کامنتی دادم ناراحت نشی باهات شوخی کردم میدونم جنبه ت خیلی بالاس..قربونت برم الهی ابجی ناناز ومهربونم

نه عزیزمممممممممممممممممممممممممممم
تو هر چی میخای بگی بگووو راحت باش گگلم..من پرتحملم
تو شاد باش ابجی ما اصلا دلقک..
خدانکنه خودمممممممممممممممم
در حال حاضر که کامنتی مشاهده نشده هنوز...
تا عمویی بیاد

مریم چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام
خداییش باید بنویسم عجب آپ باحالی !
.....مچ گبری می کنی ببم جان ؟ تو که زدی کاسه کوزه ی این سایت رو به هم ریختی !
حالا بچه ی خودتون زیاد بد نیست ( قاصدک از کجا فهمید چشماش افتادگی داره ؟؟؟!!! )
اما خودت افتضاحی !
چقدر این عکسه شبیه شکلکهای اسکایه
سمانه 100 دفعه گفتم بیا بلاگفا !
تو رو خدا اینقدر به این شکلکهای یکوری و کج و کوله و منگول اسکای نگاه نکن !
تو به عموت چه کار داری ؟ اون ماشالله 2 تا شازده پسر داره یکی از یکی خوش تیپ تر ... بچه هاش شانس اوردند که اون موقع بابا جانشون وبلاگ نداشته وگرنه نمی شد به پسراش نگاه کرد !
فاطمه تو رو خدا ب
یا بنویس سمانه شبیه کدوم شکلک اسکایه ؟ چشمای تا به تا ... دماغ کوفته ای .... لبهای کج و کوله ... !
امیر جان اگه بچه تون این شکلی شد تو تقصیر نداری ها !
بیخود سمانه نگه مامانم گفته شکل عمه مهدیه شه !!!
اگه گفت این شکلک رو نشونش بده بگو نخیر خانم بچه مون این شکلیه :

باران پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام سمانه جون
جالب بود قبلا شنیده بودم همچین نرم افزاری هست ولی چون دیگه ازمون بذگشتههههه نرفتم سراغش ...

عکس اولی که اصلا فقط یه قاب سیاهه ...
دومی هم نه میشه گفت کودکه نه نوجوان هچل هفته
سومی هم پنداری عقب افتاده ست...
چهارمی رو عشقه که نمکی و بامزه ست با اون گوشواره هاش
حالا به نظر من اول قبل از ازدواج اول عکس طرف رو بدن به این نرم افزاره اگر مونگولی بود همونجا به خواستگار جواب منفی بدنو برن سراغ بعدی
همیشه شاد باشی و شادی ببخشی

سمیه شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام آبجی
چرا وبلاگ قبلیت رو حذف کردی؟
چه بچه بامزه ای؟
ایشالا که بچه تون اول سالم و بعد خوشگل میشه
مثل بچگی های خودت
که بانمک ومظلوم و دل نازک بودی
با آرزوی خوشبختی

فاطمه شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام ابجی و مادر بچه خوشگله اینده!گمون نکنم خوشگل دربیاد بیا وبچه دار نشو من نمیخوام بشم خاله ی یه بچه ی زشت

میگم عموجونتون کجاس حالا؟فکر نکن نگرانش شدم ها؟

alnilam پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ

واهههههههههههههه هاهاهاهاهاااااااااا اینارووووووووووووووو اره عزیزم همون شما سعی کن زنده نمونی! این کلاه آبیه چقدر ذاقوله آبجی!!

جوجو15 دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام عزیزم همه شعرهاتو خوندم خیلی جالب بود و بازم میاد بهت سر میزنم امیدوارم منو شناخته باشی وهیچ موقع فراموشت نمیکنم خدا نگه دارت باشه بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد