و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

و این منم

این منم،دختری در آغاز فصلی نو از خودش و روزگارش

منم که دیده به دیداردوست کردم باز/همه قلبکابرا شماست بارونی جونم

منم که دیده به دیداردوست کردم باز  چه شکر گویمت ای کارساز بـنده نواز  

 

 

بعضی از روزها را دوست دارم و گاه آرزو می کنم که در جانم ماندگار شوند و من عبور نکنم از لحظه های آن..

❤❤این روزهای من سرشار از خاطره دیدار با بارونی خیلی عزیز و مهربونم  

 دیدارمون با یک سلام ساده با بارونی مهربون و عزیزم رقم خورد. یه جورایی تو شوک بودم آخه من اولین دیدارم با دوستی مجازی بود بعدشم که طفلی بارونی که با اون وضعیت اومده بود و منم که ذوق زده و تازه به بارونی رسیده ❤❤  

لحظه لحظه اش برام شیرین بود و دوست داشتم هیچ وقت تموم نشه... 

بارونی جونم از اونی که فکرمیکردم مهربون ترو جوون ترو دوست داشتنی تر و در یه کلمه ماه بود

 این دیدار خیلی خیلی دلگرمم کرد و به داشتن چنین دوستایی افتخار میکنم

چقدردرهمون فرصت اندک بهشون وابسته شدم و حالا دلتنگیم ازندیدنش خیلی عمیق تر شده.

 نمیدونم احساسات اون روز رو چطوری بیان کنم  

                 بارونی جونم ممنون برا همه چی .. ایش گفتن نگو❤ 

            بارونی جونم تولدت مبارک

تا عشق تا حرم به تو نزدیک میشوم!!!

  

                           افزایش دو برابری ظرفیت اعزام زائر به عراق

 

آقا سلام می کنم آقا سلام من ...              

               یک شیعه ی مردد پر اتهام من

حالا قدم قدم به تو نزدیک می شوم                

   تا عشق تا حرم به تو نزدیک می شوم

آقا ببخش من که ترا دوست داشتم                  

     رفتم غریب و خسته ترا جا گذاشتم

آقا ببخش من که سلامم قبول نیست                 

  تقصیر گنبد و تو و اذن دخول نیست

مشکل خود منم که دلم لنگ می زند                 

   وقتی به پای دامنتان چنگ می زنم 

پی نوشت: 

۱.اولندش یه عذر خواهی گنده خدمت دوستای خیلی عزیزم ببخشیدددددددددددددد 

که تو این مدت نتونستم سر بزنم خب مشکل اولم رو که خب بی نتی 

مشکل دومم راستش رو بخواین یه کوچولو نت زدگی .. 

مشکل سومم که خب این همسرگرامی از وقتی از کردستان اومده دیگه چسبیده به ما و جدا کردنش کار حضرت فیل 

۲. خداراشکر میکنم که خانوم معلمی خیلی خیلی عزیزم سلامتیشون تا حدودی برگشته وسلامتی کاملشون رو از خدا می خام.... 

۳. کلاغ ها خبر آوردن عموقاصدکم نا خوش احوال .. عموجانم درد و بلاتون برا دخترووتون باشه ایشالله خدا سلامتی بده....

۴.این روزها خیلی روزهای خوبی برا من..ایشالله قرار هفته آینده روز عید برم زیارت امام رضا 

آخه من برا دومین بار که زیارت امام رضا میرم.. 

و اینکه بیصبرانههههههههههههههههههههههههههههه منتظرم بارونی جونی رو ببینم.. 

آخ تو این حال و هوای بارونی چقدر دیدن شابارونی میچسبه.